Bmw S1000r de koning van de nakeds

Dit stuurtje is ook wel een mooie oplossing als je (om wat voor reden dan ook) de stuurverhoger niet wil gebruiken. :)

full
 
Haha, moet lukken 😂 2:00:00
Maatje reed 1.59 .. maar met een 2.05 ben ik voor altijd tevreden. :Y
(Wil waarschijnlijk toch altijd sneller :P )

(Oh ja, maatje brak dezelfde dag zijn been.. dat is bij mij ook niet de bedoeling) :+
 
Laatst bewerkt:
2.05 zou ik ook wel tevreden mee zijn 😎
Jij bent te groot voor een coureur.
Ga toch kickboksen. :+ ;)

Gekkigheid, maar dat ene kwartiertje zat ik al aardig onder de 2.20.
En de tweede sessie rij ik wel vijf tot zeven seconden sneller.
Dus misschien kunnen wij volgend jaar een poging doen op de goede bandjes. :9
 
Laatst bewerkt:
Er komen nog 2 dagen ☝🏼 Beetje vertrouwen he 😜
Alleen het weer is onzeker, ik zeker niet. :9~

Zelfs je opmerking over de vele vliegen kon ik even niet direct plaatsen na de sessie.
Vol concentratie dat eerste kwartiertje met de BMW op CPZ. _O-
(Soms laat ik me wel eens afleiden door kleine dingen)

Ik heb dit jaar nog wel met een Aprilia RSV4 gereden en die net twee maanden geleden voorzien van Pirelli Corsa Rosso's.
Dat spoort toch wel. :9
 
Laatst bewerkt:
Corsa Rosso had ik standaard op de fiets. Kon je flink mee hoeken. Heb nu supercorsa sp achter, kan je nog weer een stuk harder mee hoeken. Alleen is de supercorsa sp in de regen toch weer niet echt super chill.
 
Corsa Rosso had ik standaard op de fiets. Kon je flink mee hoeken. Heb nu supercorsa sp achter, kan je nog weer een stuk harder mee hoeken. Alleen is de supercorsa sp in de regen toch weer niet echt super chill.
En op de openbare weg moeten die bandjes toch best wel wat bochten krijgen voordat ze goed werken. :?

Maar in juni voor het eerst op CPZ met die Corsa Rosso's, wat een warm gevoel was dat zeg. :}
(De RSV4 stond bij aankoop op Pilot Powers)
 
Laatst bewerkt:
Mwa, die corsa rosso word zo warm. Met de supercorsa SP moet je echt gek gaan doen wil je er rulletjes op krijgen.
 
Vandaag effe een S1000XR geprobeerd, goede fiets maar beetje 'afstandelijk' :P Gelijk daarna een S1000R gereden :9~ , alles paste. :Y

Wie weet, wordt de volgende brommer weer een 4cil, voor het eerst sinds 2004 8-)

full
 
Laatst bewerkt:
We zijn op dit moment in de Dolomieten :]
Gelukkig hebben we de Stelvio en Gavia vorige week al gedaan, nu ligt er sneeuw... :?

full
 
Vandaag effe een S1000XR geprobeerd, goede fiets maar beetje 'afstandelijk' :P Gelijk daarna een S1000R gereden :9~ , alles paste. :Y

Wie weet, wordt de volgende brommer weer een 4cil, voor het eerst sinds 2004 8-)

[afbeelding]
Je kan altijd de ZX-10R nog inruilen. :t :+

Maar leuke proefrit zo te zien *O* waar had je de afspraak gemaakt? :]
We zijn op dit moment in de Dolomieten :]
Gelukkig hebben we de Stelvio en Gavia vorige week al gedaan, nu ligt er sneeuw... :?

[afbeelding]
Supergaaf. :}

En de sneeuw komt blijkbaar vroeg. _O-

Ik ben er ook wel eens aan de voet van de Stelvio geweest om zeven uur in de ochtend, maar de volgende dag was de TT van Assen en ben ik snel omgekeerd en door Zwitserland naar huis gereden.

Die pas moet ik nog wel eens een keer doen. :Y
 
Je kan altijd de ZX-10R nog inruilen. :t :+

Maar leuke proefrit zo te zien *O* waar had je de afspraak gemaakt? :]

Nee de 10R blijft, maar ik heb nog een Z550 uit 1984, eens kijken wat ik daarvoor terug krijg :+

Proefrit via MR Motoren in Barendrecht, waar m'n Scrambler ook vandaan komt, fijne dealer :Y erg tevreden over.
 
Laatst bewerkt:
En ik heb gisteren getekend! Ik ga woensdag mijn nieuwe, Black Storm S1000 R ophalen *O* :]

Enige tips voor de eerste modificaties? :}

- Verstelbare hendels (mocht je die nog niet hebben)
- Blokprotectie (GB racing bijvoorbeeld)
- Bobbins
 
Terug
Bovenaan Onderaan