Het grote GSX-F topic deel 12

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel even bij vermelden dat de kosten op ongeveer 250 euro komen.
Maar dan heb je ook wel een heeuul mooi steuntje :9~~
Daarom had ik het daarna gelijk over een RAM-mount.
Die kan je ook overal op monteren / bout / stuur / kroonplaat. :Y (Circa $50,- all in)

Inderdaad lang niet zo mooi als dit.
OEM look and feel. :}
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen,

Mijn vriend rijdt een gsx-f uit 1995 en is toe om zijn achterband te vervangen. Nu heeft hij er momenteel een 140-80 opliggen. Nu was mijn vraag wat een beetje de gangbare (passende) maten zijn voor deze fiets. Kon het zo snel niet vinden in de voorgaande gsx-f topics.

Alvast bedankt ;)
 
Ik heb t uiteindelijk zo laten doen:

36056213294_b74b479792_c.jpg


*D

helaas geen tekeningen ofzo is on the fly gemaakt, de mount die DickO gemaakt heeft was te groot en te duur om alleen navi op te zetten :)
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen,

Mijn vriend rijdt een gsx-f uit 1995 en is toe om zijn achterband te vervangen. Nu heeft hij er momenteel een 140-80 opliggen. Nu was mijn vraag wat een beetje de gangbare (passende) maten zijn voor deze fiets. Kon het zo snel niet vinden in de voorgaande gsx-f topics.

Alvast bedankt ;)
Vanaf hier vooral verder lezen: Worldbeater in "Het grote GSX-F topic deel 12" :)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag weer een nieuw record:

21,20L getankt, na 525,0km
Dat is dus, 4,04L/100km ... 1:24,76 ... 58,18mpg

... en ik heb het niet eens met de bedoeling gedaan ...

Misschien lukt het me ooit wel eens, mijn doel is, één keertje 555,5km met één tank halen :$ :P
 
20 inderdaad. Nee is ook zeker niet slecht.
Dat is voor mij de limiet, 1:20, aangezien ik veel woon werk rijdt. Dus eender welke motor ik rijdt voor het werk, ze moet minstens 1:20 halen (als jaargemiddelde). Met een GSX F helemaal geen probleem.

Dat deze zo heel zuinig is, is mooi meegenomen natuurlijk.

Net als mijn banden. Achterband vandaag 37.700km. Een setje moet niet zo lang meegaan, maar het is ook weer mooi meegenomen. 20.000km per setje is goed voor mij.

De MPR4's die klaar liggen zouden zo tussen 20.000 en 25.000 mee moeten gaan. Is voldoende voor mij, zeker omdat die (veel) betere grip geven dan mijn huidige. Grip is me toch nog wel belangrijker dan de km's ;)

De huidige zijn iets minder goed dan mijn nieuwe setje op droge baan, maar voelbaar slechter op natte baan ... en ja, het regent hier wel eens he ...
 
Beste mensen,

Mijn vriend rijdt een gsx-f uit 1995 en is toe om zijn achterband te vervangen. Nu heeft hij er momenteel een 140-80 opliggen. Nu was mijn vraag wat een beetje de gangbare (passende) maten zijn voor deze fiets. Kon het zo snel niet vinden in de voorgaande gsx-f topics.

Alvast bedankt ;)
Kevson
Misschien even een PB sturen, die heeft een 120 voor en 150 achter laten monteren.
 
Laat maar hier gewoon reageren aub. Ik ben namelijk ook zeer benieuwd naar zijn bevindingen in de grotere maat. Ik vind de BT45 momenteel toch behoorlijk snel slijten. Ik overweeg ook naar de grotere maten dan over te stappen als volgende banden. Maar ben wel bang dat ik dan voor en achter tegelijk zal moeten doen. Momenteel heeft mijn voorband nog zeer ruim profiel.

Maar als een ander al een keuze heeft gemaakt dan twijfel ik nog even door, of het allemaal wel kan, of het wel veilig is, of het beter rijd, of juist niet. :P
 
Kevson
Misschien even een PB sturen, die heeft een 120 voor en 150 achter laten monteren.
Zo te zien rijdt hij nog. :t

DD2S4oi.jpg


Maar hij had ook wel wat tegenwerping van de eerste monteur.
Sommige mensen houden minder van een gokje en gaan liever 100% op safety.
Daar hoor ik iets minder bij. :)
 
Zo te zien rijdt hij nog. :t

[afbeelding]

Maar hij had ook wel wat tegenwerping van de eerste monteur.
Sommige monteurs houden minder van een gokje en gaan liever 100% op safety.
Daar hoor ik iets minder bij. :)
Met Michelins zo te zien :t

Snap best dat een monteur zoiets niet wil avonturen, maar als uit verschillende bronnen blijkt dat het zelfs aan te raden is moet je niet het wiel opnieuw willen uitvinden.
Het is uiteindelijk toch uitgevoerd en de kans dat iemand dan terug gaat naar het bedrijf dat het weigerde is wel klein.
 
Oh, kom er eens kijken! 8-)

[afbeelding]
:t
Uit m'n hoofd wordt er gesproken over je vorkpoot een x aantal mm door te steken met deze veren om de hogere stand iets te compenseren en m weer wat op de neus te zetten. (of dat stond op hun website)
Als je graag wat rechter zit zou ik ze eerst op de zelfde plek terug zetten.
(zelf niet doorgestoken, en dat laat ik denk ik zo)

Oh, kom er eens kijken! 8-)

[afbeelding]
Even ter overvloedde, niet teveel olie gebruiken als het progressieve veren zijn?
Het zal wel goed beschreven zijn, maar motorzaken maken deze fout nog wel eens. :t *O*
Staat idd netjes beschreven, zit een redelijke handleiding bij
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan