meest comfortabele chopper

joepju

MF'er
4 sep 2013
121
14
rotterdam
Facebook
Beste motorvrienden,

ik ben opzoek naar de meest comfortabele chopper/cruiser ooit.
Ik heb altijd buikschuivers onder mijn kont gehad, maar ben recentelijk in mijn midlifecrisis beland...vandaar... :N ;)
Mijn budget zit rond de €5000- €6000,-
Ik zat zelf te denken aan een Honda vtx1300, yamaha wildstar of iets in die richting.
Wat ik erg belangrijk vind is dat de vering en wegligging comfortabel is, dat hij een zo klassiek mogelijke uitstraling heeft, en dat hij flink wat koppel heeft om comfortabel in te kunnen halen als het nodig is... :Y

Ik hoor het graag van jullie!!!! :}
 
Laatst bewerkt:
Tja` dan blijft er maar 1 ding over ..

full


Deze is te koop volgens mij ...
 
Laatst bewerkt:
De VTX lijkt me een prima keus, genoeg power en een voor een motor groot koppel en 290 kg is ook weer niet idioot zwaar. En volgens de testen rijdt hij geweldig fijn.
 
Geen ervaring mee. Ik heb een Supermagna en ben er tevreden mee. Een neef van me heeft iets dergelijks, ook zo'n zware V twin en wil niks anders meer, soort verbeterde Harley. :P
 
Verbeterde harley's bestaan niet...
Harley look a likes zijn er veel, echter is niets zo comfortabel als een HD.
Remmerij is top, vering is super, wegligging is steenvast en je charisma schiet omhoog op zo'n stalen ros...
 
Ja Jan, een chopper kan heel comfortabel zijn en ik vind die Honda waar de TS het over heeft ook mooier dan die Harley:

001.jpg
 
Ja Jan, een chopper kan heel comfortabel zijn en ik vind die Honda :? :? waar de TS het over heeft ook mooier dan die Harley:

[afbeelding]



Mooie Harley kloon ` koop dan maar een echte uit Amerika .. _O-

Er komt geen motor in de buurt bij dat gevoel en geluid ..... :X
 
Laatst bewerkt:
Dat is nou typisch voor Harley adepten. Ik reed in een stoet naast een Harley en dat ging heel langzaam (begrafenis van een forumlid) en dat motorblok schudde als een aardappelrooimachine.

Een neef van me heeft zo'n Yamaha nep Harley en die schudt helemaal niet en rijdt hardstikke fijn.

Ik begrijp het wel hoor, als je aan blikrijders vraagt welke auto je het beste kunt kopen, dan krijg je het advies om de auto te kopen die zij ook geheel toevallig hebben.

Misschien zijn motorrijders ook wel ongeveer zo, maar er zijn heel veel verschillende motoren en ik denk dat een Harley niet zaligmakend is. Mijn zwager heeft een Harley, ik zal er eens mee gaan rijden.
 
En even over dat geluid: ik reed vanmiddag voor het eerst dit jaar met de Norton en het kan eigenlijk niet mooier klinken.
 
Dat is nou typisch voor Harley adepten. Ik reed in een stoet naast een Harley en dat ging heel langzaam (begrafenis van een forumlid) en dat motorblok schudde als een aardappelrooimachine.

Een neef van me heeft zo'n Yamaha nep Harley en die schudt helemaal niet en rijdt hardstikke fijn.

Ik begrijp het wel hoor, als je aan blikrijders vraagt welke auto je het beste kunt kopen, dan krijg je het advies om de auto te kopen die zij ook geheel toevallig hebben.

Misschien zijn motorrijders ook wel ongeveer zo, maar er zijn heel veel verschillende motoren en ik denk dat een Harley niet zaligmakend is. Mijn zwager heeft een Harley, ik zal er eens mee gaan rijden.

_O- _O- _O-

Dat is dan een blok met rubbermounts dat hoort toch echt zo, ik weet uit je posts dat je een beetje bijzonder bent maar weet aub waar je over praat.
 
Dat is nou typisch voor Harley adepten. Ik reed in een stoet naast een Harley en dat ging heel langzaam (begrafenis van een forumlid) en dat motorblok schudde als een aardappelrooimachine.

Een neef van me heeft zo'n Yamaha nep Harley en die schudt helemaal niet en rijdt hardstikke fijn.

Ik begrijp het wel hoor, als je aan blikrijders vraagt welke auto je het beste kunt kopen, dan krijg je het advies om de auto te kopen die zij ook geheel toevallig hebben.

Misschien zijn motorrijders ook wel ongeveer zo, maar er zijn heel veel verschillende motoren en ik denk dat een Harley niet zaligmakend is. Mijn zwager heeft een Harley, ik zal er eens mee gaan rijden.


Hahaha `` Han` daar ben jij een veuls te klein iel mannetje voor , daar pleur jij mee omver .. _O-

En Harley adept ? , als je als TS een motor wil kopen die zeer veel op een Harley lijkt ,

Nou` koop dan een Harley !..


En dat blok schud zoals hier al eerder vermeld werd , omdat er dikke beuken uit komen , en het in rubber ligt ...

 
Mijn zwager is een stuk kleiner dan ik en die past er wel op.

Zonder gekheid, ik ga er eens mee rijden. Ik ben nooit zo'n fan geweest van Harley, vind de meesten niet mooi, maar ik zal het eens proberen. Misschien ga ik wel helemaal om.
 
full



001.jpg


Ik zet ze ff onder elkaar en kijk goed, welke heeft de mooiste lijn?
 
Mijn zwager is een stuk kleiner dan ik en die past er wel op.

Zonder gekheid, ik ga er eens mee rijden. Ik ben nooit zo'n fan geweest van Harley, vind de meesten niet mooi, maar ik zal het eens proberen. Misschien val ik wel helemaal om.
O-)

ik zou het niet doen ... dan gaat die ouwe lekkende engelse trilplaat in de kliko .. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan