Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

DCStiVhXUAIYH7C
 
Hutchy‏ @tweethutchy ........................

Looking like 30mm not going to be enough so at the half way point for lengthening now hopefully, 25mm longer keep at it!!


full
 
Heel fijn dat soort plaatjes :N Waarom :?

Omdat er op social al genoeg happy-de-peppie wordt gedaan en kijk mij.
Dit hoort er ook bij.
De vechtlust en vastberadenheid om te herstellen, en trots op te zijn.
Ik kan er alleen maar respect voor hebben.
Hutchy zit volgend jaar echt wel weer op de motor.
Ondanks een enkel-revisie en oplengen van zijn been en een gecompliceerde bovenbeenbreuk

 
Laatst bewerkt:
Ieder zijn ding maar toch :N niet hier ;)

Ik heb er zelfs nog een paar keer naar teruggekeken, om het verschil te zien. Maar toen mijn vrouw haar ruggenprik kreeg, daar kon ik dan weer niet tegen. Tijdens de bevalling geen probleem, zal wel iets met naalden zijn. _O- Snap jij het nog?

In ander nieuws: Jake Dixon vecht voor een plekje in de BSB Showdown, maar doet tussendoor 'effe' een Moto2 wildcard op Silverstone. Baas!
 
Ik heb er zelfs nog een paar keer naar teruggekeken, om het verschil te zien. Maar toen mijn vrouw haar ruggenprik kreeg, daar kon ik dan weer niet tegen. Tijdens de bevalling geen probleem, zal wel iets met naalden zijn. _O- Snap jij het nog?

In ander nieuws: Jake Dixon vecht voor een plekje in de BSB Showdown, maar doet tussendoor 'effe' een Moto2 wildcard op Silverstone. Baas!
Dixon is echt goed bezig sinds Knockhill hoor. :t

Ik ben benieuwd of hij het red in de showdown.
Zonde van de crash van Mossey, ik ben benieuwd of hij er dit weekend weer bij is.
 
Laatst bewerkt:
Heel fijn dat soort plaatjes :N Waarom :?

omdat het mooi is? en interessant om te zien? Ik vind het bijzonder om te zien hoe men dit doet. Gebeurt in een schone klinische omgeving. Dus ik zie er geen vieze dingen in. Maar goed ik werk ook in de zorg allicht dat dit het verschil maakt?

Je walgt toch ook niet van een half rauw biefstuk op je bord of wel?

(dat vind ik dan weer onsmakelijk...)
 
omdat het mooi is? en interessant om te zien? Ik vind het bijzonder om te zien hoe men dit doet. Gebeurt in een schone klinische omgeving. Dus ik zie er geen vieze dingen in. Maar goed ik werk ook in de zorg allicht dat dit het verschil maakt?

Je walgt toch ook niet van een half rauw biefstuk op je bord of wel?

(dat vind ik dan weer onsmakelijk...)

Wat een vergelijking zeg. Als ik een bord op mijn tafel gezet krijg verwacht ik een half rauw biefstuk te zien. Als ik op MF zit te klikken verwacht ik zulke foto's echt niet . Als je zoiets post kun je weten dat er mensen bij zijn die hier niet goed tegen kunnen. Zet dan gewoon een link: iedereen tevreden.
Ik kan er tegen maar vind het stijlloos tegenover anderen, maar goed, tegenwoordig denkt men dat alles moet kunnen ..
 
Laatst bewerkt:
Met een perskaart (handig om rond te komen, ook handig in de hairpin), soms een beetje oostindisch doof (geen gridpas, gewoon doorlopen) en wat lef (onder een steiger kruipen voor ooghoogte en hopen dat je niet gezien wordt door stewards) kom je een heel eind ;)
 
Met een perskaart (handig om rond te komen, ook handig in de hairpin), soms een beetje oostindisch doof (geen gridpas, gewoon doorlopen) en wat lef (onder een steiger kruipen voor ooghoogte en hopen dat je niet gezien wordt door stewards) kom je een heel eind ;)
Mooi die 666 op de Triumph van Hickman :) . Ik was er in 2015 toen reed hij op een MV 675 ook met Trooper bier sponsoring. Mooi dat je aan de binnenkant van Lindsay's hairpin foto's kon maken :t
 
Echt superplek daar! Worden per race ook maar twee fotografen toegelaten dus het is stuivertje wisselen :P Maar voor de laatste Superbikerace zat ik daar perfect. Moest zelfs moeite doen om te zorgen dat de rijders niet te dichtbij waren voor de minimale focusafstand van m'n lens :+
 
Hutchy Cadwell Park 2016
[afbeelding]

Prachtplaat weer hej :t
Het zal met gewenning te maken hebben. Maar al zo vaak op Assen geweest en regelmatig op de Nurburgring en Spa. En toch heeft Cadwell qua circuit nog steeds de grootste indruk op me gemaakt. De omgeving, de mooie grasheuvels, maar vooral The Mountain. Een must-see voor elke raceliefhebber :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan