EGT 2017

Waar was dat ook al weer? Dat veldje aan het water toch? Mogelijk kom ik dit jaar wat later, pas op zaterdag. ( maar dan breng ik wel wat vrinden mee, altijd leuk)

Inderdaad het veldje aan het water. Voorbij de feesttent naar beneden rijden.

Enneh: hoe meer zielen, hoe meer bier vreugd. :P
 
Ik kom op zaterdagmorgen uit het zuid-westen die kant op, hoop er rond het middaguur te zijn.

De enclave dit jaar dan weer richting het water? Langs de feesttent naar beneden ?
 
Ik ga het niet redden dit jaar. Morgen naar Roemenië, vrijdag laat pas weer terug en maandag naar de UK, ik haak effe af.
Veel plezier allemaal!!
 
Haak dit jaar ook even af
Na ruim 3,5 weken op de driewieler en 4300 km naar de Oekrainse grens te hebben gereden over oer Oost-Europees wegen, ben ik het ding even spoeg zat.

Voor de genen die wel gaan veul plezier en treiter die Duitsers niet al te erg
 
Dat is jammer ik had extra bier ingeslagen voor je
Haak dit jaar ook even af
Na ruim 3,5 weken op de driewieler en 4300 km naar de Oekrainse grens te hebben gereden over oer Oost-Europees wegen, ben ik het ding even spoeg zat.

Voor de genen die wel gaan veul plezier en treiter die Duitsers niet al te erg
 
We gaan niet meer voor minder dan een bolderkar toch? :)


Dat brand toch voor geen meter.....!?
full




:+
 
Ik begrijp dat ik de AC Weert op vrijdagmiddag dus zo voorbij kan stomen.

Ik ga dit jaar niet mee dus halflive komt alleen.

Willen jullie je een beetje over hem ontfermen?

Let wel halflive mag na 24.00 geen bier meer drinken.
 
Ik ga dit jaar niet mee dus halflive komt alleen.

Willen jullie je een beetje over hem ontfermen?

Let wel halflive mag na 24.00 geen bier meer drinken.

Ok, gaan we op letten. Hoe laat mag hij weer beginnen met bier drinken 00.01 uur? :+
 
Zeg, ik lees steeds over het veldje aan het water. Is dat makkelijk te vinden, of heb ik nog nadere aanwijzingen nodig? Of ehh is het alleen voor incrowd? Ik heb een accordeon bij me, en mijn maat Chris een gitaar.... helpt dit, of schrikt het af?
 
Zeg, ik lees steeds over het veldje aan het water. Is dat makkelijk te vinden, of heb ik nog nadere aanwijzingen nodig? Of ehh is het alleen voor incrowd? Ik heb een accordeon bij me, en mijn maat Chris een gitaar.... helpt dit, of schrikt het af?

Makkelijk te vinden, na feesttent naar beneden, hekje door veldje op. Accordeon en een gitaar, hmmm, brandt beter dan de afgebeelde bolderkar _O-

Ik ben er zelf helaas niet, maar iedereen; have fun, mooi weer!
 
Laatst bewerkt:
Zeg, ik lees steeds over het veldje aan het water. Is dat makkelijk te vinden, of heb ik nog nadere aanwijzingen nodig? Of ehh is het alleen voor incrowd?

Als je de 'poort' door bent (lees; partytent)
ga je links af en volg je helemaal tot je beneden bent.


Ik heb een accordeon bij me, en mijn maat Chris een gitaar.... helpt dit, of schrikt het af?

Oh, laat ze maar thuis hoor, kost je alleen maar extra benzine om deze mee te sleuren, is niet goed voor het milieu hé! O-)


Edit; voor de zekerheid toch maar alvast de tutorial bekeken;
 
Laatst bewerkt:
Is er trouwens op zaterdagavond nog iemand aanwezig met een bbq? Waar ik mijn stukken gemalen dier bij kan leggen?
Anders neem ik nog 1 of ander low budget gevalletje mee.
 
Is er trouwens op zaterdagavond nog iemand aanwezig met een bbq? Waar ik mijn stukken gemalen dier bij kan leggen?
Anders neem ik nog 1 of ander low budget gevalletje mee.

Net een paar weg gooiers gekocht bij de Gamma eurotje stuk , dus aan de prijs kan het niet liggen :-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan