'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Ja, maar die zitten in de groep Harderwijk e.o.
Ik heb zelf in Harderwijk gewoond en was ook daar actief met een groepje rijders uit Ermelo.. tot wisselingen in hobbies, verkopen en ongelukjes binnen de groep daar een einde aan maakte.

Klopt en zelfs de app groep is niet echt actief en merk zelf dat ik er dan ook maar weinig reageer als er een keer iets gezegd word.
 
Alles heeft z'n ups en downs he ;)

Ik ben vandaag in ieder geval weer lekker met de bu em wu naar t werk gekart :)
 
Klopt en zelfs de app groep is niet echt actief en merk zelf dat ik er dan ook maar weinig reageer als er een keer iets gezegd word.
Oh er is blijkbaar een app groep? Geen wonder dat er hier nooit afgesproken wordt om te rijden ..... '(
 
appen gaat toch altijd net wat makkelijker. Heb je je tel nr doorgegeven? Dan kunnen we je toevoegen.
Op MF wat afspreken kan natuurlijk ook altijd :) ik lees hier toch wel een paar keer per week.
 
Misschien wat meer mensen beheerder in die whatsapp groep maken, dan kunnen meerdere mensen iemand toevoegen.
 
Rondje Zalk/Wezep gedaan vanavond.


Klik op de foto voor groot beeld.
 
Laatst bewerkt:
Lekker hoor! Volgende week pak ik de motor in ieder geval weer naar het werk. Terug ook weer lekker over de dijk
 
Wat een kut bagger weer man gister hoefde ik pas om 2024 te beginnen hele tijd buien, vandaag pas om 1724 nu net pas droog ...

Afgelopen woensdag was het wel mooi weer en vrij maar visite.
En ik wil zo graag rijden op de nieuwe brommert !!!

Trouwens nu ze op de Willemskade bezig zijn, moest je eerst helemaal omrijden via Deventerstraatweg Marsweg etc...

Nu hebben ze die bus/taxi tunnel onder het spoor door opengesteld, dus als je nog even een leuk geluidsfilmpje ofzo wil maken met je uitlaat :P kan nu nog ff.
 
Hallo mede 038-rijders,

Normaal ben ik niet zo actiegericht, maar het volgende wil ik toch graag even onder jullie aandacht brengen.

Op 1 oktober is er een toertocht georganiseerd met de naam Triumphing cancer. Dit is een toertocht waarmee zoveel mogelijk geld in wordt gezameld voor het KWF kankerfonds om haar te helpen in haar strijd tegen deze verschrikkelijke ziekte. Deze dag zal verreden worden in het midden van Nederland, zal ongeveer 140 kilometer lang zijn en afgesloten worden bij Goedhart Motoren in Bodegraven met een barbecue verzorgd door de lokale keurslager. Kosten van deze dag zijn €35,- waarvan €20,- gedoneerd wordt aan het KWF.

Voor meer informatie kijk op:

Aanmelden of registreren om te bekijken


Nadat ik mij aangemeld had, ben ik ook zelf een subactie begonnen om geld in te zamelen. Mocht je dus niet mee willen of kunnen rijden maar wel een steentje bijdragen, zou je mij kunnen steunen met een donatie. Kijk op onderstaande link om te zien hoe je kunt doneren:

Triumphing cancer

Omdat ik graag zoveel mogelijk bekendheid hieraan wil geven, tenslotte kent iedereen wel iemand in zijn (nabije) omgeving die hiermee te maken heeft, of heeft gehad, doe ik ook een beroep op jullie. Geef je op en rij mee, doneer, geef het door z'n anderen, elke vorm van hulp wordt zeer gewaardeerd. Bij voorbaat dank voor jullie hulp! Samen staan we sterk!

Groetjes,
Sander.
 
Ik mis echter op die pagina's en de website een locatie, of ik ben scheel... Een toerrit in Groningen of Zeeland is nogal een verschil.
 
Laatst bewerkt:
goedendag allemaal,

Ik ben hier nieuwe dus zal mij even voorstellen. Ben Luca 20 jaar en woon in Zwolle (westenholte).
Heb nu sinds 2 maanden mijn rijbewijs.
Ik rij zelf een Ducati monster 696 uit 2008.
Ik hoop dat ik binnenkort eens een stukje kan mee rijden met jullie.

Gegroet
Luca
 
Welkom Luca. Zal vast goedkomen met het rijden. 29 augustus zijn er al een paar die meegaan met de Eui-toertocht die vanuit MC Hasselt georganiseerd wordt.

Er is ook een app-groep. Stuur Kris (REVIT85NL) even een PB met je nummer. Kan hij je toevoegen.

Groeten,
Sander
 
goedendag allemaal,

Ik ben hier nieuwe dus zal mij even voorstellen. Ben Luca 20 jaar en woon in Zwolle (westenholte).
Heb nu sinds 2 maanden mijn rijbewijs.
Ik rij zelf een Ducati monster 696 uit 2008.
Ik hoop dat ik binnenkort eens een stukje kan mee rijden met jullie.

Gegroet
Luca

Welkom; Mooie fiets! Gefeliciteerd met je rijbewijs en veel veilige/gezellige km's toegewenst!
 
goedendag allemaal,

Ik ben hier nieuwe dus zal mij even voorstellen. Ben Luca 20 jaar en woon in Zwolle (westenholte).
Heb nu sinds 2 maanden mijn rijbewijs.
Ik rij zelf een Ducati monster 696 uit 2008.
Ik hoop dat ik binnenkort eens een stukje kan mee rijden met jullie.

Gegroet
Luca
We hebben een app groep. Als je mij een berichtje doet met je 06 dan kan ik je toevoegen
 
Terug
Bovenaan Onderaan