Het Honda CBR600F/FS Topic deel 101 "Vergane glorie...?"

Stuurgewichten van Honda zijn bijna allemaal hetzelfde, denk dat ik hier nog wel wat heb liggen.
En dus ook het binnenwerk.
Heb dit nog liggen . .
full
 
Ik heb trouwens naast mijn V-rod vorige week een CRB 600 fs van 2001 gekocht. Kon het rijden op Assen toch niet missen. Lekker handelbaar en 18 aug tijdens de CRT krijgt hij zijn vuurdoop. Misschien ook iets voor ander CBR rijders . . . een top dag met een hoop plezier.
 
Dank nog voor je felicitatie! Heb hem inderdaad gekocht, ga eerst nog wat onderhoud doen (olie/koelvloeistof/remvloeistof) en wat kleine aanpassingen. Ik zal binnenkort even een foto maken en hier plaatsen. :)


Super, gefeliciteerd joh.
Gaaf.
We zijn benieuwd naar de foto's.....
 
Ik heb besloten om mijn motor de deur uit te doen, omdat ik er veel te weinig op rijd. Als ik mijn motor vergelijk met soortgelijke motoren op marktplaats, dan lijkt mij vraagprijs redelijk. Toch valt me het aantal reacties een beetje tegen. Wat denken jullie van de vraagprijs?

https://link.marktplaats.nl/m1180083443

Ik heb overigens geen haast met verkopen en hij hoeft níet perse weg, dus misschien moet ik meer geduld hebben. Maar dan moet ik natuurlijk ook realistische verwachtingen hebben ;-)
 
Tja.....Als je geen reacties krijgt......

En geen haast met de verkoop?
Ik begin het gevoel te krijgen dat de herfst begonnen is, dus dat zullen wel meer mensen hebben. Ik denk dat een hoop mensen nu al de aankoop uitstellen tot volgend seizoen.
 
Ik heb besloten om mijn motor de deur uit te doen, omdat ik er veel te weinig op rijd. Als ik mijn motor vergelijk met soortgelijke motoren op marktplaats, dan lijkt mij vraagprijs redelijk. Toch valt me het aantal reacties een beetje tegen. Wat denken jullie van de vraagprijs?

https://link.marktplaats.nl/m1180083443

Ik heb overigens geen haast met verkopen en hij hoeft níet perse weg, dus misschien moet ik meer geduld hebben. Maar dan moet ik natuurlijk ook realistische verwachtingen hebben ;-)
Denk dat je vraagprijs iets te hoog is, ga er vanuit dat je uit komt tussen de €2000,00 en €2500,00
Al het extra's maakt de motor iets aantrekkelijker, maar de waarde zal niet omhoog gaan.
Voor een beginner een leuke fiets waar je veel plezier aan zult bleven en na 2 á 3 jaar nog goed in te ruilen.
Succes met de verkoop . . . ik zeg altijd wees blij met die ene koper.
 
Vraagprijs is stevig maar als je het er voor krijgt uiteindelijk alleen maar leuk. :t

Zelf ben ik ook aan het rondkijken voor wat anders. Daarbij valt het op dat de prijzen voor precies hetzelfde model motor verschillend zijn. Jongere motoren die weinig gelopen hebben zijn soms goedkoper dan oudere motoren. Helaas zijn teveel verkopers er nogal van overtuigd dat de motor zoveel waard is. Dat heb ik al een paar keer mee gemaakt tijdens onderhandelen. Een keer gehad dat na een paar weken toch een verkoper mij een mail stuurde of ik nog interesse had en mijn bod nu wel akkoord was. :P
 
Vraagprijs is stevig maar als je het er voor krijgt uiteindelijk alleen maar leuk. :t

Zelf ben ik ook aan het rondkijken voor wat anders. Daarbij valt het op dat de prijzen voor precies hetzelfde model motor verschillend zijn. Jongere motoren die weinig gelopen hebben zijn soms goedkoper dan oudere motoren. Helaas zijn teveel verkopers er nogal van overtuigd dat de motor zoveel waard is. Dat heb ik al een paar keer mee gemaakt tijdens onderhandelen. Een keer gehad dat na een paar weken toch een verkoper mij een mail stuurde of ik nog interesse had en mijn bod nu wel akkoord was. :P

Deze ervaring heb ik ook.
De meeste cbr600f 's staan voor zo'n bedrag dat ze nooit verkocht gaan worden.

Ik heb er 2, en ik heb er flink minder voor betaald, voor allebei,terwijl ik ze allebei gekocht heb met minder als 30.000 km op de klok
 
Weet of heeft iemand toevallig een adresje waar ie verhoogde tour ruitjes ken krijgen voor een F4?

Double bubble heb ik al,maar zou voor 1 van mijn brommers zo'n tour ruitje willen hebben......
 
Deze ervaring heb ik ook.
De meeste cbr600f 's staan voor zo'n bedrag dat ze nooit verkocht gaan worden.

Ik heb er 2, en ik heb er flink minder voor betaald, voor allebei,terwijl ik ze allebei gekocht heb met minder als 30.000 km op de klok
Ik moet zeggen dat ik wel even moest slikken toen ik hoorde wat mijn F3 doet qua inruil. :/
Maar goed, dat is een stukje emotie tegenover handelen. :P

De mijne staat te koop maar als ik wat leuks vind dan ben ik toch geneigd het in te ruilen.
Dat is soms sneller en fijner dan vage marktplaats biedingen.
 
Ik ben nog steeds geïnteresseerd voor een aantal nderdelen van een F4(i), PC35 1999-2007
Het gaat om de delen van de achterzijde van de F versie. Dus niet de FS versie:
- Kuipdeel achter (waar het zadel inzit)
- handgreep / beugel
- achterlicht
- subframe

Dankzij Mede forimlid Wil79 heb k intussen het zadel al bemachtigd. Nu de rest nog.

Heeft iemand één of meerdere van deze onderdelen liggen, dan graag een PB of iets dergelijks.
Alvast bedankt voor de reacties....
 
Voor de CBR600F3 (bj '97) van vrouwlief ben ik op zoek naar een verlagings set zodat ze beter met de voetjes aan de grond kan.
Heeft iemand nog iets liggen of bruikbare tips?
 
Wat een stilte hier :W

Mijn F3 is nog niet verkocht dus rij ik er met dit mooie weer nog even op verder. :]
Indien niet verkocht dit jaar wil ik het volgend jaar inruilen op een andere motor waar ik graag naar toe wil. Liever verkoop ik het aan iemand ipv handelaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan