Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen zaterdag/zondag nog bij de ring geweest... kijken bij 6h endurance op de GP strecke. Volgend jaar echt een keer een circuitdagje doen met de blade.... lange snelle bochten :9 O-)

Wij waren er vrijdag, veel politie in Adenau, dus we konden (= durfden) niet lekker doorknallen.
Ook nog even bij Hockenheim geweest die dag. En daarna meteen door naar Stuttgart.

Helaas op de autobahn mijn GoPro verloren met +200kmph 8-) ...stonden wel leuke bochtenfilmpjes op. })
 
Wij waren er vrijdag, veel politie in Adenau, dus we konden (= durfden) niet lekker doorknallen.
Ook nog even bij Hockenheim geweest die dag. En daarna meteen door naar Stuttgart.

Helaas op de autobahn mijn GoPro verloren met +200kmph 8-) ...stonden wel leuke bochtenfilmpjes op. })
Wat zonde! Is de hele plakker los gegaan of? Ben wel benieuwd gezien ik 'm ook wel eens bij me heb :P
 
Wat zonde! Is de hele plakker los gegaan of? Ben wel benieuwd gezien ik 'm ook wel eens bij me heb :P

nee ik had een mount op mijn valblok gemaakt, dus zat met die kunststof drietandjes vast. daar is er 1 van losgetrild.. uiteraard de GoPro niet gezekerd :X

Zit te twijfelen om een nieuwe aan te schaffen, aangezien ik maar 5x per jaar dat ding uit de kast trek :?
 
nee ik had een mount op mijn valblok gemaakt, dus zat met die kunststof drietandjes vast. daar is er 1 van losgetrild.. uiteraard de GoPro niet gezekerd :X

Zit te twijfelen om een nieuwe aan te schaffen, aangezien ik maar 5x per jaar dat ding uit de kast trek :?
Aahh zonde -O-
Ik heb 'm zelf vaak ook niet mee, enkel als m'n vriend 'm oplaad oid. Doe er zelf vrij weinig mee :X
 
Wij waren er vrijdag, veel politie in Adenau, dus we konden (= durfden) niet lekker doorknallen.
Ook nog even bij Hockenheim geweest die dag. En daarna meteen door naar Stuttgart.

Helaas op de autobahn mijn GoPro verloren met +200kmph 8-) ...stonden wel leuke bochtenfilmpjes op. })
Ken dat. Ook mijn action cam verloren vorig jaar. Stond nog een staandehouding door de Duitse politie op. Eventjes 2 x 180 tikken. Maar gedeeld met z'n vijven. Bochtjes dit jaar maar weer gefilmd. Altijd leuk om te delen en terug te kijken.
 
nee ik had een mount op mijn valblok gemaakt, dus zat met die kunststof drietandjes vast. daar is er 1 van losgetrild.. uiteraard de GoPro niet gezekerd :X

Zit te twijfelen om een nieuwe aan te schaffen, aangezien ik maar 5x per jaar dat ding uit de kast trek :?
Heb het naast de plakplaat nu wel extra gezekerd met tirips.
Gebruik het naast tripjes in Duitsland ook voor filmpjes op circuit. Kan je extra aanwijzingen geven.
Dus ja, heb het wel weer aangeschaft. Alleen geen GoPro. Mij te duur. Zeker als je ze verliest.
 
Heb het naast de plakplaat nu wel extra gezekerd met tirips.
Gebruik het naast tripjes in Duitsland ook voor filmpjes op circuit. Kan je extra aanwijzingen geven.
Dus ja, heb het wel weer aangeschaft. Alleen geen GoPro. Mij te duur. Zeker als je ze verliest.

Ja het is inderdaad duur |( Zijn er vergelijkbare camera's in die kwaliteit (zowel beeld / stabilisatie / hufterproof) voor een aantrekkelijke prijs?
 
Liep inderdaad als een kogel. Mezelf 2 dagen ingehouden met in mijn achterhoofd, rustig aan want het is mijn motor niet (had 'm geleend van Chris).
Rij ik op het einde van de 2e dag toch een nieuwe PR.
Beviel goed dus die fiets. Meteen gekocht.

full
 
Liep inderdaad als een kogel. Mezelf 2 dagen ingehouden met in mijn achterhoofd, rustig aan want het is mijn motor niet (had 'm geleend van Chris).
Rij ik op het einde van de 2e dag toch een nieuwe PR.
Beviel goed dus die fiets. Meteen gekocht.

[afbeelding]

kicken ouwe!
motor loopt gewoon als een kogel

als je hem vergelijkt met de R1 (2000) dan is de voorvorkhoek ook veel steiler dus stuurt allicht beter
en is mooier, zeker straks in de kleur ;)
 
Ja het is inderdaad duur |( Zijn er vergelijkbare camera's in die kwaliteit (zowel beeld / stabilisatie / hufterproof) voor een aantrekkelijke prijs?

Jazeker zijn er verschillen.

Kreeg een Salora bij de aanschaf van een wasmachine. Ding zou rond de 100 euro kosten.
Geweldige beeldkwaliteit. Helaas verloren zoals gezegd.
Kocht een 1080P op ebay voor 15 dollar. Shit ding. Niet doen.
Kocht een SJ4000 op ebay voor 40 euro. Redelijk beeld. Zie youtube M&G MF-CBR900RR 28 mei 2017 voor beelden achter gemaakt.
Kocht toen een 4K bij Bol.com voor 40 euro. Is ook wel redelijke. Zie dezelfde youtube met beelden van voor gemaakt.
Heb net eentje gekocht via Koopjedeal voor 30 euro. Zou 150 kosten. Is de slechtste die ik gekocht heb. Wat een shit ding.

Dus als je wat koopt kan het wel via ebay maar dan zoeken in de SJserie. Of iets hier in Nederland kopen en met paypal betalen. Kan je je geld terugeisen als het een klote ding is terwijl zij aangeven dat het een GoPro kwaliteit heeft. Je kut ook veel geld uitgeven aan een GoPRo. Die zijn wel goed. Tenminste, die ik gezien heb.
 
Geen originele idd, uitlaten zijn een soort van GP-style ofzo. Vind het een beetje vreemde Repsol editie met die 46 op de kont.
 
nee ik had een mount op mijn valblok gemaakt, dus zat met die kunststof drietandjes vast. daar is er 1 van losgetrild.. uiteraard de GoPro niet gezekerd :X

Zit te twijfelen om een nieuwe aan te schaffen, aangezien ik maar 5x per jaar dat ding uit de kast trek :?

Heb je niet toevallig een doorlopende reisverzekering??
 
Heb je niet toevallig een doorlopende reisverzekering??

Altijd handig dat af te sluiten ja. Of eentje voor korte periode.
Zit je toch nog met eigen risico. Afhankelijk van het type cam kan je dan claimen.

In mijn geval niet zinvol zolang de cam nieuw rond de 50 euro is. Voor een echte GoPro van 250 euro of meer weer wel natuurlijk.
Denk dat een kort lopende verzekering zelfs 100 euro eigen risico is. Zelfs dan zinvol voor een echte.
 
Altijd handig dat af te sluiten ja. Of eentje voor korte periode.
Zit je toch nog met eigen risico. Afhankelijk van het type cam kan je dan claimen.

In mijn geval niet zinvol zolang de cam nieuw rond de 50 euro is. Voor een echte GoPro van 250 euro of meer weer wel natuurlijk.
Denk dat een kort lopende verzekering zelfs 100 euro eigen risico is. Zelfs dan zinvol voor een echte.
\

Klopt, ik heb gewoon een doorlopende voor een paar euro per maand voor het hele gezin. Eigen risico ik dacht ik 50 euro ja. Dan is het inderdaad afhankelijk van de kosten van je camera... Ik heb de GoPro 'black edition' dus dan is het wel rendabel.
 
Tja inderdaad... eigen risico is dacht ik bij mij 100, en voor een Hero 2 waar ik de aankoopbon niet meer van heb weet ik niet of dat het waard is :)
Baal meer van de filmpjes die erop stonden nu door een dikke duitser worden gewist :+
 
:W Mogguh
Gisteren weer lekker een kleine 200 km op de teller gezet :] Heb de 40000 km er bijna opstaan zo onderhand....
Tevens (eindelijk) de 1000rr van m'n vader geprobeerd.
Echt een hele mooie, snelle motor. Maar toch liever mijn eigen blade.
De 1000rr is (vind ik) veel meer vloeiend en niet zo rauw als de 954. Het verschil in vermogen is echt groot, de 1000rr accelereert echt veeeeeel harder. Slipperclutch zit er standaard op. Echt een gave optie alleen daardoor ook minder rauw :+
Ook vond ik 'm knap klein en was blij dat ik weer op m'n eigen stapte :+
Kortom; het was 3 keer niks _O- nee, flauw... maar misschien als ik er meer mee zou rijden dat ik er aan zou wennen. Maar nu zo een km of 50 gereden denk ik niet 'wauw' ofzo :N
 
heb een 1000rr uit 2004, 2007 en 2009 gehad
en vond ze niet echt snel... (maar ben de S1000rr gewend dus misschien niet eerlijk)

vond ze allemaal lekker sturen maar miste die sleurkracht
 
heb een 1000rr uit 2004, 2007 en 2009 gehad
en vond ze niet echt snel... (maar ben de S1000rr gewend dus misschien niet eerlijk)

vond ze allemaal lekker sturen maar miste die sleurkracht
Nou, sleuren doet 'ie wel. Maar het is allemaal zo makkelijk en ook hoog in toerengebied straft ie je niet af...
Vind de 954 meer een opgefokte 600rr dan echt een dikke 1000. Nou is 'ie dat ook niet echt maar... echt een wereld van verschil!
Ben blij met m'n rauwe ouwe :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan