Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

Voor mij is.alles ook ver maar boeien. Laat maar weten wanneer ik heb redelijk vaak tijd ;)

Luckyducky of anderen iemand zin om zondag mee naar pottendijk te gaan?
 
Laatst bewerkt:
Beetje slecht geregeld daar dus qua tijden :? Is daar stroom voor bandenwarmers?
Hou het ff in gedachte voor Zondag
 
30 om 30 is juist perfect.
Is maandags op spa ook zo, afgelopen maandag was er maar 1 kart en die reed 15min.
Win hadden dus extra baantijd :)
 
Nou... Ik mag me bij deze ook officieel melden in dit topic...

Gisteren dit beestje gaan ophalen in België;
362304382-husqvarna-510-smr-model-2010-3800km-al.jpg

362304382_1-husqvarna-510-smr-model-2010-3800km-.jpg


Keuringsafspraak staat al gepland voor de 17de...
Vandaag heb ik de dB-killers gemonteerd, maar ik vind het geluid van de uitlaten toch te hard. Heeft er iemand hier behoefte aan een beetje meer VROAAP...?

Uitlaten zijn van ..:: EP Racing Exhaust Systems ::.. en in een uitstekende staat (geen deuken/krassen).

epracing_pic.jpg


Geen idee wat ze nieuw gekost hebben, maar daar komen we wel uit...
 
Laatst bewerkt:
Weten jullie of EP-racing ook uitlaatbochten maakt? Ik wil voor mijn 630 misschien een 2-1 systeem, of toch allesinds andere uitlaatbochten om nog wat gewicht te besparen.
Mooi ding Sjiefke
 
21 en 22 augustus kan je ook rijden...

Harzring wel wat verder weg maar wel 1 dag met crossles.
Verder zoveel rijden als je wilt.

check maar bij SuperMotardTraining.nl

nog goed weer ook volgens de voorspelling en stroom voor bandenwarmers.
 
Voor de mensen met een 510smr (2010) op vol vermogen, wat staat er voor een vermogen op jullie kenteken? Op mijn belgische papieren staat 20kw en op het het gelijkvormigheidsattest staat geen vermogen vermeld...
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de keuring gehad. Alles was in orde. Er komt 20kw op het kenteken. Nu afwachten op de reactie van de belastingdienst...

Eerste echte ritje was in ieder geval een succes. Motor rijdt echt fijn en ik vond het voor een uurtje zeker niet oncomfortabel...

Nu even een fraai stickersetje bestellen en misschien in de toekomst nog een fris setje handkappen.
1252_FACTORY%20REPLICA%203%20HUSQVARNA%20IT%20graphics---.jpg

Dus als iemand suggesties heeft voor mooie betaalbare witte handkappen (eventueel Aliexpress/Ebay) houdt ik me aanbevolen...
 
Ik heb een set Handkappen op Aliexpres gekocht voor 29 euro 8-) echt super setje met een stevige alu beugel erin die in je stuureinde komt.
Zelfde setje kost hier rond de 100 euro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan