Regio Haarlem Deel 254 - MFH Het laatste deel?

Ik ben uit de app, dus dat heb ik gemist.
Maar als hij niet fijn rijdt, of niet fijn genoeg, ben je dan van plan om m te gaan verkopen? Of gewoon lekker spinnen vangen? :+

Ik ben toch weer helemaal blij dat ik besloten heb mn SPeen te houden.
Hoewel erop rijden binnenkort fysiek niet meer zal lukken O-)
Ik wil 'm inruilen ja.
Hondaatje zal ik ook niet wegdoen, daarvan krijg ik elke keer een smile.
Intussen rijd ik nog wel op de Tiger hoor, en met die spin was ik toch al van plan met de auto te gaan, maar ik vond het een erg leuk grapje :+

Over een maand of wat maar weer eens een ritje doen dan? ;)
 
Ik wil 'm inruilen ja.
Hondaatje zal ik ook niet wegdoen, daarvan krijg ik elke keer een smile.
Intussen rijd ik nog wel op de Tiger hoor, en met die spin was ik toch al van plan met de auto te gaan, maar ik vond het een erg leuk grapje :+

Over een maand of wat maar weer eens een ritje doen dan? ;)

Heb je al een idee wat je er voor terug wil?
 
Nog even in het kort mijn 'problemen' met de Tiger:
  • Eigenlijk is hij te groot
  • Hij veert irritant hobbelig
  • Ik zit vol met m'n bakkes in de turbulentie
  • Ik rijd op de CBR sportiever en sneller :+
2 van de 4 punten zijn op te lossen, maar vanwege het eerste punt wil ik er geen geld in stoppen.
 
Iets sportievers. Ga proberen proefritje op een fazer te doen komend weekend. Ik dacht.. als dat voor Roos de goede afmeting is, dan is het dat voor mij wellicht ook wel ;)

Nog even in het kort mijn 'problemen' met de Tiger:
  • Eigenlijk is hij te groot
  • Hij veert irritant hobbelig
  • Ik zit vol met m'n bakkes in de turbulentie
  • Ik rijd op de CBR sportiever en sneller :+
2 van de 4 punten zijn op te lossen, maar vanwege het eerste punt wil ik er geen geld in stoppen.

Met goede vering/afstelling wordt je ook wel sneller dan op de CBR :Y, dus dat is 3 van de 4 op te lossen :+

Maar te groot, dat snap ik wel. En een sportievere fiets vind ik ook leuker :Y
 
Met goede vering/afstelling wordt je ook wel sneller dan op de CBR :Y, dus dat is 3 van de 4 op te lossen :+

Maar te groot, dat snap ik wel. En een sportievere fiets vind ik ook leuker :Y
Ja het is een beetje dat ik hem gewoon niet leuk genoeg vind om er geld in te stoppen om die dingen op te lossen. Ga ik liever weer eens iets anders proberen. Ik heb 'm ook al ruim een jaar, hoor :+
 
Iets sportievers. Ga proberen proefritje op een fazer te doen komend weekend. Ik dacht.. als dat voor Roos de goede afmeting is, dan is het dat voor mij wellicht ook wel ;)
*O* leuk! :]


(Ik heb stiekem wel al offerte aangevraagd om m'n zadel te verhogen :o maar verder bevalt ie top!)
 
Laatst bewerkt:
Ja we zijn de eerste vereniging die er af moet dit jaar best wel vroeg, maar ook wel weer lekker kan ik in het weekend weer wat meer rijden.
 
Ja heb ik, gewoon zoeken op mijn naam Gerard van Sutphen.
Ik vind het ook niet erg om wat rustiger te fietsen dat is ook wel eens goed.
 
Hier ook nog even melden:
Zaterdag op een Fazer gereden. Ik vond het een hele degelijke motor, maar had er geen hallelujah gevoel bij...
 
Terug
Bovenaan Onderaan