KTM 690 SMC (-R) DEEL 8 Let the sun shine!

Abus Granite Detecto 8077 en natuurlijk in oranje te krijgen. Zelf altijd rugzak. Evt. over te nemen voor 8250 inc 690 smcr uit 2014.
 
Blijft dat zitten tijdens een gemiddelde 'niet al te dolle' rit? Heb je hier ervaring mee?
Heb deze
full
 
Wat is er mis met een rugtas dan? Van een simpele rugtas merk je niets. Moet zelf regelmatig ook m'n zooi meenemen...



Wat ik zo lees, is dat het redelijk riskant is bij ongevallen waarbij je op je rug terecht komt. Bij verkeerd terecht komen loop je kans op rug/wervel schade. Maar ik ben met je eens dat een rugzak de makkelijkste oplossing is.

Weet iemand of de Abus Granite Detecto 8077 die XioX noemde onder het zadel past? Lijkt me niet toch?
 
er past echt helemaal niks onder het zadel.... :(

bij het schrijfremslot zit een klein tasje en dat heb ik rechts aan mijn frame hangen. Merk je helemaal niets van. Hele vakantie in de Dolomieten +2000KM (de echte dollemansritten! :Y ) aan het frame blijven hangen. Nooit naar om hoeven kijken.

full
 
Laatst bewerkt:
Wat ik zo lees, is dat het redelijk riskant is bij ongevallen waarbij je op je rug terecht komt. Bij verkeerd terecht komen loop je kans op rug/wervel schade. Maar ik ben met je eens dat een rugzak de makkelijkste oplossing is.

Ah, gewoon niet vallen dan (:

Ik zat er zelf aan te denken om het luchtfilterhuis eruit te halen en direct een luchtfilter op de inlaat te plaatsen. Scheelt bakken met ruimte onder het zadel en als je een beetje handig bent vouw je gewoon een aluminium bak met wat luchtgaten waar je wat spul kwijt kunt. Desnoods met wat schuim/touwtjes.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie suggesties!!! Hier kom ik zeker verder mee! Eerst maar eens met een tasje in de weer en wellicht inderdaad later wat ruimte 'creëren' Tomva
 
Ik weet niet, maar wat heb je aan op de motor?

Ik heb zelf deze: https://static.webshopapp.com/shops...tingslot-schijfremslot-granit-power-xs-67.jpg

Moet zeggen dat ik de ketting nooit bij heb als ik ergens naartoe moet, maar het slot door de schijf hang.

Ik heb dit slot gewoon altijd in de zak van mijn motorjas. Ik heb wel vaak een tas bij, maar zelfs dan gaat hij in de jaszak. Ik denk dat het gemiddelde schijf slot hier wel in past toch?
 
Laatst bewerkt:
Vorig seizoen heb ik zitten twijfelen om een smc-r te kopen. Op het laatste moment heb ik mij toch bedacht en heb ik een Z1000 aangeschaft. Geweldige motor alleen wil ik nu toch een smc-r aanschaffen! Het kriebelt te erg...

Ik ga opzoek naar een smc-r in de prijs categorie 7500-8000. Mocht iemand er een weten of iemand kennen die er over nadenkt kan diegene mij berichten!

Ps: inruil is natuurlijk ook mogelijk!

Ik kan niet wachten tot ik weer op een supermoto zit!!
 
Iemand die ook uit omgeving leiden/amsterdam komt die met mij er samen heen zou willen rijden?
 
Weet iemand of de evo2 set ergens te krijgen is zonder de nokkenas er bij?


ALSTU

1x assembly kit 76511956044
1x battery box (1)
1x battery retainer
1x collar screw M5x10 ISA 0025050103
1x seat support plate (2)
1x collar screw M6x25 ISA 0025060256
1x temperature sensor plate (3)
1x SLS plug (4)
1x K&N air filter (5) 76506915000
1x camshaft (6) 76236010044
1x battery holder(7) 76511054000
5x cable ties 140x3.5mm 44011176140
1x battery cable (8) 58611059000
Scope of supply 76512945100:
Same as 76512945100 plus:
1x Akrapovic main silencer 76505099000
1x Akrapovic titanium manifold 76505907000

bron https://img.webike.net/catalogue/images/pdf/32353_dok_pp_bed_76512945100_200_om__sall__awsg__v1.pdf
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand of de evo2 set ergens te krijgen is zonder de nokkenas er bij?

Heb ik eventueel tweedehands te koop voor je.
De lijst die hierboven wordt, geheel compleet.
Ook erbij: Custom 3D geprinte velocity stack voor nog meer koppel.
Stuur maar een PB bij interesse.
 
Laatst bewerkt:
Cool 3D printed Parts! Van welk materiaal is die stack geprint? Weet je dat? Interessant!

Ik heb kort geleden een spruitstuk voor een scooter gemodelleerd en geprint van PETG. Werkt nog steeds :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan