Honda VFR/RVF 400 Topic - Jubileum nummer 10

Tot nu toe heeft de nc24 het heel seizoen probleemloos gedraaid :] - even afkloppen want dat is wel eens anders geweest..
full
 
Weet iemand met welke lakken je het frame (zilver) en de radiator/oliekoeler (zwart zijdeglans) kunt aanpakken? Ik Wil de VFR graag wat opfrissen!
 
Updateje
We zijn alweer een tijdje verder. Ik had wat problemen met het eruit springen van een 10A zekering bij de rvf400. Het laatste deel van de kabelboom (na het zekeringskastje) heb ik gestript (geen tape meer). Nu lijkt het probleem voorbij en heb ik alweer ca. 2000 km gereden. Geen idee wat het probleem nou daadwerkelijk is omdat er niks geks te zien is. :X
 
Ik wou jullie even mededelen dat Motoport Amsterdam per ongeluk een werkplaatshandboek voor een VFR400r heeft besteld. 1990/1991.

Origineel Honda en nieuw in de verpakking. Ik denk dat iemand hier heel blij van kan worden! Ik helaas niet.
full
 
Het WPHB ligt bij Motoport Amsterdam. Ik heb hem niet afgenomen. Ik heb de medewerker, Mark verteld dat ik het hier even zou delen zodat hij hem aan een ander kan verkopen. Als het te lang duurt dan gaat het boek gewoon terug naar het centrale magazijn in België :D.
 
Het is weer gezellig in de werkplaats. :9~

Deze NC30 had behoorlijk wat liefde nodig. :Y

full


Kleppen, carbs, carbrubbers, remmen etc.
9 van de 16 kleppen moesten dringend worden gesteld. :(

full

full

full

full


Het schiet al aardig op.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist teruggekeerd met een nieuwe aanwinst. Ze worden echt schaars, maar steeds loop ik er weer tegenaan en weet ze te vinden. Deze werd me per mail aangeboden. 8-)
Supergave kuip!! NC30 type 2.

full

full


full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
mooie nc weer Roel......

Banden probleem :
de BT090 worden moeilijk verkrijgbaar waar ik ze normaal haal zijn ze niet meer leverbaar..
nu kwam ik dit tegen :
In the words of Bridgestone motorycle tyres regarding the launch of the S20 Evo, "the best got even better". The new S20 Evo is, as the name suggests, the evolution of the already popular Bridgestone Battlax S20. The durability is better and the comfort and grip improved also. What's also interesting is that there is an expanding radial H rated range produced in the S20 Evo which will eventually take the place of the BT92's and the BT090.

ik kan nog wel in de UK aan de BT090 komen voor en achter
Alsmede de BT092...

mocht er nog iemand een adres weten in NL of Duitsland hoor ik het graag .

anders kan ik denk mijn mooie 17" achterwiel gaan gebruiken ivm met de BTS20 EVO.
 
@ roel dat is een mooie.
heerlijk rondje op de rvf, wat blijft het toch een fijne brommer
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan