Wie? Wat? Waterland! deel 25: Waar WhatsApp Wordt Weggewuifd

Woensdag!!! Wie komen er allemaal vanavond?

Ik heb de stille hint in het Zaanstad topic begrepen :)
Misschien dat ik ook weer eens mee rij. Laatste keer (van maar handjevol keren) is alweer jaren geleden.

Wel net een nieuwe bike dus is nog even wennen allemaal :)

En alvast sorry.. Nieuwe demper (superpole motogp) en ben nog op zoek naar een db-killer _O-
 
Hey jumpy!

Het gaat tegenwoordig veel meer om de gezelligheid dan het de straatstenen uit de grond rijden. Dus dat zal wel loslopen allemaal.

Maar vanavond wordt het sowieso niets denk ik, regen voorspeld vanaf 19:00...
 
Hey jumpy!

Het gaat tegenwoordig veel meer om de gezelligheid dan het de straatstenen uit de grond rijden. Dus dat zal wel loslopen allemaal.

Maar vanavond wordt het sowieso niets denk ik, regen voorspeld vanaf 19:00...

Top :p

"Vroegah" waren er regelmatig nog best grote clubjes op de woensdagavonden volgens mij.

Ik ga zomeren toch even een rondje rijden. Even kijken of die demper goed vast zit (moest zelf een plaatje maken voor het ophangpunt aan het steppies) en hoe het nou allemaal klinkt :)
Maybe dat ik even een pauze maak rond 19.00 bij de AH :p
 
Haha, naar wat ik heb begrepen qua animo voor dit weer denk ik dat je de enige bent vanavond Jumpy :x
 
rijden jullie om 19.15 weg of heb ik nog even?

Eten is over paar minuten hier en moet dan nog vanaf Zaandam die kant op...


Edit: ik laat hem deze week even schieten.. Ondanks dat het nu wel prachtig weer is..
Ik ga het niet voor 19.45 halen :p
 
Laatst bewerkt:
Jammer Jumpy, maar vanavond weer een nieuwe ronde en nieuwe kansen. Heb zelfs mijn motor gewassen :o
 
Laatst bewerkt:
Geen foto's geloof ik..
Maar zo als altijd erg gezellig, slap ouwehoeren en lekker rijden.

Gecombineerd met een vliegen vrije route O-)


Hoe staat het met jouw foto's eigenlijk?!
 
:W

Ik ga hier ook is meelezen.
Altijd in het zaanstad topic meegelezen en gereden in de tijd dat Losbol nog mee was :o
Reed op een rode ZX6R uit 2000 maar onderhand alweer de 5e motor onder me zitten.

Z800 Sugomi uit 2016 :]
 
:W

Ik ga hier ook is meelezen.
Altijd in het zaanstad topic meegelezen en gereden in de tijd dat Losbol nog mee was :o
Reed op een rode ZX6R uit 2000 maar onderhand alweer de 5e motor onder me zitten.

Z800 Sugomi uit 2016 :]

Welkom! *O*
Ik herken je nog wel uit het zx6 en zx10 topic ;) vond die superpole op je 6 altijd zo vet!
 
Laatst bewerkt:
Welkom! *O*
Ik herken je nog wel uit het zx6 en zx10 topic ;) vond die superpole op je 6 altijd zo vet!

Dit herrie geval :+

1e motortje was dit en heb toch wel wat dingen eraan vervangen :Y
echt een leuk apparaat was dat!

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan