MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
De opvolger is gekocht, maar moet nog even naar de goede kant van de grens gebracht worden.

Tis een 1e generatie versys 650 geworden in kikker 🐸 groen.

Zithouding van de sv was mij toch een tikkie te sportief.
Goede keus :Y. Zithouding is sowieso perfect en ik vind de mijne ook echt perfect rijden. Gemoedelijk dingetje :).
 
Da's heel wat anders.. wel een fijne stuurfiets als ik het goed begrepen heb :]

Valt opzich mee, beide japanse 650 2 cilinders, alleen de versys is "iets" comfortabeler.
Vering wel vrij zacht, maar gelukkig goed instelbaar, dus een paar kliks harder en prima te doen.

En nee, het is nog lang geen GS !
 
Goede keus :Y. Zithouding is sowieso perfect en ik vind de mijne ook echt perfect rijden. Gemoedelijk dingetje :).

Heb het type wat jij nu gekocht hebt een paar jaar geleden al eens gehuurd voor een weekend. Gemoedelijk blokje inderdaad, en stuurt heerlijk makkelijk. Persoonlijk had ik 15pk extra niet erg gevonden, maar zo blijft er altijd iets te wensen.

Eigenlijk heb ik nu wel de motor die ik bij jou verwacht had, qua "bijzonder" uiterlijk. Tis nou niet echt een schoonheid van nature, en meestal heb jij ook wel de afwijkende smaak zegmaar...

De nieuwe is toch een stukje makkelijker op het oog zegmaar.
 
Valt opzich mee, beide japanse 650 2 cilinders, alleen de versys is "iets" comfortabeler.
Vering wel vrij zacht, maar gelukkig goed instelbaar, dus een paar kliks harder en prima te doen.

En nee, het is nog lang geen GS !
Je bent al wel aardig op weg :P
 
Heb het type wat jij nu gekocht hebt een paar jaar geleden al eens gehuurd voor een weekend. Gemoedelijk blokje inderdaad, en stuurt heerlijk makkelijk. Persoonlijk had ik 15pk extra niet erg gevonden, maar zo blijft er altijd iets te wensen.

Eigenlijk heb ik nu wel de motor die ik bij jou verwacht had, qua "bijzonder" uiterlijk. Tis nou niet echt een schoonheid van nature, en meestal heb jij ook wel de afwijkende smaak zegmaar...

De nieuwe is toch een stukje makkelijker op het oog zegmaar.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook een V-Strom had kunnen kopen. Iets ander karakter qua blok maar wel een fijne houding. Echter, de 2017 (mooie) was te duur. En de 2016 (lelijke) was te... Lelijk :+. Deze Kawa vind ik wel een hele verbetering t.o.v. het vorige uiterlijk. De nieuwe Kawa neusjes (op de Z1000 na) zijn eigenlijk allemaal wel mooi :Y

Overigens was een NC750X ook nog in the picture. Maar ook die lag boven wat ik wilde uitgeven. En je moet ergens een grens stellen.
 
Laatst bewerkt:
en omdat dat nou eenmaal leuker is... een plaatje:

full


Gisteren RDW geweest, vandaag navi steun gemonteerd, Laser uitlaat eronder, en de kofferset er af inclusief het rek. Die zit maar met 8 bouten, dus gaat ook gewoon op zolder tot hij nodig is.

full
 
Laatst bewerkt:
:W

Iemand hier een tip waar ik banden kan laten monteren omgeving Enschede?
- Iemand die niet moeilijk doet over monteren op losse velgen
- Of monteren van zelf meegenomen banden op motor
- Eventueel een adresje waar ik voor een normale prijs kan bestellen + monteren mag ook.

Hier in de buurt een gemaild maar kost 350 euro......

Thanks
 
Laatst bewerkt:
:W

Iemand hier een tip waar ik banden kan laten monteren omgeving Enschede?
- Iemand die niet moeilijk doet over monteren op losse velgen
- Of monteren van zelf meegenomen banden op motor
- Eventueel een adresje waar ik voor een normale prijs kan bestellen + monteren mag ook.

Hier in de buurt een gemaild maar kost 350 euro......

Thanks


is niet in Enschede maar wel redelijk bereikbaar
http://vlhbanden.nl/motorbanden

hele geschikte zaak,
 
:W

Iemand hier een tip waar ik banden kan laten monteren omgeving Enschede?
- Iemand die niet moeilijk doet over monteren op losse velgen
- Of monteren van zelf meegenomen banden op motor
- Eventueel een adresje waar ik voor een normale prijs kan bestellen + monteren mag ook.

Hier in de buurt een gemaild maar kost 350 euro......

Thanks

Bij steiner wel eens laten doen, maar dat is jaren geleden.
Laatste paar keer in Almelo bij Erison.

Meest motorzaken doen niet zo heel moeilijk als je met losse wielen & banden komt, behalve de echte grote is mijn ervaring.
 
Overigens inmiddels 2x getexed met de Versys, beide keren was ik alleen.

Niet dat iemand dat nog verbaasd, maar achja.

Eerste 500km staan erop!
 
is niet in Enschede maar wel redelijk bereikbaar
http://vlhbanden.nl/motorbanden

hele geschikte zaak,
Thanks, mailtje gestuurd.
Bij steiner wel eens laten doen, maar dat is jaren geleden.
Laatste paar keer in Almelo bij Erison.

Meest motorzaken doen niet zo heel moeilijk als je met losse wielen & banden komt, behalve de echte grote is mijn ervaring.

Heb stijner inderdaad gemaild maar 50 euro om banden op losse velgen te monteren, dat vind ik nogal prijzig.
Ook banden daar kopen + op motor laten monteren was 350 euro. Wel nieuw model banden, maar dan nog....
Zal Erison ook eens mailen.
 
Laatst bewerkt:
vind 50 om een aangeleverde band erom heen leggen best duur, sorry dat ik het zeg....
begrijp dat ze er iets op doen maar dit is gewoon niet normaal
 
vind 50 om een aangeleverde band erom heen leggen best duur, sorry dat ik het zeg....
begrijp dat ze er iets op doen maar dit is gewoon niet normaal
2 banden*

Maar ja, vind dat nog steeds wel duur. De vorige keer heb ik in heeten 12,50 betaald per band. Dubbel zo duur dus.

Maar goed, ook MotoPort Hengelo gemaild, die vragen 450 euro voor een setje Roadtec 01 _O- wilde ze bijna terug mailen voor reactie.
Ter vergelijking: Zo'n setje is dus 250 euro op internet, als ik dus zelf mn velgen eraf haal scheelt het zo'n 150-175 euro.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan