Race erfenis en onderdelen CBR1000rr

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonLooij

Die hard MF'er
22 sep 2006
672
11
Breezand
Hierbij bied ik mijn laatste race-spullen te koop aan. Word verkocht omdat ik helaas ben gestopt met de motorsport en op moet ruimen. De onderdelen zijn voornamelijk van mijn laatste seizoen op een CBR1000rr sc59.


3. Bokken/paddockstands TEAB
3a Achterwielbok


11. Diverse onderdelen benodigd bij een (kleine) crash:
Clip-on buis
Catchtank+houder
11c. Rempomp voor (hendels zijn reeds verkocht)
11g. Knoppen op het stuur


12. Motorblok onderdelen:
Carterdeksel ontstekingszijde


Zie 16h. voor de voorvorkolie
14b. Tandwielen [gebruikt op de CBR1000rr] met 43, 44 en 16 tanden.


14e. Waar deze tandwielen vanaf komen weet ik niet meer!
De maten zijn als volgt:
Het bovenste stalen tandwiel heeft 42 tanden (en is 6mm breed), een binnengat van 125mm en 6 gaten van 8mm met een steek van 150mm.
Het tweede 42 tands tandwiel is van aluminium (en is ook 6mm breed), daar staat PVM in, heeft een binnengat van 80mm en 5 gaten van 10mm met een steek van 100mm.
48 tands aluminium tandwiel (6mm breed) heeft 6 gaten van 10mm en 6 van 12mm met een steek van 130mm.
Het onderste (vieze) tandwiel heeft 49 tanden (en is 8,5mm breed), een binnengat van 110mm en 6 gaten van 10mm met een steek van 130mm.


15. Voorremblokken en plaatjes.
Zowel originele als carbon gesinterde voorremblokken.
De plaatjes heb ik speciaal laten snijden en voorkomen het doorgeven van de warmte [ontwikkeld bij het vertragen] aan de remcups en daarmee de vloeistof. Speciaal voor op bijvoorbeeld Oss.


16. Elektronica:
16d. Traction control sensors voor de wielen.
16e. Hero GoPro
16f. Motul rbf 600 remvloeistof
16g. Motul Mocool
16h. Öhlins voorvorkolie


Plaatjes bij het praatje:

3a

IMG_3499.JPG






11

11c nr.1:

IMG_3240.JPG


IMG_3241.JPG


IMG_3242.JPG


nr.2:

IMG_3245.JPG


IMG_3244.JPG



11g
IMG_3609.JPG




12c.



14b

IMG_3508.JPG


14d

IMG_4068.JPG


14e

IMG_3519.JPG






15

AIMG_3511.jpg


IMG_3512.JPG



16d.

IMG_3517a.JPG


IMG_3519a.JPG


16e.

IMG_3576.JPG


16f.
IMG_5811.JPG

IMG_5811.JPG
16g.
IMG_5812.JPG

IMG_5812.JPG
16h
IMG_5814.JPG
IMG_5814.JPG


19

IMG_3520.JPG


De helmdroger is reeds verkocht voor €100,-.





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Gereserveerd:


8a. Tuningskelken,

Deze kelken zijn o.a. korter (dan standaard) en uitgevoerd met het zogenaamde “golfball-effect”. Daardoor is de luchtstroom optimaal en het topvermogen beter. Ik heb deze én 3 sets andere kelken getest en deze kwamen daar als beste uit! De vraagprijs is €170,- en dit is slechts de helft van de nieuwprijs.



2016-02-06%2011.06.03.jpg


2016-02-06%2011.05.57.jpg








Reeds verkocht, geruild [small]of weggegeven[/small]:



1. Set warmhouders voor €75,-
1a Set standaard warmers [Mooie totaalprijs voor gemaakt.]
1b Set instelbare Druijf warmers €150,-
1c Set instelbare Moto Up/Tyre Sun €50,- Deze hadden namelijk een probleem in het elektronica kastje. Deze werkten dus niet!
1d Set Xpowers warmers €35,-
De voorwarmer lijkt het alleen nog maar te doen. Heb zelf geen verstand van elektronica, dus wellicht dat de handige Harry de achterwarmer ook werkend krijgt!?


2. Pitbord €160,-
Compleet met tas, cijfertjes, etc.


3b Balhoofdbok [Mooie totaalprijs voor gemaakt.]
3c Voorwielbok €25,-
3d Achterwielbok [Mooie totaalprijs voor gemaakt.]


4. Zijsteunen en schokbreker pomp €50,-
4. wielbalanceerstandaard


6. Airbox €25,-
inclusief injectorrails en injectoren
6b. MWR luchtfilter [mooie totaalprijs voor gemaakt]


7. Koelslangen €20,-


8b. Ten Kate kelken €255,-
8c. Originele Honda kelken [verplicht in het ONK destijds]


9. Titanium uitlaat systeem €500,-
Titanium Arrow systeem met een korte [reeds opnieuw gevuld] én lange Maxtreme demper. Voor €500,- komt het compleet met montageplaten en bussen en ophangplaat!


10. Achterremschijven
Schijfdiameter is 220mm en de montage geschied door middel van 4 bouten [10mm] welke hart-op-hart 125mm uit elkaar zitten.
Standaard schijf verkocht voor €20,-
De Braking schijven zijn ook verkocht. De nieuwe Braking voor €55,- en de gebruikte voor €40,-


11a Set clip-on buizen €20,-
11b Lightech handel set in originele dozen [mooie totaalprijs voor gemaakt]
11d Complete Arashi voetsteunset [mooie totaalprijs voor gemaakt]
11d Arashi rem-schakelset €35,-
Deze set was niet origineel, maar wel compleet. Ik reed hier zelf mee maar was gevallen [dus niet met deze set, maar hiervan hebben we spullen gebruikt]. Daarom zit er één andere voetsteun en stompje bij. Voordeel is dat ze beide niet lelijk zijn én je ze toch niet alletwee tegelijk ziet (je moet het dus al weten)!
11e. Hendelbeschermer
11f. Achterbrugbeschermer van carbon (slechts een kant) €12,50
11g. aan-uit schakelaar €20,- inclusief verzending


12 Een blok compleet in onderdelen €500,-
Nieuw oliefilter
2 literflessen Motul 300V [€10,- per fles, €15,- voor beide]
12a. Carterdeksel koppelingszijde €50,-
12b Koppeling compleet [een set voor €80,- en voor een set mooie totaalprijs voor gemaakt] en een set platen voor €60,-
12c. Versnellingsbak [mooie totaalprijs voor gemaakt].
12d. blokbok om handig het motorblok mee te nemen. Hierdoor valt het niet zomaar om en is het eenvoudig vast te zetten. [mooie totaalprijs voor gemaakt]


13. Lichte 10-spaaks PVM wielen €1000,-
Compleet met schijven, tandwieldrager en ABS/traction control ring


14a. Schokbrekerveren, 90 (L=15cm) +85kg (L=16cm) veren voor €75,-
14a. 95kg veer voor €40,-
14b. Set tandwielen voor €40,-
14c. ABS/traction control voor ring €67,90
14d. Nieuwe Tsubaki 520 ketting voor €100,-!
Gebruikte Regina ketting met 59 van die kleine [tussenliggende] schakels voor €40,-
Deze ketting is een vol race seizoen gebruikt. Het ging om 520 ketting waar ik een nieuwe verbindschakel bij leverde. [Mooie totaalprijs voor gemaakt.]
Ik tel 57 van die goudkleurige, brede schalmen. Waarschijnlijk is het dan dus kettinglengte 116(57 buitenschakels + linkschakel en 58 binnenschakels).
Deze ketting is een half seizoen gebruikt. Het gaat om een 520 ketting waar ik een nieuwe verbindschakel bij leverde. [€60,-]
Ik tel 57 van die goudkleurige, brede schalmen. Waarschijnlijk is het dan dus kettinglengte 116(57 buitenschakels + linkschakel en 58 binnenschakels).


15B. Set originele voorremblokken €40,-
15C+D carbon gesinterde voorremblokken €60,-


16a. Dashboard/cockpit [mooie totaalprijs voor gemaakt]
16. GiPro versnellingsindicator €75,-
16b. Achterlichtjes pakket, lampjes inclusief zekering, zekeringhouder, etc. [mooie totaalprijs voor gemaakt]
16c. SuperB acculader €45,-


17. Tankdop


18. Kuipset [mooie totaalprijs voor gemaakt]

Polyester en nog niet eens gemonteerd geweest!Dus de meeste gaatje moeten nog geboord worden. Alleen de tankcovers waren gebruikt. De blauwe heb ik nog [€10,-].

Diverse kuipruiten bijgeleverd ook.






19. Droger [mooie totaalprijs voor gemaakt]:
Om tussen het rijden door sneller je pak droog te krijgen.


20. Transponders:
Zowel een vaste [€125,-] als een losneembare [€200,-].


86. Trailer €1250,-

Het gaat om een Hapert DL2000. Dit is tandemasser en uit 1987 maar slechts een paar jaar terug op nieuwe wielen en banden gezet. Ik meet dan ook rondom meer dan 5mm profiel. Achter voorzien van stempels voor de stabiliteit op het paddock.

Het eigen gewicht is 490kg en mag tot 2000kg geladen worden. De binnenmaten zijn 180cm breed, 190 hoog en 320 lang.

Er is stroom in aangelegd en licht. Heeft voorin een rek waar de banden/wielen in kunnen en daarboven is ruimte voor opbergkisten. Er zat ook een bankschroef bij die achterop de treeplank kan en zit een rek in voor de jerrycans.


86b

oprijdplank en Datona inrijdklem [mooie totaalprijs voor gemaakt]

De kist en kar stonden dermate in de weg dat ik hier versneld afscheid van heb moeten nemen.


Afhalen van de spullen geniet sterk mijn voorkeur boven verzending. U ziet meteen de staat van de onderdelen en kan u dan nog [desnoods] bedenken. Afhalen kan op maandag-, dinsdag-, donderdag- en vrijdagavond en in het weekend in Breezand. Doordeweeks overdag eventueel in Middenmeer.



Met vriendelijke groet,

Ron Looijesteijn [voorheen #86 ]

Tel.: Nul zes 3045777 zes

E-mail: Ron Apedinges RHLracing punt nl
 
Laatst bewerkt:
Hallo Ron,

Ik neem aan dat alle bandenwarmers voor 190/200 achterbanden zijn? Ik zoek eigenlijk een set voor 180 (max) achter.

Gr Jeroen :W
 
lekker dat je dan ook gewoon niet op mijn berichten in je topic reageert...

Sorry, ik had meerdere vragen [via de telefoon en PB] daarover gehad en het daarom gewoon in de tekst erbij gezet.
Als dat niet aan jou verwachting voldeed wil ik daar nogmaals mijn excuses voor maken.
 
Sorry, ik had meerdere vragen [via de telefoon en PB] daarover gehad en het daarom gewoon in de tekst erbij gezet.
Als dat niet aan jou verwachting voldeed wil ik daar nogmaals mijn excuses voor maken.

maar mijn vraag staat nog steeds open, en ik wacht nog op antwoord
alvast bedankt voor je moeite
 
maar mijn vraag staat nog steeds open, en ik wacht nog op antwoord
alvast bedankt voor je moeite

Voor €150,- mag je een set op komen halen.
Of ben je handig met elektronica? Zo ja, dan heb ik nog een set voor de helft van eerdergenoemde prijs.
 
Ik ben op zoek naar (gebruikte) remblokken die ik in de regen kan gebruiken op het circuit. Heb nu carbon blokjes erin, maar heb me laten influisteren dat dat niet zo lekker werkt in de regen. Hoeven niet in topstaat te zijn (want ik rij als een oma, zeker in de regen, dus echt veel krijgen de blokken niet te verduren + ik heb ze misschien 1 of 2 dagen per jaar nodig :-) ). Heb je zoiets liggen en voor welke prijs? Mag ook via PB of mail uiteraard.
 
Ik ben op zoek naar (gebruikte) remblokken die ik in de regen kan gebruiken op het circuit. Heb nu carbon blokjes erin, maar heb me laten influisteren dat dat niet zo lekker werkt in de regen. Hoeven niet in topstaat te zijn (want ik rij als een oma, zeker in de regen, dus echt veel krijgen de blokken niet te verduren + ik heb ze misschien 1 of 2 dagen per jaar nodig :-) ). Heb je zoiets liggen en voor welke prijs? Mag ook via PB of mail uiteraard.

Die carbon variant reed ik zelf ook mee, maar zijn inderdaad niet geschikt voor in de regen. Je moet daar behoorlijk temperatuur in zien te houden namelijk.
Bovenaan foto 15 [werken de foto's alleen nog bij mij?] staan 2 originele sets [een set is 4 blokken]. 1 set mag je op komen halen voor €40,-.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan