Ducati Deel #121 Xmas edition

Maakt mij geen donder uit wat een ander vindt, als ik er maar op rijden kan!! :P _O-
 
Laatst bewerkt:
vrijdag lekker op assen gereden, begon goed 1:49.4 maar toen helaas.... hoop herrie... uitlaat afgescheurd van de staande cylinder... inmiddels naar Kees (StarTwin) om te lassen...
full
 
Ja dat geloof ik dan wel weer meteen, nou ja wachten op de vierpitter dan maar, dan is alles zoveel beter..... O-)
 
Maar ik snap het wel, als oude pensionado kom je moeilijk van de geraniumkruk en dan spuit zo'n harde straal wel lekker als de piep van een jonge kerel.... :Y _O-
 
Laatst bewerkt:
Hoho, ik gebruik die dingen niet om de motor schoon te maken....zoals bekend blijft het lekker vettig achter de kuipdelen, alleen maar makkelijk igv sleutelen.... ;)
 
Op het circuit prima...........maar voor op bijv. dijkwegen gaat hem niet worden.

Kreeg vorig week op pont bij Olst ook commentaar....niet vanwege de uitlaten maar de koppeling toen ik ontkoppelde..raampjes vd auto naast me gingen dicht.... _O-
 
Tja Fog, dat rebelse hè.......

Vanmorgen even op verkenning bij de Dutch Motor Festival.....ik was de eerste op taxibaan....startbaan heb maar niet geprobeerd......_O-

full
 
Honda V4 VTEC motor eronder.....ben je iig af vd kinderziektes.

Nadeel (of voordeel) is wel dat panigales een stuk minder waard worden want iedere coureur die last heeft van SPS kan nu natuurlijk niet achterblijven.... _O-

Je zult een panigale V2 gekocht hebben, en je wilt inruilen op de V4..... 8-)
 
Laatst bewerkt:
als het maar geweldig rijdt op het circuit :P

Voor de ducatilooks heb ik nog steeds geen afscheid van mn 1198 kunnen nemen... nu twee jaar onbereden, nieuw gekocht in 2009... haast maagdelijk met 6500 km op de teller staat hij glimmend in de tuinkamer...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan