Bo Bendsneyder deel 2

Ik weet niet wie Loi wil tekenen voor volgend seizoen, maar volgens mij moeten ze hem op een race-tot-race-contract zetten. Dit is niet de eerste keer dat werkloosheid hem dik de punten in stuurt. Meanwhile, Bo naar Tech3, ik ben er blij mee! *O*
 
Wel vreemd die uitspraak van de KTM baas vorige week? Hoe dan ook dit team is mooi en goed genoeg om een berg ervaring op de doen.Na 2 jaar Bo weer terug naar KTM ?
 
Wel vreemd die uitspraak van de KTM baas vorige week? Hoe dan ook dit team is mooi en goed genoeg om een berg ervaring op de doen.Na 2 jaar Bo weer terug naar KTM ?

Als je geen plek hebt voor een rijder, maar je wil 'm wel steunen, wat betekent dat dan? Het is geen vreemde uitspraak, de vraag is alleen wat ze hadden kunnen doen bij KTM. Ze hebben ongetwijfeld wel wat invloed op een aantal teams, en een 'goede recensie' betekent vaak ook al veel. Gelukkig lijkt het erop dat Bo die steun niet (meer) nodig heeft, want vanaf volgend jaar is het weer een schone lei, op een niveau hoger!
 
Ik vermoed dat Guevara een fout gemaakt heeft nadat hij weer terug de baan op kwam. Zoals we ook zagen met Bo in Oostenrijk: kan gebeuren. Noem het maar een racing incident, hoe balen het ook mogen zijn. :X

Rode vlag betekent niet dat Bo dan weer terug in de ranking komt, toch?
 
Jammer van het resultaat maar blij dat hij niet gewond raakte. Mooi dat hij bij Tech3 heeft getekend. Na KTM met Ajo/Beirer is het kamp van Poncheral een goede richting, zeker met het oog op de MotoGP ooi nog eens.
 
full

:Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan