The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe opdracht:
Je motor bij het hoogste of laagste punt van het land waar je bent
Je motor bij een informatie bord over een bijzonder punt (monument,kunstwerk, dat soort dingen).

Ik zal jullie niet naar mijn foto toe sturen ;)

Prettig... Want het laagste punt is net iets verder achterin een weiland. Er is wel een wandelpad. Maar niet echt een plek om met je motor te komen.

Het monument is daarin tegen prima bereikbaar ;)
 
Prettig... Want het laagste punt is net iets verder achterin een weiland. Er is wel een wandelpad. Maar niet echt een plek om met je motor te komen.

Het monument is daarin tegen prima bereikbaar ;)
Je zou zo een opdracht wel kunnen formuleren als "... bij het laagste of hoogste met eigen vervoer bereikbare plaats", dat betreft dan waar je legaal mag zijn/geraken met je motor.

Want in veel landen geraak je niet legaal op het hoogste of laagste punt.
Zelfs in België geraak je niet legaal met eigen vervoer op het hoogste punt, het hoogst gelegen punt dat legaal te berijken valt ligt ongeveer 8 meter onder het effectieve hoogste punt ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Umk0VZT.jpg

Bord is voor de "hurkende man" zoals wij hem noemen, deze staat in de verte op de dijk.
Officiele naam is "Exposure"
HJgXq2N.jpg


indien goed
Je motor bij een advertentieposter van de bacon big mac
 
Laatst bewerkt:
Dennis:

Ik kan nergens vinden dat die rivier Borne genoemd wordt, wel Boorne.

Sorry, maar ik keur hierop em wel af. :/
(ze zijn hier n.l. erg streng ........ :$ )

Toch moet ik em wel goedkeuren omdat in Frankrijk een rivier is die Born heet. ;)

Dus: chapeau.
Nouja jij zegt plaatsnaam met rivier in de naam.. Born zit in Borne dus was in mijn ogen sowieso goed geweest ;)
 
:Y Tegenwoordig wel ja, voorheen stonden er op de Stadhouderskade tussen
de Amstel en Leidseplein al 4.... B|
Ja en die hebben ze toen toch weggehaald toen bleek dat mensen om de haverklap moesten remmen voor fietsers en zo, en daardoor wel door groen hadden gereden maar toch tijdens rood over die detectielussen gaan. Wat trouwens daar bij de Van Wou ook al regelmatig moet gebeuren...
 
Gok dat je mini-cabrio toch te "moeilijk" is om gevonden te worden voor TRG...
Maar misschien is er iemand die in de resterende ~4,5 uur het wel weet te vinden.
 
Ik zat tot 19:00 in een schoolgebouw, en was op de motor, hele middag gezocht naar kleine cabrio... Niets. Dus 2x mislukt, nu ff eten en bij de hockey langs...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan