Help de DISA groter maken!

Is de prijs bekend en waar kunnen de eurotjes heen?
Ja, ik had al geroepen dat het twaalf euro per shirt gaat worden. We wachten even af tot de eerste scheepslading shirts binnen is en de productie gaat draaien. Dan krijgt iedereen een PB.

full

1x maatje 120 gaat 136 worden.

Voor het bovenste deel van de lijst zijn de shirts in transit. Het onderste deel gaat komende week in bestelling.
 
Laatst bewerkt:
[imgatt]

De groene shirtjes zijn klaar om te verzenden. PB's zijn verzonden.
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel moet er bij voor verzendingkosten ?


:^ goed punt !!

ik weet uit ervaring ( O-) ) dat shirts ook in grote enveloppen te proppen zijn.
Dan zijn de verzendkosten 2,76 Eypo (dacht ik)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het bedrag wat naar boven afgerond.

Als het op werk lijkt dan mag er ook best wel wat aan verdiend worden
 
Ik heb het bedrag wat naar boven afgerond.

Als het op werk lijkt dan mag er ook best wel wat aan verdiend worden

Ik heb net wel moeten lachen hoor .Dochter in de stress "het klopt niet wat heeft hij nou gedaan"Dus ik zeg misschien toch verzendkosten erbij?? .Nee dat wil ik niet ,ik stort het terug hoor , straks denken ze dat ik ze oplicht. _O-
 
Als de sjurts nou morgen op de post gaan, dan kan ik vrijdagavond direkt met het zendingswerk beginnen op het plaatselijke motortreffen :P O-) :+
 
Ik heb net wel moeten lachen hoor .Dochter in de stress "het klopt niet wat heeft hij nou gedaan"Dus ik zeg misschien toch verzendkosten erbij?? .Nee dat wil ik niet ,ik stort het terug hoor , straks denken ze dat ik ze oplicht. _O-

Hmm, zeg maar dat rdz dat toch al denkt. })
Die houdt nu een hele hoop euro's over als ik het sjurt bij BOT krijg en ik impliciet verzendkosten heb betaald. :+




Of nee, zeg maar dat deze actie van jullie erg leuk wordt gevonden. :Y En euro's is voor 2017 norm vriendenprijsje. ;)
 
Als de sjurts nou morgen op de post gaan, dan kan ik vrijdagavond direkt met het zendingswerk beginnen op het plaatselijke motortreffen :P O-) :+

we gaan zeker proberen om ze vandaag op de bus te gooien ,en als de collega's meewerken zouden ze er morgen moeten zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan