Dennis Hoffer

Zag op Facebook dat Kawajaap er nu is, weer even slikken als je alles voorbij ziet komen.. Maar wel mooi om niet vergeten te worden..

klopt , zijn naar de Manx en classic TT geweest.
zijn op de plek van t ongeval geweest en bij de plakkette op de muur op de begraafplaats tegen over start-finish.

hebben op de plekken de herinering sticker achter gelaten zodat hij ook op Isle of Man niet vergeten zal worden.
wel even een paar slik momentjes gehad '(
 
De tijd gaat snel de tijd haalt ons in.

Ik rij nog altijd met Dennis voorop.

full
 
Laatst bewerkt:
Wow time flies! Nooit ontmoet, maar Dennis' enthousiasme voor de motorsport op dit forum is zeker niet vergeten!
 
Laatst bewerkt:
Nu ik er over nadenk is het toch wel bizar of stom toevallig.

Ik zit op de bank en opeens komt Dennis in mijn gedachten en ik denk: dat is rond deze tijd gebeurd.
Dus ik ga zoeken op Dennis en zie dat het precies twee jaar geleden is.

Dat soort dingen heb ik vaker, maar dat doet er verder niet toe.

Ik heb begrepen dat Dennis ook een zeer geliefd forumlid is geweest en dus mogen we hem niet vergeten.
Ik woon geen kilometer van het bedrijf waar hij mede eigenaar van was en ik ben daar ook wel binnen geweest en heb zijn motoren zien staan, maar ik heb hem niet gesproken.

Ik ben wel meegereden in de stoet motoren waarmee we hem naar Hoorn hebben gereden en dat vergeet ik nooit meer. Dat was mega indrukwekkend.
 
Nu ik er over nadenk is het toch wel bizar of stom toevallig.

Ik zit op de bank en opeens komt Dennis in mijn gedachten en ik denk: dat is rond deze tijd gebeurd.
Dus ik ga zoeken op Dennis en zie dat het precies twee jaar geleden is.

Dat soort dingen heb ik vaker, maar dat doet er verder niet toe.

Ik heb begrepen dat Dennis ook een zeer geliefd forumlid is geweest en dus mogen we hem niet vergeten.
Klopt zo heb ik hem ook leren kennen in eerste instantie we hadden dezelfde GSX1400.Daarna schreef hij veel over het circuitrijden ben daarna zelf gaan circuitrijden.Soms ging ik bij hem kijken als hij een straatrace had.Bij terugkomst uit the UK zou hij mij de kneepjes van het vak op Assen leren maar helaas liep alles anders.


Ik woon geen kilometer van het bedrijf waar hij mede eigenaar van was en ik ben daar ook wel binnen geweest en heb zijn motoren zien staan, maar ik heb hem niet gesproken.

Ik ben wel meegereden in de stoet motoren waarmee we hem naar Hoorn hebben gereden en dat vergeet ik nooit meer. Dat was mega indrukwekkend.
 
Laatst bewerkt:
bij mij rijdt hij ook mee ( weliswaar achter mijn zitje ) zo kan hij kijken en aanwijzigingen geven op het circuit haha.

ben dit jaar met Jaap en vriendinnen naar isle of man geweest en hebben nog ff bij Fairy bridge aan hem gedacht en jaap heeft bij het ongevalsplek een identieke modelbouw motor gelegd.

full
 
Wow, bijzonder om dit topic tegen te komen.
Dennis was een goede vriend van mij tijdens de middelbare school. Daarna hebben we niet veel contact meer gehad, omdat ik verhuisde naar Den Haag...
 
Terug
Bovenaan Onderaan