(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Vandaag tussen 15:15 en 15:30 een witte oerblade gespot op de N218 thv de stoplichten bij Heenvliet. Ik reed samen met een Honda Magna je voorbij toen je voor het stoplicht stond te wachten op de Kanaaldijk. Uiteindelijk gingen wij bij Heenvliet richting Simonshaven en jij reed rechtdoor richting Spijkenisse.

Wie oh wie, bij deze gespot :W
 
Vanmiddag op de A2 ergens tussen Den Bosch-Eindhoven een beginnende file en in de verte zie ik een motorrijder aansluiten in de rij. De verwondering was maar voor even want er zat een zijspan aan vast.
Behalve het zijspan zag ik rechtsboven op de kentekenplaat ook nog een bekend blauw MF stickertje zitten.

:W
Zat er een bescheiden BMW sticker op de bak? Ik heb daar in ieder geval gestaan
 
Zat er een bescheiden BMW sticker op de bak? Ik heb daar in ieder geval gestaan

Geen idee, vond nogal stom dat ik die hele bak in eerste instantie over het hoofd had gezien.
Ik kan vd week even terug kijken op cam, maar volgens mij rijden er niet zo heel veel. Ik kom het in ieder geval weinig tegen.

Ik ben zelf nog aangesproken bij het 3landenpunt door een dame die mij spotte. Heb alleen na 2 x vragen niet de naam verstaan doordat ik mijn radio al had aangezet. |( (Sorry)
 
Gisterenavond rond 18:00:

Een (ik dacht donker groene) chopper die voorbij reed bij de McDonald's in Rosmalen (langs de A2), je had een dame achterop, ik liep net naar me motor toe!

Daarna op de A2 ter hoogte van knooppunt Beesd een wat oudere rode off the road??? We zwaaiden naar elkaar, ik zat op een blauwe SV650s :) Bij deze gespot! :W

Dat was ik! Blauw trouwens, maar thanks voor de spot!
 
ykUUTfZ.jpg


;)
 
Geen idee, vond nogal stom dat ik die hele bak in eerste instantie over het hoofd had gezien.
Ik kan vd week even terug kijken op cam, maar volgens mij rijden er niet zo heel veel. Ik kom het in ieder geval weinig tegen.

Ik ben zelf nog aangesproken bij het 3landenpunt door een dame die mij spotte. Heb alleen na 2 x vragen niet de naam verstaan doordat ik mijn radio al had aangezet. |( (Sorry)
Ik ben bij een weefvak voorbij gereden door 3 of 4 sportmotoren met een sticker, daar zal jij vast tussen gezeten hebben.
 
Vanmiddag rond 16:25, een witte GSXR met duo-cover, sticker, mat-zwarte systeemhelm, blauwe jeans, onderaan de afrit Rhoon/Charlois aan de A15... Stond op een van de linker twee banen richting Charlois... Ik stond incognito in het bedrijfsblik op een van de rechter twee banen... Wie o wie... 🤣
 
Vanochtend van 's-Gravenmoer tot aan Breda-Noord achter je aan gereden rond 08:30.

Wat ging je toch lekker soepel de bochtjes door ;)

RZEJu9W.jpg
 
Gisterenavond rond 18:00:

Een (ik dacht donker groene) chopper die voorbij reed bij de McDonald's in Rosmalen (langs de A2), je had een dame achterop, ik liep net naar me motor toe!

Daarna op de A2 ter hoogte van knooppunt Beesd een wat oudere rode off the road??? We zwaaiden naar elkaar, ik zat op een blauwe SV650s :) Bij deze gespot! :W

Beetje laat, maar de rode off-road, daar zat ik op

:W
 
Afgelopen maandag op de A2 bij Eindhoven in de richting van Maastricht. Rond 1730u tussen de file door, iets van een KTM toermotor.
 
Vandaag een oudere kawasaki in Assen. Volgens mij een Mf sticker. Kenteken was zo zwart (van een burnout?) dat ik het niet goed kon zien. Je hebt vast geluk dat de politie je niet gespot heeft haha
 
Gistermiddag rond 14:50 ofzo op de A1 richting Amsterdam.
Witte F800GT met zijkoffers.
Ik zat in auto.
 
Beetje laat.

Vorige week Maandag ochtend 08.10 op het begin van de A9 bij Alkmaar een Ducati Multistrada

Of was het dinsdag?

HOI
 
Terug
Bovenaan Onderaan