~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

Ik heb vandaag een 2kf gekocht :t
full
 
Bedankt, vond ik nou ook. Zat een mooie manual bij, originele gereedschapset, geen krasje te bekennen. Motor loopt ook prima, stuk beter dan de TT350 van onlangs.

Helaas is de voorrem is niet zo best, en lijken de inlaat-rubbers vanwege de trillingen bijna los te komen van de cilinder, dus daar moet ik nog even naar kijken.

full


Verder zat er nog een Supertrapp demper los bij. Die vind ik persoonlijk wat te luid. Is er iemand die hier belang bii heeft, liefst ruilen tegen iets anders (Laser of zo?)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, vond ik nou ook. Zat een mooie manual bij, originele gereedschapset, geen krasje te bekennen. Motor loopt ook prima, stuk beter dan de TT350 van onlangs.

Helaas is de voorrem is niet zo best, en lijken de inlaat-rubbers vanwege de trillingen bijna los te komen van de cilinder, dus daar moet ik nog even naar kijken.

[afbeelding]

Verder zat er nog een Supertrapp demper los bij. Die vind ik persoonlijk wat te luid. Is er iemand die hier belang bii heeft, liefst ruilen tegen iets anders (Laser of zo?)
Foto van st ?
 
Ik heb vandaag even de remolie vervangen, kwam slootwater uit :')

Motortje gaat echt perfect verder! Erg blij mee :]
full
 
Bolski, weet jij zo uit je hoofd wat de opties zijn qua vervangings dempers?

Ik neem aan de de Laser die ik op mijn 3AJ had, hier ook op zou moeten kunnen?
Zijn XT500 dempers ook uitwisselbaar voor deze?

Verder is de toerenteller kabel gebroken. Waar bestellen jullie meestal je onderdelen? Yamaha dealer?

Ik zou verder graag een andere kleur voorvork rubbers / bellows / hoezen willen. Misschien geel, of zwart. Zag dat deze zomaar 60-70 euro zijn. Zijn hier alternatieven voor?
 
Laatst bewerkt:
Bolski, weet jij zo uit je hoofd wat de opties zijn qua vervangings dempers?

Ik neem aan de de Laser die ik op mijn 3AJ had, hier ook op zou moeten kunnen?
Zijn XT500 dempers ook uitwisselbaar voor deze?

Verder is de toerenteller kabel gebroken. Waar bestellen jullie meestal je onderdelen? Yamaha dealer?

Ik zou verder graag een andere kleur voorvork rubbers / bellows / hoezen willen. Misschien geel, of zwart. Zag dat deze zomaar 60-70 euro zijn. Zijn hier alternatieven voor?

KEDO - Performance Products
 
Bolski, weet jij zo uit je hoofd wat de opties zijn qua vervangings dempers?

Ik neem aan de de Laser die ik op mijn 3AJ had, hier ook op zou moeten kunnen?
Zijn XT500 dempers ook uitwisselbaar voor deze?

Verder is de toerenteller kabel gebroken. Waar bestellen jullie meestal je onderdelen? Yamaha dealer?

Ik zou verder graag een andere kleur voorvork rubbers / bellows / hoezen willen. Misschien geel, of zwart. Zag dat deze zomaar 60-70 euro zijn. Zijn hier alternatieven voor?
De Laser past er op.
Qua nieuw is er niet veel. Marving en Delkevic. Delkevic is er sinds enkele maanden pas. Goede rvs demper, niet duur, in principe voor de e-modellen, maar ik heb het idee dat hij ook op de andere modellen moet passen omdat er een losse ophangbeugel bij zit. Endy (uitslitend voor e-modellen) en Marving hebben een vaste beugel. Ik heb in ieder geval een setje Delkevic liggen om uit te proberen op een 34L.

Die hoezen inderdaad Kedo.
 
De 2kf is (met mij) in Zweden, dus dat is ff lastig - maar bedankt voor het aanbod!
Ik heb even gezocht maar kon niet zo gauw op de Duitse naam van een voorvork hoes komen. Vanavond maar weer even verder kijken :)
 
Bedankt! Helaas alleen zwart beschikbaar.. en ik wil het liefst gele. Heeft hier misschien iemand nog iets over?
 
Terug
Bovenaan Onderaan