beemer fighter deeeeeeeel 3.....

geen. alleen een blowoff valve die door het vacuum van de inlaatspruitstukken onder de gaskleppen aangestuurd wordt.

Blow off valve heeft er niets mee te maken maar als je een goede boostcontroller hebt (ik rij zelf met een AMS1000) dan kun je de drukopbouw tot in het kleinste detail regelen o.a. per versnelling, snelheid, tijdsduratie en zo verder.

Je kunt custom maps maken voor verschillende banen (dragrace) en ook voor jou toepassing: je kunt de ramprate van de boost instellen per versnelling dus....!
 
Is het niet handiger als Kees de chick magnet is :?


Dat lijkt mij ook ..


@ Lemmy



Lang geleden` Burger .. :t

full
 
Laatst bewerkt:
Die voorste ben ik trouwens niet, nooit zo'n outfit gehad. Maar ik zal er zeker bij geweest zijn ja.


Eerste off Race in Vledderveen( kartcircuit nabij Stadkanaal ) was veel publiek bij toen ..

(meende wel dat jij het was die voor me reedt, maar het is lang geleden , ik kan ook mis zijn )
 
Blow off valve heeft er niets mee te maken maar als je een goede boostcontroller hebt (ik rij zelf met een AMS1000) dan kun je de drukopbouw tot in het kleinste detail regelen o.a. per versnelling, snelheid, tijdsduratie en zo verder.

Je kunt custom maps maken voor verschillende banen (dragrace) en ook voor jou toepassing: je kunt de ramprate van de boost instellen per versnelling dus....!

ja weet ik, maar ik heb alleen een blowoff valve en verders niks. misschien in de toekomst. :P ;)

wegens tijdgebrek ben ik daar niet eens aan begonnen.....bike gewoon zo snel mogelijk in elkaar gebouwd en gaan met die banaan! :)
 
Dit is toch wel even een niveautje of 23 hoger dan de gemiddelde shed built bike. Gewoon recht uit de werkplaats een gesuperchargede motor, in de basis een oude toerfiets, succesvol gebruiken op een WK Wheelyen :}

An+ali+g+post+on+fj+restecp+_76dd1adbdc7ae2d36dffa7e16849b2d7.jpg
 
Blow off valve heeft er niets mee te maken maar als je een goede boostcontroller hebt (ik rij zelf met een AMS1000) dan kun je de drukopbouw tot in het kleinste detail regelen o.a. per versnelling, snelheid, tijdsduratie en zo verder.

Je kunt custom maps maken voor verschillende banen (dragrace) en ook voor jou toepassing: je kunt de ramprate van de boost instellen per versnelling dus....!
Met de microsquirt die er bij kees op zit kun je maarbeperkt boost regelen. Met een megasquirt daarentegen kan het wel, tenminste bij een turbo setup. Hoe wil je boost gaan regelen bij een sc? Dit is immer toeren afhankelijk en mechanisch, je kunt dus enkel in het inlaattraject druk aflaten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan