MF-ers in Ede Deel 18

:W

Ik ben Roland, ik woon nu 4 jaar in ede weet hier alleen het centrum, de appie en tesqua.
Worden er hier nog wel eens ritjes georganiseerd?
Mijn vrienden rijden zich dood op een motor (hun woorden).
En mijn vrouw wil alleen af en toe achterop en (nog) niet zelf rijden.
 
Hoi Roland! :W

Ik heet Hugo, woon 7 jaar in Ede en weet gelukkig nog minder van dit dorp dan jij ;)

Ik heb sinds vorig jaar mn A en je kan me herkennen aan een zilvergrijze Suzuki DL650 VStrom.

Er worden wel eens ritjes gehouden, maar sporadisch en ad-hoc. Het hangt ook van je eigen enthousiasme af of je rijders mee weet te krijgen. ;)

Dus...roep gewoon eens wanneer je zin hebt om te rijden in dit topic en wellicht haken er dan zo 1, 2 of meer Edenaren aan :]
 
Laatst bewerkt:
:W

Ik ben Roland, ik woon nu 4 jaar in ede weet hier alleen het centrum, de appie en tesqua.
Worden er hier nog wel eens ritjes georganiseerd?
Mijn vrienden rijden zich dood op een motor (hun woorden).
En mijn vrouw wil alleen af en toe achterop en (nog) niet zelf rijden.

welkom Ro.

'We' hebben ook een Lidl en een Aldi hoor ;)
als je wil kan je ook eens woensdag of zondag gaan kijken bij mc de kraats, de plaatselijke motorclub.

als je vrienden op een motor al geen angst kennen kom ik ze liever niet tegen in het verkeer als ze in een auto zitten met air bags en andere schijnveiligheid ... maar ok ze mogen niet rijden van hun partner ;)


misschien tot ziens,

Groeten, Sander
 
:W

Ik ben Roland, ik woon nu 4 jaar in ede weet hier alleen het centrum, de appie en tesqua.
Worden er hier nog wel eens ritjes georganiseerd?
Mijn vrienden rijden zich dood op een motor (hun woorden).
En mijn vrouw wil alleen af en toe achterop en (nog) niet zelf rijden.
Welkom Roland.
Ik ben Ben en woon nu 5 jaar in Ede. Mijn vrouw rijdt ook motor en is ook op dit forum aanwezig onder de naam hynsterider. Zij woont al lang in Ede.
 
Roland, welkom
Ik ben Gerard, woon al zo'n 20 jaar in Ede.

Als het kan altijd in voor een ritje
 
Nogmaals welkom,

Ik ben Sander en ben alcoholist, en ik woon 5 jaar in Ede })

Als je eens wilt rijden roep maar :t
 
het lijkt met alle welkoms groeten een beetje op een AA bijeenkomst, vandaar de opmerking.

gok ik.

Proost :P

full
 
Allemaal zo kort in ede?

Ik ben jelle en woon al ruim 30 jaar in ede.. Rijd een zx10r in t zwart..

En vandaag lekker rondjes wezen rijden op Assen! :]
 
Nee hoor, ben getogen in Ede, nou ja, in Lunteren dan....Tijdens de studie in Leiden gewoond, ne sinds 11 jaar weer in Ede.

Hoe was het op Assen?
 
Hoi Roland,

Ik ben Henri en woon 23 jaar in Ede, ben te spotten op een blauwe bandit.

Over die BBQ, ik woon op een boerderij dus qua ruimte geen gebrek. Maar ik kan alleen zaterdags..
 
Mijn naam is André, woon ook al ruim 30 jaar in Ede en weet er ook bijna niets van,rijd een geel/grijze tdm850 zonder M-F sticker :$ en een witte vf1100 met zijspan.

Lees hier vooral mee en soms post ik eens wat.
 
Vandaag weer lekker een stuk gereden, het blijft toch wennen zo'n stampende 2 cilinder.

Ik ben nu te herkennen aan een sv1000sz in de standaard blauw/witte suzuki kleuren.
 
Nee geen mf sticker en een foto... ik ben echt een no no op de pc. Ik heb een foto op mijn telefoon maar die is weer te groot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan