MotoGP - Octo British Grand Prix - Silverstone

Wie wint de MotoGP van Silverstone?

  • Jorge Lorenzo

    Stemmen: 7 17,9%
  • Valentino Rossi

    Stemmen: 14 35,9%
  • Johann Zarco

    Stemmen: 1 2,6%
  • Maverick Vinales

    Stemmen: 6 15,4%
  • Marc Marquez

    Stemmen: 7 17,9%
  • Dani Pedrosa

    Stemmen: 0 0,0%
  • Andrea Dovizioso

    Stemmen: 1 2,6%
  • Cal Crutchlow

    Stemmen: 3 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    39
Waarom oefent Rossi de motorwissel niet? Vind meneer dat hij daar te goed voor is? Volgens mij verliest hij de races waarin gewisseld moet worden altijd.
 
Waarom oefent Rossi de motorwissel niet? Vind meneer dat hij daar te goed voor is? Volgens mij verliest hij de races waarin gewisseld moet worden altijd.

hatelijk... :/

waarschijnlijk omdat hij zo snel mogelijk zijn setup wil bespreken als die nog niet 100% is, daar is de warm up ook voor.
 
Waarom oefent Rossi de motorwissel niet? Vind meneer dat hij daar te goed voor is? Volgens mij verliest hij de races waarin gewisseld moet worden altijd.

_O-

Sommigen hebben het nog steeds niet door: Rossi wordt al jaren 2e in de eindstand. Dit om te voorkomen dat het verwijt komt dat het kampioenschap verkocht is. Dus af en toe rustig aan, lekker cruisen en iedereen laten denken wat men wil :)
 
Laatst bewerkt:
_O-

Sommigen hebben het nog steeds niet door: Rossi wordt al jaren 2e in de eindstand. Dit om te voorkomen dat het verwijt komt dat het kampioenschap verkocht is. Dus af en toe rustig aan, lekker cruisen en iedereen laten denken wat men wil :)
En na de race de schuld aan de banden geven Pffft :]
 
_O-

Sommigen hebben het nog steeds niet door: Rossi wordt al jaren 2e in de eindstand. Dit om te voorkomen dat het verwijt komt dat het kampioenschap verkocht is. Dus af en toe rustig aan, lekker cruisen en iedereen laten denken wat men wil :)

Doet ie goed :t
 
Mooie race en wat is Dovizioso een genot om naar te kijken dit jaar. Als het Rossi niet wordt dan hoop ik dat hij de titel pakt. :Y
 
Denk dat er weinig mensen zijn die Dovi de titel niet zouden gunnen. Ben zelf wel blij dat Rins wat beter begint te rijden, ik geloof nog steeds dat ie een goede MotoGP rijder wordt. Beetje aparte acties soms, maar veel talent :]
 
Ben wel benieuwd wie die ene persoon is die Dovi als winnaar heeft aangevinkt in de pol :9
 
Wat Rossi niet kan volbrengen (helaas), doet Dovi wel: Optimaal profiteren van het uitvallen van Marquez! Maar zoals hierboven gemeld: Wat een prachtige race zeg :}
 
Ik heb wel eens beter gezien. De eerste helft was behoorlijk saai.
 
Terug
Bovenaan Onderaan