Fehn Wochenende nr.8

Aangekomen in het Fehn, en met de ervaringen van de vorige edities nu op alles voorbereid
full
 
Motor provisorisch gerepareerd, die is er in elk geval klaar voor. Nu wij nog.
 
De VT500c rijdt ook weer en mw. Ootje wil ook graag meekomen.
De planning is dus ook dat ze dat gaan doen.
Ik kan pas om 15.00 weg dus wij zijn niet vroeg. :/

Annemieke gaat alvast rijden en ik vertrek om 15.00.01 richting ons verzamelpunt.
Vanaf daar gaan we binnendoor richting de Fehn camping.

Echter nog 1 hobbeltje te nemen ....... :/Mw. Ootje en ik .... (niet vanuit Assen)

Mijn vertrek vanuit Zaandam ca. 15.00
Herenigingspunt: de Lichtmis, net boven Zwolle, afslag Nieuwleusen.
Wie is er hoe laat bij de Lichtmis?
Misschien haak ik daar dan aan
 
Ik wens jullie allemaal heel veel plezier!! Dat de beste moge winnen bij het gieterspel.
Veilige kilometers, en een behouden (wellicht nat, want zo hoort het bij het Fehn) thuiskomst.
:] :] :] :] :] :]
 
Thuis, na weer een prima en gezellig weekend in het Fehn.
EGJ, Miranda en Wubbe, bedankt voor de goede zorgen en inzet van jullie. Karla en ik hebben het weer prima naar het zin gehad. Nu vermoeid aan het bankhangen.
 
Een fijn weekend gehad, alle lof voor Erwin, wubbe en Miranda.
Ik zit met de beentjes omhoog en heb dit weekend op ongeveer 10 km na 1000 kilometer weggerold.
Hier en daar was het eigenlijk meer hobbelen dan rollen, maar prima :t
Harold bedankt voor de tocht en alle andere hand en span diensten.
Tof was zeker de zaterdag middag verrassing.
Zometeen toch maar weer een biertje :P
 
Wij zijn al weer even thuis, Blije Y en Blije L zijn gelijk doorgegaan naar huis.
kleintje_b en .ukkie. zijn nog even blijven eten en ondertussen hebben we nog heerlijk nagebabbeld over het geweldige weekend wat we weer gehad hebben.

EGJ, Wubben en Miss Baileys, enorm bedankt voor de goede zorgen, het was gewoon weer een fantastisch verzorgd weekend.
Nohome bedankt voor de hand en span diensten die mee hebben geholpen dit weekend weer tot een succes te maken en uiteraard bedankt dat ik weer mocht meeliften, helaas voor jou lukte de poging om mij hobbel kwijt te raken niet en belandde ik toch weer in de zetel :P

Diverse aanwezigen ook allemaal bedankt voor de gezelligheid en indien van toepassing ook de goede zorgen ;)
 
Na het ophalen van de kindjes bij de schoonouders en een pizza nu ook eindelijk thuis! Nu baby's in bed stoppen, douchen en zelf hopelijk ook lekker slapen.
 
Heb zelf op de terugweg even een omweggetje gemaakt om de geleende tent meteen maar even terug te brengen, maar ben nu ook thuis aangekomen.
Was voor een eerste keer zeer geslaagd, zal volgend jaar weer van de partij zijn!
 
EGJ, Wubbe en Miranda, bedankt het was weer een topweekend!

ook weer thuis na eerst Maduurtje thuis te hebben gebracht, toen .Ukkie. opgehaald en ondertussen ook nog te eten gekregen *D :j Daarna Ukkie bij vriend gedropt en mezelf naar huis gebracht. Gelijk maar even de tent op zolder zoveel mogelijk uitgespreid, morgen maar weer even omhusselen en daarna onder de douche gedoken, lekker hoor.

Nu moe maar zeer tevreden op de bank.
verrassing gisteren was helemaal te gek, echt zoooo leuk.
eten was heerlijk, bbq ook, bedankt jongens.
en de sfeer was weer onwijs gezellig, bedankt allemaal!

de zaterdagrit verliep niet helemaal naar wens met al die stomme wegwerkzaamheden en daardoor omleidingen, maar toch een leuke rit gereden, Maduurtje heeft niet zoveel problemen met graffel en onverharde wegen behalve te diepe kuilen en drempels vind hij niet zo leuk, zeker niet met een achteropzit, dan klapt hij door zijn vering, vandaar dat het gas bij die stomme tegels er wel afging, Ukkie had me net verteld dat ze er helemaal doorheen zat. Het was wel weer een ervaring *D :+

Alleen mijn stomme lijf en die van Ukkie wilden na de lunch niet echt meer, dat was een beetje jammer maar heb leuke wegen gezien en zeker ook leuke bochtjes
en kleintje vind een beetje offroad wel grappig *D

voor de nieuwelingen, leuk dat jullie er waren, nog leuker dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad dat jullie volgend jaar er weer bij willen zijn (zelfs als dat motorpoetsen betekend :P )

Nu heel nieuwsgierig naar alle foto's, paar al gevonden (en gepikt, mijn dank daarvoor)
 
Allen bedankt voor het leuke en gezellige weekend 8-) .

Onderweg naar huis nog een redelijk stuk binnendoor gedaan, daarna nog een oranje Harley en consorten tegen gekomen op de snelweg :W . Even de MotoGP gekeken bij een vriend in Friesland en nu net een uurtje thuis :z

Op naar het volgende Fehn weekend *O*
 
Ook wij zijn veilig, droog en heel thuisgekomen (ja, gisteren al) en de gieter staat weer op z'n vertrouwde plekje. E.G.J, Miranda en Wubbe, het was weer leuk, bedankt!
 
@Blubblub, wat jammer dat je er niet was en daarmee Daphne ook niet, heb jullie wel een beetje gemist hoor, beterschap
:j



Ja, erg jammer dat we er niet bij waren.
Volgens mij de eerste keer in 7 jaar tijd dat we er niet bij zijn :/
Soms moet ik echter even pas op de plaats maken en op mezelf passen.

Het is zoals het is...

Volgend jaar is er weer een herkansing 8-)
 
:j



Ja, erg jammer dat we er niet bij waren.
Volgens mij de eerste keer in 7 jaar tijd dat we er niet bij zijn :/
Soms moet ik echter even pas op de plaats maken en op mezelf passen.

Het is zoals het is...

Volgend jaar is er weer een herkansing 8-)
Oh ja dat ken ik. Het weekend ervoor heb ik alles om die reden gecanceld waaronder OBT
op de herkansing ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan