Tweede MF Allroad Rit - 17-09-2017

ik ga voor de kick toch mijn straat bandjes lekker laten liggen. des te leuker word het }) *D en als het echt te gortig word dan schroef ik er wel wat vijsjes in _O- . grtjs mss dat ik vrijdag al is ga voorrijden. grtjs
 
Ga hem denk ik de 10de eens voorrijden eerst nieuwe bandjes op de XT de 2de.
Zitten nu op de slijtmarkering toch eerst maar vervangen komend weekend :)
 
Ik moet me jammergenoeg ook afmelden, het afzwemmen van mijn dochters is vandaag verplaatst naar de 17e en dat kan ik natuurlijk niet voorbij laten gaan.

Heel veel plezier en ik haak erg graag de volgende keer aan
 
Ik moet me jammergenoeg ook afmelden, het afzwemmen van mijn dochters is vandaag verplaatst naar de 17e en dat kan ik natuurlijk niet voorbij laten gaan.

Heel veel plezier en ik haak erg graag de volgende keer aan

Helemaal begrijpelijk! Ik heb je van de lijst gehaald, jammer dat dan weer wel,,,
 
Ga hem denk ik de 10de eens voorrijden eerst nieuwe bandjes op de XT de 2de.
Zitten nu op de slijtmarkering toch eerst maar vervangen komend weekend :)

Veel plezier! ;) op of aanmerkingen hoor ik graag!

ik ga voor de kick toch mijn straat bandjes lekker laten liggen. des te leuker word het }) *D en als het echt te gortig word dan schroef ik er wel wat vijsjes in _O- . grtjs mss dat ik vrijdag al is ga voorrijden. grtjs

Moet kunnen ;) veel plezier vrijdag en op of aanmerkingen hoor ik graag!
 
Of ik op zondag de 17e richting Duitsland wil vertrekken voor een training van 5 dagen. Hell no, maandag morgen zijn ze de eerste. De zondag avond heb ik al genoeg kilometers gemaakt. :P
 
Of ik op zondag de 17e richting Duitsland wil vertrekken voor een training van 5 dagen. Hell no, maandag morgen zijn ze de eerste. De zondag avond heb ik al genoeg kilometers gemaakt. :P

:t
Ik zeg goed bezig!!!

Maar puur uit nieuwsgierigheid... Wat voor soort trainingen geef je dan?
 
Ow... ach... over het algemeen zijn de broodjes altijd wel goed geregeld hahaha

Maar idd, maandag pas naar die training en zeker niet op zondag... Zondag = een rustdag > motorrijdag zonder al te veel inspanningen :] O-)
 
Laatst bewerkt:
Hi, de rit gaat voor mij vanwege priveomstandigheden niet door. Zouden jullie mij van de lijst willen halen? Helaas pindakaas! Jullie allemaal veel plezier!
 
Kan "helaas" ook niet meer meedoen, m'n GS is voor de 17e ingeruild voor iets dat niet lekker offroad kan...
 
Je hebt iets geroepen over zand en wegbanden en iedereen haakt af. _O-

Kom op jongens, zo spannend gaat het echt niet worden, het wordt een dag genieten van het Brabantse land. Daar waar het ietsje zwaarder wordt begint het leerproces, da's ook weer mooi meegenomen. :P
 
Zucht.... Denk dat ik alle normaal toegankelijke (dus ook met straatbanden) zandpaden er maar uithaal en even een last minute asfalt route ga maken... :X

Ach... Ik zie wel hoe druk het gaat worden, natuurlijk hoop ik op een zo'n groot mogelijke opkomst maar ik ga hem sowieso rijden... Het heeft mij namelijk weken gekost om die dag vrij te mogen zijn van de baas (lees;vrouw) aangezien we net een nieuw huis hebben gekocht waarin nog zat verbouwd moet worden :Y
 
Laatst bewerkt:
ik ga me sws klaar maken om eens een verkennings ronde te rijden in het mooie noord brabantse. wat is er mis met zand en wegbanden lijkt me toch een goede combinatie :+ :Y
 
Ben net op de vertrek plaats van de route aangekomen. Eerst nog bij de wit gestopt voor wat kampeerspulletjes. Nu vlug iets eten en dan lekker ploeteren. *D
 
hahaha, het verhaal van de 10 kleine negertjes. Hoeveel zijn er nog over inmiddels?

_O-

Ach... we zien het wel!

Aan de andere kant zou het mij ook niet verbazen dat de groep straks groter is dan de lijst met aanmeldingen.
Veel mensen zijn nu eenmaal van het laatste moment (ik inclusief).

In Braboland zijn er nu eenmaal veel zandpaden maar heb je daar een crosser voor nodig?
Nee hoor, als ik met mijn leasebakje (geen 4x4 maar gewoon voorwielaangedreven dieselstoker) de route totaal kan rijden (muv 500m knippenpad) dan durf ik hier rustig te stellen dat de route goed te doen is. *O*

-edit-
FEIT: wist je dat je van allroad rijden een vele malen betere motorfietsrijder wordt?

-edit off-
hopelijk trekt dit de laatste twijfelaars over de streep...

*D

-edit 2- blijkbaar heeft mijn reply geholpen want er zijn weer 2 nieuwe aanmeldingen :Y
 
Laatst bewerkt:
Je hebt iets geroepen over zand en wegbanden en iedereen haakt af. _O-

Kom op jongens, zo spannend gaat het echt niet worden, het wordt een dag genieten van het Brabantse land. Daar waar het ietsje zwaarder wordt begint het leerproces, da's ook weer mooi meegenomen. :P

Ik heb opvang voor de kleine man geregeld, en ben er bij :)
Me zoontje (6j) zegt altijd, van proberen kan je leren..
Laat het zand modder, zon of regen maar komen :] :]
 
hier enkele foto's van de route
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan