The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
2h4kfpf.jpg
 
Die Ziggo auto's zijn goed verstopt.....
Die van KPN ook...

Dat komt omdat er voorraad in die auto's ligt waar de monteur voor verantwoordelijk is...
Ze zullen wel toegankelijk staan omdat het bevoorraden van die auto's 's nachts gebeurt.


Toen ik aan het zoeken was naar werk kwam storingsmonteur voor kpn eens langs, op gesprek geweest en de procedure kwam voorbij...
heb uiteindelijk maar bedankt gezien ik het niet helemaal eens was met het feit dat ik verantwoordelijk zou zijn voor de voorraad als iemand anders de auto bevoorraad en de auto kan vergeten op slot te doen... (en de auto om de bevoorrading reden dus niet zomaar op een afgesloten terrein kan staan)
 
Laatst bewerkt:
Dat komt omdat er voorraad in die auto's ligt waar de monteur voor verantwoordelijk is...
Ze zullen wel toegankelijk staan omdat het bevoorraden van die auto's 's nachts gebeurt.


Toen ik aan het zoeken was naar werk kwam storingsmonteur voor kpn eens langs op gesprek geweest en de procedure kwam voorbij...
heb uiteindelijk maar bedankt gezien ik het niet helemaal eens was met het feit dat ik verantwoordelijk zou zijn voor de voorraad als iemand anders de auto bevoorraad en de auto kan vergeten op slot te doen... (en de auto om de bevoorrading reden dus niet zomaar op een afgesloten terrein kan staan)

bij mij in de wijk staan er dagelijks sochtends altijd wel 2 voor de deur geparkeerd.. of ze dan al bevoorraad zijn weet ik niet..lijkt mij niet..maar goed er zullen vast meerdere wegen zijn voor de bevoorrading..
 
KPN/XS4all/ dat gebouw bij Sloterdijk: daar even langs gereden want is volgens mij het hoofdkantoor. maarja daar hebben ze een afgesloten parkeergarage....
 
48 uur is voorbij:

Nieuwe opdracht: Je motor bij een vrachtwagen* met daarop de tekst "AGF".

*Bestelbus met bakwagen reken ik ook goed. zo'n sprinter/iveco geval, niet een renault kangoo zegmaar
 
Laatst bewerkt:
Meh... ik wilde een puntje scoren, want was op de motor op pad. Niet een nieuwe opdracht verzinnen.

Maargoed iemand moet het doen, dus hierbij de nieuwe:

Je motor bij een straatnaambord met de letter X er in
 
Meh... ik wilde een puntje scoren, want was op de motor op pad. Niet een nieuwe opdracht verzinnen.
Dus ... wat hebben we geleerd vandaag?
Niet posten als je ziet dat de opdracht reeds verlopen is 😉

Als ik het gezien had dat ze verlopen is, had ik wel een nieuwe geplaatst. Maar was gezellig druk afgelopen weekend.
 
Nooo ik had er juist zo veel
lRkXR0r.jpg

paNl0ZC.jpg

LH578Ob.jpg

5SylA6n.jpg

JH1Rd1R.jpg


In die wijk had ik alle Waddeneilanden kunnen vinden
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan