Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik rij mee, Bart. Ik ben waarschijnlijk iets eerder bij de Mac voor een bak koffie.Ik denk 10.45h
 
Nog net op de valreep! Goed dat ik het nog net op tijd lees, want ik was ook van plan om dadelijk even te gaan rijden :)

Ik ben ook van de partij!
 
Ben weer op uitslag bij longarts in Maastricht geweest...

Ze zei het wordt een beetje saai....
alles nig steeds stabiel en bloedwaarden zijn ook in orde...chemopillen door blijven slikken.. 😉
31 oktober weer ctscan en
7 november terug komen😁🥂🏍
 
Jeroen_K_90 (Jeroen): van harte gefeliciteerd met je 27e verjaardag!

full
 
Eej Ad... dat is een beetje teleurstellende score... 2x op de motor.

Aan allen: MORGEN RIJDEN @ 10:00 ??

Route: Ik wil eigenlijk wel een stevige route rijden... Wat denken jullie van dijken en een stukje veluwe? We zijn dan wel laat terug (18:00 ?) Wat denken jullie?
 
Laatst bewerkt:
Durf t nog steeds niet aan helaas... slapende rechterhand (wordt wel langzaamaan minder gelukkig) op de motor is voor mij een no go....

Fijn ritje voor de mensen die gaan!
 
Eej Ad... dat is een beetje teleurstellende score... 2x op de motor.

Aan allen: MORGEN RIJDEN @ 10:00 ??

Route: Ik wil eigenlijk wel een stevige route rijden... Wat denken jullie van dijken en een stukje veluwe? We zijn dan wel laat terug (18:00 ?) Wat denken jullie?


Shit, ik lees dat nu pas. Net terug van een ritje met de voiture en denk: effe kijken of ernog iemand om 11.00 gaat motorrijden.... |(

Ik hoor wel of 't een leuk ritje was, Bart. Kunnen we 'm misschien nog een keertje over doen O-)
 
Ook hier even niks nadat ik van de week de gixxer op zijn kantje heb gelegd. Notabene op lage snelheid en door vervuild asfalt (bocht al 100x genomen) maar toch...
 
Shit, ik lees dat nu pas. Net terug van een ritje met de voiture en denk: effe kijken of ernog iemand om 11.00 gaat motorrijden.... |(

Ik hoor wel of 't een leuk ritje was, Bart. Kunnen we 'm misschien nog een keertje over doen O-)

Ik ben net thuis. Was wel een aardig ritje met wat improvisatie enzo... Binnendoor naar Nijmegen, via Loenen richting Kootwijk, Barneveld Amerongen en dan Nieuwegein. Ow en na Den Bosch ook binnendoor.

Nu ff chill.. hoofd ff lekker leeggereden :]
 
Was het ritje voor herhaling vatbaar, Bart?

Ik heb vanmiddag nog effe de MV uitgeprobeerd. Ik heb gisteren een nieuwe electronica unit ingebouwd vanwege onverwacht uitvallen van de motor en andere electronische glitches zoals knipperen van grootlicht bij hogere toerentallen. Dat probleem heb ik vandaag niet meer gehad, gelukkig....kastje was duur zat :X
Dus, goeie hoop dat het uitval-probleem hiermee ook is opgelost. :]

Met heet weer maar weer eens meenemen naar het werk, dan weet ik of het goed is (of niet).
 
Geen probleem gehad, maar toen ik 's middags naar huis ging (ca. 11.30h) was het niet echt warm genoeg om definitief overtuigd te zijn. Maar knipperlicht snelheid blijft konstant onafhankelijk van temperatuur en geen grootlicht lampje meer dat knippert bij hogere toerentallen. Ik denk dat het wel snor zit. Die knipperfrequentie van de richtingaanwijzers is wel hoog.....bijna 2x per seconde.

Maaruh: ik durf het bijna niet te vragen.... :X morgen een ritje met 20 man?
 
Terug
Bovenaan Onderaan