EGT 2017

M@kke ( zijn motor ) heb ik wel gezien ( denk ik ) maar jupiler ??
geeft niet hoor , was lekker weertje , we hadden drank , eten uit het winkeltje boven , een tafel en stoelen , meer moet dat niet lol

Nu ga ik mij terug op mijn span concentreren , zit nog steeds met dat probleem van het zijspan wiel dat niet ver genoeg naar voor staat , en in de linker bochten dat het span over de neus zou willen doen gaan ...
Ik ga terug mijn topic openen en kijken wat dat opleverd
 
Ik ben op zaterdag wezen kijken.
Gezellige en leuke dag geweest.

Rond een uur of 16.00 weer vertrokken richting huis. Echter op de hoogte van airport Maastricht klapte er een koelslang van me st1100 span.
Kon hen nog net veilig een busbaan opsturen en dan niet direct langs de snelweg te staan.

Anwb erbij kon niks doen. Want ik kon het zelf ook niet. Had hem al een stuk gedemonteerd klaarstaan.
Toen maar een platte kar laten komen en om 2400 werden we keurig thuis afgeleverd.

Het nare aan dit verhaal is dat ik over 2 weken me distributie riem en ook deze slangen uit voorzorg wou vervangen!

Helaas. Maarja. Nieuwe bestellen en een dagje sleutelen!
 
Leuke grappen. Was de slang stuk of losgeschoten? Als een nieuwe slang zomaar scheurt zou ik toch gaan twijfelen aan radiatordop of de koppakking.
 
Het is de slang die onder de carburateurs zit. Het is een kwaal bij de st1100.
Is 20 jaar oud en sommige vervangen hem preventief. Wou ik ook doen.

Maar ik twijfel ook aan de dop. Als deze 20 jaar lang niet los is geweest dan plakt het robbertje natuurlijk lekker vast. Waardoor die bij de 0.8 of 1 bar natuurlijk niet open gaat.

Ik had op me lijstje staan om de distributie riem te vervangen. Daar staat nu ook een slangenset op. Thermostaat stond ook al op het lijstje .

Koppakking ben ik niet bang voor!
 
Mijn pa had pas ook koelvloeistof verlies bij zijn st

de aluminium bochtjes was 1 van gescheurd

andere gecheckt en nieuwe o ring
 
Daarvoor had ik hem ook gekocht.

Maar die van mij is van 99 ook al weer bijna 20 jaar oud. Ze zijn er nog 10 jaar ouder!

En wie weet hoe de vorige eigenaar hem behandeld heeft! Kwa onderhoud.
 

op minuut 2.49 !!
Op 4:50 achter de Pozelei een glimp van de bak van Habsu en onze tentjes. Op 5:10 de nieuwe gele motor van Zeepok.

Eigenlijk is het Duitse leven heel simpel. Je stuurt iemand vooruit om territorium af te zetten "sperrgebiet" Je zet je tent op, daarnaast je motor, daarnaast je aanhanger. Voor de tent een partytent. Dan doe je een vestje met stickers aan en zet iets geks op je hoofd. Vervolgens blijf je drie dagen met je oude vrienden achter dat tafeltje zitten om je wijsheden uit te kramen.
Ik zou het ook kunnen. En vooal wentelen in je eigen gelijk!
 
Laatst bewerkt:
Is Habsu eigenlijk ook nog thuis gekomen?

Jazeker Dropje, :]

Ik ben tot de E25 met big mouth en maat meegereden en toen de ardennen ingedoken..
Geweldig mooie wegen gereden en genoten van het mooie weer. :t
We hadden in Luxemburg de tank nog gevuld en ik heb nog mooi Poppel gehaald 25 km van huis en weer ff getankt. :}
Ik heb een fantasties weekend gehad met leuke mensen bedankt allemaal! :Y
Het heeft gelukkig niet geregent dit weekend..toch? :X

Ik zeg "Tot Bot". :W
 
Op 4:50 achter de Pozelei een glimp van de bak van Habsu en onze tentjes. Op 5:10 de nieuwe gele motor van Zeepok.

Eigenlijk is het Duitse leven heel simpel. Je stuurt iemand vooruit om territorium af te zetten "sperrgebiet" Je zet je tent op, daarnaast je motor, daarnaast je aanhanger. Voor de tent een partytent. Dan doe je een tshirt met opdruk aan en zet iets geks op je hoofd. Vervolgens blijf je twee dagen met je medepatienten om het het vuur zitten om je wijsheden uit te kramen.
Ik zou het ook kunnen. En vooal wentelen in je eigen gelijk!


Klinkt als een gemiddeld BOT :+
 
Aan de foto's te zien weinig gemist :)
Het was zo'n feest. Dans, samenzang, nootjes, naakte vrouwen in een kinderbadje, helemaal vergeten om plaatjes te maken. Oh ja, ook nog een smerige vent die dingen met zijn duim en een ezel stond te doen. Een herrie uit die ezel!
 
Het was zo'n feest. Dans, samenzang, nootjes, naakte vrouwen in een kinderbadje, helemaal vergeten om plaatjes te maken. Oh ja, ook nog een smerige vent die dingen met zijn duim en een ezel stond te doen. Een herrie uit die ezel!


Halflive, denk aan de afspraak:

what happens in Weiswampach stays in Weiswampach!
 
Dat zeg ik :+

Net als die andere jaren. Toen gebeurde er ook niks O-)
 
Laatst bewerkt:
Oma ik had geen tijd eerder. Dus ga een ander pesten.

Even terug komen op me pech op de terug rit met mijn oer betrouwbare st1100 ahum....

360.jpg


360.jpg


Dit gaf dus een beste knal!

Een de oorzaak was een verstop slangetje na de overdruk dop.

360.jpg


360.jpg


Na de slangen vervangen te hebben ook direct maar de distributie vervangen omdat dit toch al op de to do list stond.
En nu makkelijk bereikbaar was!


Nu nog genieten van de laatste mooie dagen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan