Be-He Landmarkrally 2017

Hekje
full

Hekje
full

Hekje
full

Muurtje
full

Poortje
full


Veel plezier met zoeken
Morgen post ik de stand
Overmorgen zijn we drie weken pleite naar X
 
De stand;

1. Willem1979 31 punten
2. Artemecion 29 punten
3. Eddytoo 27 punten
4. Bor-S 23 punten
5. Braaap 19 punten
6. Dash 8 punten
7. D-S 6 punten
8 Jacco02 4 punten

Er is nog van alles mogelijk
:W
 
Prettige vakantie Rob,
vanuit X via C naar L gereisd. Iets minder afgelegen dan X dus hier een beetje Internet maar wel 27 graden ipv 17
Voelt toch fijner, iets meer als vakantie zeg maar.
Dachten dat jullie onderhand alles wel gevonden hadden.
Valt ons toch licht tegen.

groetjes,
Dora en Cor :W
 
Jullie bruiloft?? Gefeliciteerd!!
En daar heb je al die tijd niets over gezegd?
Dat wordt champagne als aperitief bij de Victory Wok.
 
Ha, het is het Landmark dat hij zelf aangeleverd heeft, dus hij krijgt er sowieso geen punt voor.

tenzij de meerderheid vindt dat hij extra punten verdient voor het huwelijk

Nee :+

We moeten keihard zijn en niet de regels halverwege wijzigen. Tenzij het in mijn voordeel is. Dan mag moet het wel ;)
 
Als Ed en Fleur nu nog een hekje posten vanuit New York is het feest helemaal compleet :P

Aldus de meelezer
 
Laatst bewerkt:
Het zou me nix verbazen als Fleur alles gevonden heeft, Eddy eropuit gestuurd heeft voor de foto's, en dat ze het hele spul posten vanuit the big apple })
 
Het zou me nix verbazen als Fleur alles gevonden heeft, Eddy eropuit gestuurd heeft voor de foto's, en dat ze het hele spul posten vanuit the big apple })
Klinkt leuk, maar bruiloft geregel, NYC en daarna door naar Vianden voor MFMW eindfeest gooien een beeetje roet in het eten. Wel goed idee trouwens, maar hoedan??
 
Ja euh, moet ik alles voorzeggen dan :?

Ben net terug uit Frankrijk. Morgen wil ik naar Woerden (Veteraantreffen) en met een btje mazzel heb ik morgenavond tijd voor de puntentelling :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan