MFMM - MEGA MEETING 2017 - 24 SEPTEMBER - ARNHEM

Misschien een idee voor de organisatorenpoppetjes.

Hang een groot scherm op zodat we ook de Moto3, 2 en GP terplaatste kunnen kijken..
O-)

Als het toch bij een stadion gehouden gaat worden :+
 
Misschien een idee voor de organisatorenpoppetjes.

Hang een groot scherm op zodat we ook de Moto3, 2 en GP terplaatste kunnen kijken..
O-)

Als het toch bij een stadion gehouden gaat worden :+
Hier heb ik ook eens aan gedacht. Vraag me af of dit haalbaar is. Denk dat je het met vergunningen niet rond gaat krijgen.. Zou wel erg tof zijn inderdaad!
 
en waarom nou niet op de 17e..... nu moeten velen de MotoGP van Aragon missen -O- :(
Rossi rijdt toch niet en ik heb een videorecorder, dus ik zal kijken wat ik kan doen. Misschien tot dan. Coert, kom jij met je rode gympies ??
Of met een Z .... ?
 
Dát was iemand anders vorig jaar; met gympies.
Vorig jaar zat ik op de rotonde..


Ik heet ook geen coert heh... B| mompelt iets over beter lezen...
 
Laatst bewerkt:
Hier heb ik ook eens aan gedacht. Vraag me af of dit haalbaar is. Denk dat je het met vergunningen niet rond gaat krijgen.. Zou wel erg tof zijn inderdaad!
En dan heb je het nog niet eens over de kosten gehad...
 
Rossi rijdt toch niet en ik heb een videorecorder, dus ik zal kijken wat ik kan doen. Misschien tot dan. Coert, kom jij met je rode gympies ??
Of met een Z .... ?
Ik kom wel, maar niet met die bekende rode gympies.
Ben er met de SV, de Z650 vordert wel, maar zal wel volgend jaar worden eer ie klaar is.
:t
 
Dát was iemand anders vorig jaar; met gympies.
Vorig jaar zat ik op de rotonde..
Ik heet ook geen coert heh... B| mompelt iets over beter lezen...
Die opmerking over Court was ook niet vor jou, maar inderdaad een beetje verwarrend van mijn kant.
Ik kom wel, maar niet met die bekende rode gympies.
Ben er met de SV, de Z650 vordert wel, maar zal wel volgend jaar worden eer ie klaar is.
:t
Ja ik ook met de SV, je herkent 'm vast ;)
Ik kom ergens in de middag.
Wellicht tot dan
 
Gefeliciteerd met de nieuwe lokatie. Hoop dat jullie alle criticasters de mond snoeren en dat het een waanzinnig succes word.
Zelf helaas op vakantie. Het valt op de zelfde dag als de Meat & Great bij het plashuis.
Mogelijk kunnen motorrijders van verder weg het dan combineren.

Succes
 
Vanmiddag ben ik gebeld door mijn vrienden van de McDonald's Arnhem GelreDome. De gemeente Arnhem wil zes dagen voor de meeting namelijk even laten weten dat het niet door mag gaan want ze vinden dat wij een georganiseerde vereniging zijn en we een vergunning moeten hebben om van de openbare weg (waar we allemaal gewoon netjes belasting voor betalen, overigens) en een parkeerterrein waar wij welkom zijn gebruik te maken.

De McDonald's zelf vindt het oprecht heel erg jammer, die hadden ons graag ontvangen dus hun treft geen blaam. Het zijn de gemeentes die met ons meelezen (hoi dus bij deze, ik hoop dat jullie papa's en mama's trots op jullie zijn! *O*) en die elkaar inlichten zodra we een nieuwe locatie hebben gevonden, ook al wilt het restaurant in kwestie ons heel graag ontvangen. Blijkbaar zijn "we" enge criminele bendes die de weg gaan blokkeren en ruiten gaan ingooien. Brrrr dat motortuig ook altijd.

Het is bij deze dus uiterst serieus VERBOTEN om naar de McDonald's GelreDome in Arnhem te gaan aanstaande zondag om 11:00. En aangezien wij blijkbaar een vereniging zijn (had iemand me wel even mogen vertellen :() kan dit ook zeer officieel gecanceled worden. Dus iedereen die besluit wel op eigen gelegenheid naar de McDonald's in Arnhem te rijden is een boefje.

De McDonald's vroeg mij tegen hun zin in om dit even mede te delen, dus bij deze. En voor de duidelijkheid, "we" zijn geen vereniging maar individuele motorliefhebbers met allemaal hun eigen agenda, dus wat iedereen die dit leest besluit op eigen gelegenheid en initiatief te doen zondag moet iedereen zelf weten. Ik heb het in ieder geval doorgegeven en ben niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor wat anderen besluiten wel of niet te doen :)

Groetjes! :W *O*
 
Wilde eigenlijk even melden dat we ook kwamen, maar te vroeg gejuicht dus -O-
Kunnen we niets ergens naartoe gaan en een dag van tevoren pas de locatie bekend maken? ;( Dan kun je hoogstens weggejaagd worden als je er bent, heb je toch nog beetje sensatie gehad..
 
Laatst bewerkt:
kakzooi. Ga je niet aan de poeperitus van het voer van de Mac dan ga je wel aan de diaree van de gemeentes.. pfff... iedereen kan natuurlijk gewoon flink schijt eraan hebben dat men stront te kort komt en er alsnog heen gaan.. wat een boutzooi zeg. Ik blijf wel thuis op de plee zitten dan.

Ik heb gezegd.
 
Laatst bewerkt:
jammer, mijn SV is nog wel in Vitesse kleuren ....
 
Ik heb heel hard gezocht op het forum, maar kan nergens de officiële statuten van onze vereniging vinden. Kan iemand mij daar mee helpen?

Even serieus: op basis waarvan kan een niet georganiseerde bijeenkomst worden verboden?
 
Ik heb heel hard gezocht op het forum, maar kan nergens de officiële statuten van onze vereniging vinden. Kan iemand mij daar mee helpen?

Even serieus: op basis waarvan kan een niet georganiseerde bijeenkomst worden verboden?
We zijn geen vereniging. We betalen toch ook geen contributie, staan niet geregistreerd bij de KvK, hebben geen statuten etc, maar daar gaat het ook niet om. De gemeente wilt het blijkbaar gewoon niet. Samenscholing, verstoren van de openbare orde, bedenk maar een reden.

De goeden moeten altijd lijden onder het handjevol kwaden, en daar lijken we nu het slachtoffer van te gaan worden.
Het zal inderdaad niet in ons voordeel werken dat een aantal criminele organisaties 'motorrijden' of een motorclubje als dekmantel gebruiken. So be it. Ongegrond waarschijlijk, maar jammer is het wel. Laten we er niet te gefrustreerd over doen, en onze hobby er niet door verpesten.

Let the good times roll ! :] :]
 
Laatst bewerkt:
Het staat je vrij donateur te worden, maar verder is het vrij hier. Geen vereniging en geen crimineel gedoe...
Ik vind het daarom jammer dat het niet zo kan, maar lees wel dat mensen toch gaan, ik wss ook.
Omdat ik tegendraads ben... :(
 
Laatst bewerkt:
Laten we er niet te gefrustreerd over doen, en onze hobby er niet door verpesten.

Let the good times roll ! :] :]

Helemaal gelijk hoor! Alleen erg jammer dat het op deze manier moet verlopen.

@Ruppert: toch heel fijn dat je er al deze moeite in hebt gestoken!
 
Zal me niks verbazen dat de macdonalds Veenendaal gewoon open is zondag, en ze hier mee lezen en denken dat het "veilig" is om open te gaan zondag.
Erg jammer dat een bepaalde groep de laatste keren veel herrie moest schoppen en het eigenlijk wel een beetje verpest heeft voor de rest (ook qua sfeer).
 
Barneveld op zondag? Mmmm volgens mij word dan met pek en veren het dorp uit gejaagd...
 
Da's inderdaad ook een mooie locatie. Terrein is alleen in bezit van dat andere restaurant wat er zit 😉

Ik denk dat een praatje met de eigenaar van de goudreinet goed kan aflopen.

Barneveld op zondag? Mmmm volgens mij word dan met pek en veren het dorp uit gejaagd...

Ik denk dat het meevalt, je zit dichter bij Voorthuizen als Barneveld. Wil je door beide dorpen mag je nog wel een stukje qua overlast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan