Het 35kw Rijders/Lessers Topic [1]

Het topic leeft!

Ondertussen in de winter de motor helemaal uit elkaar gehaald en opnieuw opgebouwd zodat hij nu weer helemaal netjes is. :]
Daarnaast weer iets van 1000km per maand er bij op gezet, en er nog mee naar de moezel geweest. Dit jaat helaas wel wat minder gereden ivm studie.

De Ducati SS600 blijft eerst nog wel even, mischien dat ik hem straks inruil voor een m900 maar dat weet ik nog niet zeker.

December mag ik voor mijn A rijbewijs, en zoals ik er nu over denk gaat er sowieso een Triumph Daytona 675 komen in deze kleur: :9~
[afbeelding]

It's aliiiiiiveeee!!
Ik mag nog een jaartje rond broez'n op m'n cbr250r. Opzich geen straf. Maar het verlangen naar een fiets met wat meer vermogen is wel aanwezig. Gelukkig heeft vriendlief (@cyanate , we zijn een volwaardig MotorForum koppel :+ ) . ) een GSXR600. Dus zo nu en dan mag ik daar even een rondje op. Vroommm }) .

Ha die Robin, jij hier ook nog! Ik heb ook steeds meer zo'n 675 in m'n achterhoofd als opvolger van m'n A2 motor. @cyanate heeft 'm meegehad op proefrit (ook in scorched yellow toevallig, vond ie de mooiste kleur :+ .) en hij is echt messcherp! En dan hebben we het nog niet over dat lekkere 3-cilinder geluid :9~ .

Ja, kan niet wachten tot ik op speurtocht mag naar m'n nieuwe liefde. Maar voor nu, nog even m'n 250 volledig uitknijpen. Want dat kun je er zeker mee }) .
Goede keuze allebei! De Daytona was ook mijn keuze na een ZX6R en het is echt een fantastisch apparaat.
Ik heb een 2006 in Tornado Red met nog geen 17000 kms op de teller, maar kom er veel te weinig aan toe dus overweeg hem eind dit jaar de verkoop in te doen.
 
Haha nice!
Het klinkt allemaal erg aantrekkelijk^^
Tegen die tijd zal ik eens kijken wat er allemaal mogelijk is. Ken jij eigenlijk nog meer A2-rijders die een Ducati rijden? Want volgens mij zijn die nog erg dun gezaaid.. :/

Er zijn meer dan genoeg Ducati rijders op A2, ik ben nu al 2 jaar op rij naar het buitenland gegaan met Ducati Club Nederland 'Fulmini', Fulmini is voor Ducatisten onder de 30 dus dat is super chill.
Vorige jaar naar Luxembourg de Eifel in en dit jaar ging ik naar de Moezel in Duitsland,
ze zijn ook bij evenementen zoals Ducati Club Race met eigen chill hoek etc.
 
Mijn fiets staat te koop jongens. :)
Afgelopen weekend nog 3 dagen naar de Eifel geweest en m'n rug en polsen na 900km compleet gesloopt...
Ik ben voorlopig wel effe klaar met sport motoren, zoek me straks mooi iets uit met een rechte houding :+

https://link.marktplaats.nl/m1195467485
 
Laatst bewerkt:
ben nu met iemand aan het onderhandelen, 1500 euro, 35 kw op kenteken vol vermogen, minder km

2e generatie?
Heb je een link ofzo want ben wel heel erg benieuwd.
1500 euro is achterlijk weinig.
Goedkoopste op marktplaats is 2400, zonder begrenzing en alles.
 
Ja mijne wel.
Na 2003 zijn ze verandert.
Blok heeft injectie, framewerk vernieuwd, kuipwerk, dashboard en nog meer spul.
Suzuki SV650 & SV650S model history

Gemiddelde 2e gen SV650S staat te koop voor 2500 tot 3000, om deze via Suzuki op kenteken te begrenzen kost dit je een nieuwe cdi á 500 euro.
 
Ik meld me aan! Gister mijn A2 gehaald.

Vandaag rijbewijs aanvragen, volgende week ophalen. Motor van mijn moeder komt eind volgende week weer terug, daar voorlopig op touren. Dan begin volgend jaar kijken naar een Yamaha Dragstar 650 custom denk ik.
 
Ondertussen motor voor mijn Atje gekocht!
Het is een triumph daytona 675 '06 geworden, Man wat een vermogen, ziet er prachtig uit, stuurt super en wat een geluid :9~
De A2 Ducati doet nog niet veel onder, zolang je deze motor niet boven de 8000 toeren hebt, dan zijn ze ongeveer net zo snel.
Nu nog heel even geduldig en verstandig zijn O-) :]
2je34g1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gister mijn nieuwe pasje met A rijbewijs opgehaald en vandaag de SV verkocht, nu ben ik officieel klaar met A2 dus mag uit de OP.
Volgende week maar eens mooi een dikke Tuono uitzoeken! :+
 
Doei oma :W

Mochten er nog mensen zijn die binnenkort voor hun A2 rijbewijs mogen of je kent iemand die binnenkort voor zijn A2 rijbewijs gaat, heb ik nog een leuke motor in de aanbieding.

Mijn Ducati SuperSport 600 staat sinds kort te koop, een van de weinige A2 'sport' motoren.
Verkoop mijn motor bij voorkeur ook via MF dus als je interesse hebt reageer even op mijn motorshopper :)
Linkje naar advertentie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan