Yamaha X-Max 250, Start alleen als de motor koud is

Nicodem83,

Ik heb de Tmax ingeruild na 3 maanden balen/stress/ergenis met 1100 euro afschrijving tegen een nw Honda NC 750 Dtc.

Was ook beetje klaar bij MP over een kleine minachting jegens motorscooters dit iit de winst die ze opstrijken bij verkoop van een scooter die niet deugd bij aflevering onder garantie vald en het dan maar op de lange baan schuiven en verklaren we geven de moed nog niet op ;( ;(

Mag ik vragen welke MP dit was?
 
Bedankt Klaas H,

Ik vind dit nou niet super reclame voor deze vestiging.
 
Bijke,

Ja klopt ,is verbaasde/verwonderde me er ook over ipv boos te zijn over zoveel naivieteit van MP. :?
Ik heb ook wel geprobeerd iov tot oplossing te komen in de patstelling over inruil en aanschaf van ander motor desnoods van andere MP vestiging maar was blijkbaar niet intresand of te veel gedoe,kortom moeilijk .moeilijk en de gemaakte winst wordt liever gekoestert.middels de blijkbaar franschice formule.

MP is blijkbaar de schaamte allang weer voorbij ,want het prijskaartje voor de T Max is inmiddels ruim 600 euri hoger dan ik er voor betaald heb 12 mei 2017 :Y
 
Ik zie het vaker. Hoe meer hoogwaardige technische dingen worden gebruikt, zoals injectie e.d., hoe ingewikkelder het wordt om een probleem te vinden en hoe duurder het is om het te fixen.

Het klopt dat er veel motorzaken zijn die slechts beurtjes aan kunnen en verder weinig verstand hebben van storingen vinden en oplossen.
Maar garantie is... garantie. Ze er aan houden is, meestal als het niet snel en goedkoop op te lossen is, erg lastig.
Vraag die garantie ook altijd extra op schrift als je de volle mep betaalt.
Je koopt meestal bij een winkel juist voor de super dure extra zekerheid, toch?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het probleem opgelost d.m.v. de benzine pomp te vervangen. Uitbouwen makkelijk dus hoef niet naar de garage toe. Kosten = 30Euro. Scooter doet prima en start altijd op.

Gereed *O*
 
Mag ik vragen op welke kilometer stand jouw scooter stond toen het probleem zich ging voordoen?
En van welk bouwjaar is de scooter?
Mijn Xmax250LS van 2012 met bijna 15K op de klok heeft nergens last van.
Vr Gr
 
Mag ik vragen op welke kilometer stand jouw scooter stond toen het probleem zich ging voordoen?
En van welk bouwjaar is de scooter?
Mijn Xmax250LS van 2012 met bijna 15K op de klok heeft nergens last van.
Vr Gr
is vanaf 2012 geloof ik opgelost
 
Terug
Bovenaan Onderaan