KTM LC4: Teil fünf - Team Seacow still going!

Ik wil hem niet gaan gebruiken, dat was de reden dat ik hem eerder heb verkocht, dus helaas :(

Als iemand er interesse in heeft, of in onderdelen hoor ik het graag, hij staat te koop.

Doe maar een bod :)
 
Even spammen hier; mijn nieuwe hobby fiets

kah5zs.jpg


125cc 2 takt 8-) Nu maar even opzoek naar het TM topic.. die was er toch ook ergens.. |(
 
Welke olie adviseren jullie voor mijn oude lc4? Ik blijf helaas nog steeds kloten met de koppeling.. Misschien gebruik ik de verkeerde olie..
 
Hier ook Motul maar dan de 7100, net een stapje onder de 300V maar daar loopt en schakelt hij ook lekker op ;)
 
Ik heb een 640 LC4 uit 2006. Ik ben op zoek naar een soort krik welke ik onder het blok kan plaatsen zodat ik aan het voor- en achterwiel kan werken zonder paddock stands.

Heeft iemand hier ervaring mee, tips voor een bepaald type/leverancier :) ?

Thanks!
 
Ik heb een 640 LC4 uit 2006. Ik ben op zoek naar een soort krik welke ik onder het blok kan plaatsen zodat ik aan het voor- en achterwiel kan werken zonder paddock stands.

Heeft iemand hier ervaring mee, tips voor een bepaald type/leverancier :) ?

Thanks!

http://www.drcproducts.com/trans/d36-38-311/
deze bevalt mij super. de meeste goedkope cross liftstands passen niet onder een sm en kunnen het gewicht van een ...lc4 amper aan. deze kun je verstellen in hoogte wat ideaal is.
 
Ik heb een 640 LC4 uit 2006. Ik ben op zoek naar een soort krik welke ik onder het blok kan plaatsen zodat ik aan het voor- en achterwiel kan werken zonder paddock stands.

Heeft iemand hier ervaring mee, tips voor een bepaald type/leverancier :) ?

Thanks!
Ik heb er nog één die weg mag, is misschien 3 keer gebruikt. Die hele goedkope werken inderdaad niet, had ik ook eerst en kunnen het gewicht niet aan. Ik heb deze, werkt prima. Mag weg voor 80 euro, zoals gezegd als nieuw en werkt prima met de lc4 Motor Standaarden/Liften : DRC - HC2 Trapbok Lift Stand - Zwart
 
weg oma!!

man man man word nodig tijd dat jullie die dikke 1 pitters is aan trappen! :]

morgen is er de kans voor en het word schitterend weer dus mis het niet!! 8-)

full
 
Ik heb het blok laten splitsen en de oorzaak was een speling door missen van dit plaatje:

http://makinaparts.com/38...ket-ktm-lc4-640-98-07.jpg

nummer 15 (beetje rechtsonder) Hierdoor is de tandwiel in de verrsnellingsbak rond geworden ipv vierkant en schiet hij uit de versnelling.
Dus nieuw plaatje, tandwielen en meteen een nieuwe schakelvork en ik verwacht dat het probleem is opgelost.

De monteur kwam er echter wel achter dat er speling zat op het big-end en dat de nycoseal erg bekrast was. Moet nog even met de nieuwe eigenaar overleggen hoe we dit oplossen, dit kon ik als verkoper ook niet weten natuurlijk.
 
Goedenavond,

Wou me graag even aanmelden sinds eergisteravond eigenaar van een lc4 620 uit 1997. Helaas niet de eerlijkste verkoper gehad. Ding lekt olie van boven en bij de uitgaande assen. En de slang van de carter ontluchting is niet aangesloten op het luchtfilter. Heb twee vraagjes:

Waar zit de carter ontluchting op het blok?
Als ik olie pijl met het stokje staat ie redelijk ver boven het bovenste streepje, maar ik zie geen olie achter het kijkraampje. Zie je hier alleen olie als hij loopt? Ben gewend dat ik de olie door het raampje peil.
 
Goedenavond,

Wou me graag even aanmelden sinds eergisteravond eigenaar van een lc4 620 uit 1997. Helaas niet de eerlijkste verkoper gehad. Ding lekt olie van boven en bij de uitgaande assen. En de slang van de carter ontluchting is niet aangesloten op het luchtfilter. Heb twee vraagjes:

Waar zit de carter ontluchting op het blok?
Als ik olie pijl met het stokje staat ie redelijk ver boven het bovenste streepje, maar ik zie geen olie achter het kijkraampje. Zie je hier alleen olie als hij loopt? Ben gewend dat ik de olie door het raampje peil.

Ik gok even dat de 620 hetzelfde als de 640 gemeten moet worden, maar check een manual hiervoor!
Warme motor, uitzetten, paar min wachten, peilen.
 
Carter ontluchting zit achterop het blok en loopt naar je frame.

Qua lekkage , controleer even of het bij je kleppendeksel wegkomt of bij de linker uitlaat.het gat voor de bovenste bout van je linker uitlaat gaat namelijk helemaal door tot in de kop en daar willen ze wel eens lekken. Is dat het niet dan kan het zijn dat je kleppendeksel krom is.

De lekkage van de uitgaande as lijkt mij de tandwiel as en dat is Opzich ook niet zoveel werk
 
Bedankt voor de snelle reactie, zal even uitzoeken waar de olie vandaan komt.

Heb de manual al even doorgenomen, en daar wordt weergegeven hoe je moet pijlen. Het kijkglaasje wordt niet besproken. Maar vind het gewoon raar dat ik geen olie zie heb de motor al helemaal naar links en recht laten overhangen. Er stroomt gewoon niks langs het raampje, terwijl het peil wel hoog genoeg is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan