Ducati Deel #121 Xmas edition

Ik ben een beetje klaar met bezit, dat lijkt me de basisreden. Ik heb zoveel en gebruik zo weinig. Er staat hier nog meer rollend spul wat in de verkoop is. Daarbij weet ik niet hoe lang ik nog in Nederland blijf.

Hoe is het met jou?
En dan? Richting Spanje?
Hier trouwens rustig, gisteren teruggekomen in KadL, na 3 weken Zeeland.
Maandag weer richting Eindhoven, en volgende week weer het dagelijks bier gaan verdienen. Komende week misschien de 851 weer eens naar buiten :]
 
En dan? Richting Spanje?
Hier trouwens rustig, gisteren teruggekomen in KadL, na 3 weken Zeeland.
Maandag weer richting Eindhoven, en volgende week weer het dagelijks bier gaan verdienen. Komende week misschien de 851 weer eens naar buiten :]

Het lijkt me wel leuk om een tijdje in Spanje te wonen en omdat daar ook familie is trekt dat wel. Maar we zien wel. Tegen de tijd dat het zover is, dan pas beslissen. Wel is het even handig om wat in de buurt van de familie te zitten, dan heb ik een vliegveld om de hoek maar bovendien ook veel extra mogelijkheden; ik zal namelijk tussendoor wel eens op en neer naar Nederland vliegen om wat afspraken te doen en de dingen waar je zelf voor moet verschijnen....

Vakantie in eigen land, toch ook altijd goed. Vakantie is vakantie tenslotte. Hoe is het met de tri?
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt me wel leuk om een tijdje in Spanje te wonen en omdat daar ook familie is trekt dat wel. Maar we zien wel. Tegen de tijd dat het zover is, dan pas beslissen. Wel is het even handig om wat in de buurt van de familie te zitten, dan heb ik een vliegveld om de hoek maar bovendien ook veel extra mogelijkheden; ik zal namelijk tussendoor wel eens op en neer naar Nederland vliegen om wat afspraken te doen en de dingen waar je zelf voor moet verschijnen....

Vakantie in eigen land, toch ook altijd goed. Vakantie is vakantie tenslotte. Hoe is het met de tri?
Iets rustiger jaar tussendoor, in april een zwemloop gedaan. Komende maand een OD in Veenendaal, en 9 september halve tri in Almere. bedoeling was een hele, maar m'n rug vindt op het moment meer dan 20 km hardlopen niet leuk.
 
Hey Swetty, zag ik jou net met de 888 over de a35 komen?
Yep, dat was ik.....thv Delden weer omgedraaid omdat het erg donker werd. Ik ben toen richting Eibergen eo gereden en na een uurtje sturen precies op tijd thuis gekomen....het begon toen weer te regenen.... :]
 
Lees af en toe nog MF, maar meeste heeft zich allang verplaatst naar andere media... facebook, whatsapp etc...

Verder nog altijd op de circuits te vinden, wedstrijden even niet, ik heb wat klachten met starten (duizeligheid) die met het huidige nivo niet meer kunnen.., eerst even de medische molen in.... gewoon rijden gaat wel gelukkig....

Daarnaast vrij fanatiek bezig met mn gezondheid, druk bestaan dus goed zorgen voor mezelf. Zowel qua voeding als sporten (crossfit/fitness met personal trainer). Gevolg is wel dat ik serieus fitter en slanker ben geworden.... en nu is het een manier van leven geworden... Fastfood is er wel af nu 😜
 
Lees af en toe nog MF, maar meeste heeft zich allang verplaatst naar andere media... facebook, whatsapp etc...

Verder nog altijd op de circuits te vinden, wedstrijden even niet, ik heb wat klachten met starten (duizeligheid) die met het huidige nivo niet meer kunnen.., eerst even de medische molen in.... gewoon rijden gaat wel gelukkig....

Daarnaast vrij fanatiek bezig met mn gezondheid, druk bestaan dus goed zorgen voor mezelf. Zowel qua voeding als sporten (crossfit/fitness met personal trainer). Gevolg is wel dat ik serieus fitter en slanker ben geworden.... en nu is het een manier van leven geworden... Fastfood is er wel af nu 😜

Ha die Zoep! Wat vervelend om te lezen over de duizeligheidsklacht... hoop dat je snel weet waardoor het komt en hoe je het verhelpen kan. Mooi om te lezen dat je bewust gezond aan het leven bent. Als bekend ben ik nu al jaren geleden de koers gaan verleggen en dat heeft prima resultaat. Het leven is er echt veel beter van geworden :)
 
Lees af en toe nog MF, maar meeste heeft zich allang verplaatst naar andere media... facebook, whatsapp etc...

Verder nog altijd op de circuits te vinden, wedstrijden even niet, ik heb wat klachten met starten (duizeligheid) die met het huidige nivo niet meer kunnen.., eerst even de medische molen in.... gewoon rijden gaat wel gelukkig....

Daarnaast vrij fanatiek bezig met mn gezondheid, druk bestaan dus goed zorgen voor mezelf. Zowel qua voeding als sporten (crossfit/fitness met personal trainer). Gevolg is wel dat ik serieus fitter en slanker ben geworden.... en nu is het een manier van leven geworden... Fastfood is er wel af nu 😜
:X
Hoop dat je snel ervan verlost mag worden. Verder goed bezig dusss. :}
 
ja, die duizeligheid heb ik al heel lang, alleen bij starten en alleen de eerste keer (vaak deed ik even een proefstartje pittstraat uit en dan was het weg) maar het is niet echt verantwoord zo.. duizeligheidscentrum moet meer op gaan leveren, maar ik ben bang dat er weinig aan te doebn is... ik heb het ook in achtbaan bijv. bij de eerste vrije val.

Anyway, qua Ducati: ik had 4600 km geracet met de Panigale R ... blok laten reviseren en het was droefenis... zuigers op, lagers op, koppeling op, koppelingshuis op... kortom, heeft me een kapitaal gekost, opgebouwd weer met wat betrouwbaarder spul, moet weer ff klaar zijn voorlopig.. Ding loopt weer als een speer nu en heb heerlijk op Spa kunnen knallen vorige week, eindelijk onder de 2:40 gereden.

De 1198 heeft al anderhalf jaar geen asfalt meer gezen :P ik heb de Husky wel weer rijklaar, dus daarmee een paar rondjes knallen als er tijd over is..
 
Laatst bewerkt:
Laatst er iets nieuws Italiaans bij gehaald:


Morgen nog even een nieuwe gaskabel monteren, en dan maar eens kijken hoe zo'n brommer rijdt.
 
Doe ook weinig meer met MF. Ook (te) weinig tijd voor motorrijden. Ben bezig met m'n huis netjes te maken en dat gaat het de verkoop in. Ga samen met m'n zoon nieuw bouwen. Komende jaren zal er van motorrijden dan ook wel niet zoveel meer komen.
Heb een multistrada 1100 gekocht. :] :]
Bevalt erg goed.
full
 
Goed bezig Rik :t , hier drie weekjes met vriendin en mijn jongste (inmiddels ook alweer 17) in vouwer op vakantie geweest, niks bijzonders gewoon IJsselmeerkust, beetje surfen, vissen, fietsen enzo..... :)
 
Kijk bij die Hondbah hou ik het gewoon droog, da's dan weer het voordeel van zo'n allemansvriend die het altijd doet 8-) _O- _O-
 
Afgelopen maandag de 748 maar weer eens de sporen gegeven. Ging best goed voor zo lang niet op Assen :) Ik kwam nog niet helemaal in de buurt van de profi's maar het smaakt iig zeker naar meer ;)

Filmpje voor de geïnteresseerden:
 
Terug
Bovenaan Onderaan