~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

Is het geen 2 takt ? :+



Zit een zwarte walm bij van de brandstof, zou de zuigerd of veren kunnen zijn. Te rijk afgesteld?? Compressie voelt goed?
Wel een leuke fiets en met een beetje handigheid een schitterende offroad voor gooi en smijtwerk.

Compressie was wel in orde had ik het idee. Wel lastig inschatten omdat ie een automatische kleplichter had tijdens het kickstarten.

Idd een erg leuke fiets, ideaal voor in het bos. Erg licht. Wel jammer dat alles 6V is. Vering zou beter moeten zijn dan wat ik van de XT gewend was maar ik vond het eerlijk gezegd nog steeds een dweil.. Maarja niet echt offroad geprobeerd, beetje door het gras en wat heuvels gegaan tijdens de proefrit..
 
Thanks Bolski,

Bestaande kabelboom is niet echt te repareren, helft van de kabels is afgeknipt, nieuwe aan vast gesoldeerd en ga zo maar door. Om te zeggen dat ik er echt niks van weet is ook niet waar, een 2e hands kabelboom aansluiten moet me nog wel lukken. Het liefst zou ik natuurlijk een nieuwe maken maar dit is me denk ik wel te moeilijk / kost teveel geld.

Het probleem van inhouden / haperen rond de 4000 toeren, iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?Beste om gewoon te beginnen met nieuwe bougie + carbs schoonmaken?
 
Ja, en misschien de gasnaald / clip positie veranderen. Als het probleem met choke erop minder is, dan een positie lager, anders een positie hoger.
 
Denzell, bedoel je met choke open tijdens het rijden? Zal het onderweg naar huis eens proberen straks. Luchtfilter is laatst schoongemaakt, denk niet dat dat het probleem zal zijn. Morgen nieuwe bougie halen en carburateur schoonmaken. Kan ik deze gewoon loshalen en met remmenreiniger schoon spuiten? Heb thuis wel een ultrasoon maar haal hem liever niet helemaal uit elkaar.
 
Ja inderdaad. Met remmenreiniger een beetje oppassen met de rubbers maar verder is dat wel
prima
 
Hallo allemaal,

Voor mijn xtz 750 project ben ik op zoek naar een wr450 voowiel met as. ;)
De voorvork waar het wiel in komt is van bouwjaar 2004.
Ook ben ik op zoek naar een remklauw voor deze voorvork.

Hebben jullie nog wat liggen? *D
 
En wat een baggerweer, het is nog niet overal droog.

1522685_10201085696054980_277328352_o.jpg
 
Technisch is het een prachtding, hij is een zeer ervaren motormonteur dus hij is aardig verbeterd. Voornamelijk qua vering/remmen is deze fiets 100x beter. Verkoop is omdat hij van Enduro overgestapt is op Supermoto. Hij heeft een WR400 in SM trim die hij aan het opbouwen is.
 
Hij schijnt al verkocht te zijn.
:)
Technisch is het een prachtding, hij is een zeer ervaren motormonteur dus hij is aardig verbeterd. Voornamelijk qua vering/remmen is deze fiets 100x beter. Verkoop is omdat hij van Enduro overgestapt is op Supermoto. Hij heeft een WR400 in SM trim die hij aan het opbouwen is.
 
Bij een 34L zit de cdi achter het balhoofd, tussen de frame schetsplaten
 
Ik ben helemaal gek aan het worden hier, vandaag m'n remblokken vervangen, maar nu krijg ik geen druk meer op de remhendel. Ik heb de blokken vervangen, zuiger teruggeduwt in de remklauw met (vraag me niet waarom) de ontluchtingsnippel open. Hierdoor is de master cylinder leeggeraakt en nu zit het hele systeem vol met lucht denk ik, maar ik krijg het er niet uit. Ben al ruim 2 uur aan het pompen maar er komt geen lucht meer uit en de druk wordt ook niet beter. Daarnaast blijft de zuiger in de remklaw zitten en worden de blokken niet tegen de schijf aan geduwt. Wat kan ik het beste doen nu? Met zo'n speciaal setje ontluchten?
 
................ Ben al ruim 2 uur aan het pompen maar er komt geen lucht meer uit en de druk wordt ook niet beter. Daarnaast blijft de zuiger in de remklaUw zitten en worden de blokken niet tegen de schijf aan geduwd.

Wat kan ik het beste doen nu? Met zo'n speciaal setje ontluchten?

Vanaf de ontluchtingsnippel vullen met een grote injectiespuit en een slang.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoorde het van hem inderdaad! Veel plezier met je aankoop, als er wat toffe foto's ooit van deze hier voorbij komen zal ik die doorspelen naar hem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan