3States

nog een plaatje
full
 
full



Kijk aan, een kiekje van de zijkant maakt een en ander duidelijk.
Altijd fijn als dingen in real life net zo mooi passen als op het scherm.
Tot nu toe klopt de metalen praktijk op de werkbank nog steeds met de digitale theorie.
Niet dat ik iets anders verwacht had natuurlijk O-)
 
ik snap het as er in naaf er op wiel plus schijf.

nou wil ik het frame waar de arm aan komt ook zien natuurlijk
ik ben niet nieuwsgierig maar wil het gewoon weten

vakwerk mannen.
 
Ok, de schijf zit naast de 16"velg ;)
Maar het is een schijf, die kleiner en dikker is dan een Buell schijf. Kleiner, omdat we een 16" velg toepassen, en we de schijf niet te groot willen hebben ,omdat we dat niet mooi vinden.
En dikker, zodat de schijf meer warmte op kan nemen en daardoor niet zo snel zal kromtrekken.

Zo, nu jij weer! :W :+
 
moet wel altijd een brede band (min 165) op. vind het stuurgedrag en de stuurkrachten er niet beter op worden, past een 15"wiel straks ook?
 
Wat niet kan is nog nooit gebeurt, maar een 15" zit voorlopig niet in onze planning.
Dus alles eromheen is nu uitgelegd op een 16" velg
 
Jajaja... Is ook maar een geintje. Gaan jullie em wel "zwevend" aan de velg bevestigen? Ik heb gemerkt dat het (logisch) toch wel aardig uitzet als het een beetje warm wordt. En dat wordt ie!
En kromtrekken, zoals Kwastert schreef, was ik ook bang voor. Ondank aardig uittesten heb ik daar tot op heden geen last van gehad, wel van een paar losse bevestigingsbouten. Dus goed borgmiddel gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
dit komt wel goed, ziet er in ieder geval doordacht uit.
ik zat net toen ik de foto's zag te denken, dat het mischien wel een idee zou zijn om door de draagarm een remleiding te voorzien. zodat je bij het scharnierpunt op de motor met een flex remleiding op de brug gaat en bij het fusee ergens weer met een flex uit de draagarm.
of een remleiding onder aan de draagarm uit het zicht.
vaak zie je dat de remleiding een van ....o ja....die moet er ook nog op conctructie is.

succes met het vervolg :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan