6e Achterhoekse Slakkerwegtreffen

Status
Niet open voor verdere reacties.
En nu dat nog even volhouden hellracer!

Ik kan zelf trouwens ook.
Alleen pas vanaf vrijdagavond laat. Uur of 10pm
 
Oeh. Ik heb er wel zin in maar de datum is nog even een probleem. Ff kijken wat ik kan schuiven.
 
Wijziging in de datum, sorry voor degenen die daar last mee krijgen, maar anders krijg ik het zelf niet rond. De datum voor het Slakkerweg Bot zal zijn:

20-21-22 oktober 2017

Ik ben dan al op vakantie, als het goed is..


Verkapt kickje.
 
Ga kijken of wij op donderdag terug kunnen zijn van vakantieweekje. Dan bennen we er
 
Zijn er nog liefhebbers voor iets educatiefs op de zaterdagmiddag? Of gewoon dom rondrijden, zodat we een beetje optijd aan het bier kunnen🤗
 
Zijn er nog liefhebbers voor iets educatiefs op de zaterdagmiddag? Of gewoon dom rondrijden, zodat we een beetje optijd aan het bier kunnen🤗

Iets educatiefs is altijd leuk. Een bierbrouwerij bezoek, of een jeneverstokerij of een whiskey-destileerderij of een wijngaard ofzo.
:P
 
Middag,

Nieuw hier. Kan iemand mij uitleggen wat de slakkerweg treffen voor iets is? Ik ga er vanuit dat dit een weekend met zijspannen is? Is dit een besloten weekend of kan iedereen hier aan deelnemen? Waar vind dit plaatst?
 
Middag,

Nieuw hier. Kan iemand mij uitleggen wat de slakkerweg treffen voor iets is? Ik ga er vanuit dat dit een weekend met zijspannen is? Is dit een besloten weekend of kan iedereen hier aan deelnemen? Waar vind dit plaatst?

Hier staat redelijk omschreven wat het inhoudt:

klik

En als je je nog meer wilt inlezen, moet je even zoeken in het zijspantopic, van de laatste 10 BOT treffens zijn wel topics aangemaakt......
 
Jeneverstokerij, al dan niet legaal, lijkt me uitermate interessant. Kan ik bij iemand in de bak?

Ik heb nog een aardig partijtje RVS leidingen liggen van een mislukt project. Ik ben ook zeer geïnteresseerd in stokerijen de laatste tijd merk ik...
 
Ik heb nog een aardig partijtje RVS leidingen liggen van een mislukt project. Ik ben ook zeer geïnteresseerd in stokerijen de laatste tijd merk ik...

En ik heb nog wel een illegaal containertje..................dus moet te doen zijn
 
Jammer maar helaas, ga het voor dit jaar is niet redden.
Is wat anders buiten de deur hebbende tussen gekomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan