Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Hoi Coert,

Hij loopt als een dolle he, dat Z650 topic.
Leuk hoor!
Had je van tevoren niet gedacht toch?

Hoe is het met jouw 650?
Beetje meelezend zag ik dat je nog steeds links en rechts wat onderdelen probeert te scoren.
Gaat ie alsnog zo goed als origineel worden?

Actueel fototje??
 
Hey Roger,
Ik ben idd aardig wat onderdelen aan het verzamelen, en ik heb besloten dat ik hem geheel zo netjes mogelijk ga maken. Ook de achterbrug, die ik eerst wou houden gaat er af. Word dus eigenlijk, op de Marshall Deeptone uitlaat origineel.(en de Koni schokdempers + stalen remleidingen)
Actuele foto heb ik niet, of je moet een stel kale frames + de rest willen zien, ;)
Ook de ontbrekende chromen ringen die ik nog niet had, degene die onder je lamporen zitten heb ik nu, incluis de rubbers.
Ik weet alleen nog niet of ik nu alles laat poedercoaten, of het gewoon old-scool ga spuiten...
Ik hou namelijk niet van over-restaureren.

Ik had inderdaad niet verwacht dat dit topic zo zou lopen, maar ben er erg blij mee!
Erg leuk om te zien dat er zovele zijn die de Z een warm hart toedragen. Hoe is het met je Z1000?
En je keerringen van je SV? Is dat gelukt?

Fijne avond, :t
 
Hey Roger,
Ik ben idd aardig wat onderdelen aan het verzamelen, ...
Mijn Z1000 doet het goed hoor. Ik rijd er niet zoveel op, maar 't is een motor voor erbij. Het blok van de SV is ook weer oliedicht, dus dat gaat allemaal wel goed. Mooi dat jouw Z op een paar details na weer zo goed als origineel gaat worden. Een uitlaat, schokdempers en remleidingen vervangen doet geen enorm afbreuk aan het origineel. Ik ben benieuwd. Zie het ooit wel een keer. Succes!
GreetZ
 
Laatst bewerkt:
Heb mijn z650 weer weg gedaan. Er komt een moto guzzi voor in de plaats. Ik heb nog een zadel over, model z650sr. Iemand Interesse?
 
Ik had hem ook al gezien, zal hem even vragen of ie een kettingscherm heeft.
Dat is eigenlijk het enige wat ik nodig heb, heb 2 redelijk complete z650's en een heleboel onderdelen die ik ergens anders heb gekocht. Sommige via Wyb en andere via MP.
Moet alleen een USA achterspatbord, maar heb geen Pay-pal dus zoek nog even verder.
Neem het pas als het niet anders kan. :+

Maar bedankt voor de tip Rob, je vorige was picobello voor me. (die onderdelen Z).
:t
 
Laatst bewerkt:
Heren... waarschijnlijk hebben jullie het al gezien maar... ik heb besloten om na 1 seizoen de Z650 weg te doen... Ik wil toch iets anders. Wat is nog niet duidelijk maar dat komt vanzelf wel. Hierbij breng ik haar onder de aandacht. Puur voor de liefhebber. Mocht je iemand weten die een pure, onverbouwde Z650 van een liefhebber wil overnemen dan hoor ik het graag. Prijs is misschien te hoog dus zeker bespreekbaar maar dan heb je tenminste wel een goeie. Mvg en fijn weekend!

P.s. advertentie is te vinden op MF.

full
 
Laatst bewerkt:
Ik had het al gezien op MF. Jammer dat je hem weer gaat verkopen, maar met je prijs is niks mis vind ik. Als je gaat restaureren ben je al snel meer kwijt..
Succes met de verkoop in ieder geval! :)
 
Heren... waarschijnlijk hebben jullie het al gezien maar... ik heb besloten om na 1 seizoen de Z650 weg te doen... Ik wil toch iets anders. Wat is nog niet duidelijk maar dat komt vanzelf wel. Hierbij breng ik haar onder de aandacht. Puur voor de liefhebber. Mocht je iemand weten die een pure, onverbouwde Z650 van een liefhebber wil overnemen dan hoor ik het graag. Prijs is misschien te hoog dus zeker bespreekbaar maar dan heb je tenminste wel een goeie. Mvg en fijn weekend!

P.s. advertentie is te vinden op MF.

[afbeelding]


Jammer ,prijs is wel redelijk vind ik,als hij is zoals op foto,retestrak ding :} :}
 
Dat vind ik ook Jan, prachtige Z :9~
Heb zelf ook wat leuks te melden, zojuist een originele 4-2 uitlaat gekocht op MP, bod is geaccepteerd. Nu nog een en ander afhandelen, en dan word de mijne steeds meer richting ori.
Heb dan wel een Marshall Deeptone systeem over maar dat geeft niet. *O*
 
Dat vind ik ook Jan, prachtige Z :9~
Heb zelf ook wat leuks te melden, zojuist een originele 4-2 uitlaat gekocht op MP, bod is geaccepteerd. Nu nog een en ander afhandelen, en dan word de mijne steeds meer richting ori.
Heb dan wel een Marshall Deeptone systeem over maar dat geeft niet. *O*

Dat is goed nieuws Coert :t
 
Zonde zonde, maar met je prijs is niets aan de hand dat is heel normaal en redelijk, je kan er zelf niet tegen gaan restaureren.
Het was van korte duur je kawasaki avontuur.....maar straks maak je een ander blij met je mooie Z650.

Ik denk dat je niet veel moet gaan onderhandelen over de prijs, het is best een koopje zo in deze staat :t
 
Laatst bewerkt:
Zonde zonde, maar met je prijs is niets aan de hand dat is heel normaal en redelijk, je kan er zelf niet tegen gaan restaureren.
Het was van korte duur je kawasaki avontuur.....maar straks maak je een ander blij met je mooie Z650.

Ik denk dat je niet veel moet gaan onderhandelen over de prijs, het is best een koopje zo in deze staat :t


Wat voor de 1 zonde is ,is voor de ander :t
 
Ja prijs is zeker niet te veel maar als een echte liefhebber blij te maken is dan heb ik daar vrede mee. Je moet elkaar tevreden stellen. Ik hoef er ook zeker niet op te verdienen. Het is een beetje een trekje van me om snel weer te wisselen van bike. Ik mis wat sportiviteit in de Z. Misschien een classic supersport of zo.
 
Ja prijs is zeker niet te veel maar als een echte liefhebber blij te maken is dan heb ik daar vrede mee. Je moet elkaar tevreden stellen. Ik hoef er ook zeker niet op te verdienen. Het is een beetje een trekje van me om snel weer te wisselen van bike. Ik mis wat sportiviteit in de Z. Misschien een classic supersport of zo.

of een ZRX }) Wel jammer van t stuur :+
 
Ja prijs is zeker niet te veel maar als een echte liefhebber blij te maken is dan heb ik daar vrede mee. Je moet elkaar tevreden stellen. Ik hoef er ook zeker niet op te verdienen. Het is een beetje een trekje van me om snel weer te wisselen van bike. Ik mis wat sportiviteit in de Z. Misschien een classic supersport of zo.


Snel wisselen van motor komt meer voor, ik kan daar dus niets van zeggen _O- maar ik heb de rust gevonden met de Z1

Het is even vloeken in de Kawasaki kerk, maar dan denk ik dat een HONDA VTR 1000 SP 1 zeker wat voor je is, sportief mooie dikke roffel mooi model en oer betrouwbaar.
Die heb ik ook serieus overwogen toen ik een z1 zocht, kon ik niets behoorlijks vinden zou ik nog naar het eerste type Suzuki gt750 op zoek gaan en als dat niets werd de Honda, ik vind het nog steeds een mooi ding en kon wel eens een klassieker van de toekomst worden.
Maar dat waren wel twee uiterste, want de Z1 stond heel hoog in mijn lijst.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan