Tilburg en omgeving deel 27

Ben jullie kwijt geraakt van het Flightforum. Ik draaide ook nog een rondje en ben achter een andere motor aangereden die uiteindelijk niet bij de groep hoorde. Toen heb ik helaas niet gezien welke exit jullie hebben genomen.... best suf....
 
Aahh fuck man we dachten dat je naar huis ging.

Leuke rit, iets te grote opkomst met ruim 15 man maar goed

2vc7qcg.jpg
 
Gvd, dan kan ik niet en dan word FF nog gedaan ook. :( :P Hopelijk komt er voor augustus nog een ritje, daarna is mijn seizoen voorbij.
 
Laatst bewerkt:
Nee, dan ben ik niet meer in de regio en als ik weer terug kom dan is het seizoen wel voorbij.
Als iemand nog een woning wil huren midden in het centrum van Oisterwijk voor een paar maanden (3-6) dan graag PB.
 
Zou mij niks verbazen als jij nu bij de werkgever werkt waar ik eerder in mijn leven bijna 12 jaar heb gewerkt ;-)

Ik ga weer terug naar het team. Heb een jaartje een goede baan geprobeerd op één plek maar ik moet gewoon weer.
Als ik "gevaarlijk" werk doe in de vreemdste landen, culturen en gebieden ben ik zelf juist heel rustig. Haal je dat bij me weg dan ga ik toch op zoek naar een bepaalde spanning en ben ik aardig zelfdestructief. Ik heb het geprobeerd, met 200% inzet zelfs maar het "gewone burger leven" past mij niet. Helaas ?
 
Laatst bewerkt:
Ach, ik werk tegenwoordig in de civiele explosieven opsporing en ruiming branche. Af en toe dezelfde spanningscurve maar ben wel meeste avonden thuis. Tenzij we eea op moeten zetten in het buitenland. Wat dat laatste betreft: druk zat...
 
Hier ook druk zat, nog twee weken de tijd om afscheid te nemen van de kleine meid. Valt best zwaar maar het is beter zo :/

Ontopic: Volgende week iemand nog een weekend of avondrit ?

Daarnaast te koop voor weinig :

Paddock stands voor en achter
Bandenwarmers in goede staat
Pirelli diablo superbike setje 120/190 dot2017, 3 sessies zandvoort oud
Pirelli diablo supercosa sc. Setje 120/190, dot 2016. 1 dag mettet oud kunnen nog even op straat.
Wizz smiley kneesliders in het roze, nieuw in de verpakking.
Roze spiegelvizier voor Nolan helm, ook nieuw in de verpakking.
Db killers in verschillende maten, enkele nieuw.
Zwarte haakse ventielen, nieuw in verpakking.
 
Ik zou dat spul wat je te koop hebt staan even in 't TKK deel hier op MF zetten met wat foto's én dan een crosspost (linkje) in 't ZGG deel.... Verkoopt altijd wel redelijk snel daar.

M'n extra set banden en velgen van m'n 2012 R6 was ik toen (los) in ieder geval binnen een week kwijt.
 
Ik zou dat spul wat je te koop hebt staan even in 't TKK deel hier op MF zetten met wat foto's én dan een crosspost (linkje) in 't ZGG deel.... Verkoopt altijd wel redelijk snel daar.

M'n extra set banden en velgen van m'n 2012 R6 was ik toen (los) in ieder geval binnen een week kwijt.

Komend weekend eerst ff foto's maken van de spullen en dan verder op mp en mf zetten. En naar Arie sturen, die heeft op een deel nu de eerste keus :)
 
Ik heb het helaas veel te druk gehad om te reageren op geïnteresseerden voor mijn spulletjes. Excuses.

Ik heb nog wat spulletjes die teab in de komende tien dagen opgehaald kunnen worden in Oisterwijk bij vrienden van me. Anders wordt het weggegooid en dat is ook zonde.

O.a:
*Macna textiel jas, XL, grijs
*Diadora sport laarzen, maat 42
Spidi handschoenen zwart/rood, maat M
*Yec nokkenassen yamaha r6, licht vliegwiel en meer motordelen.
*Nieuwe pakkingen en zuigers aprilia RS250 (compleet topend revisie)
* race overall revit, maat 50. Geel met zwart, instructeurspak msl van 2008.
 
Ik heb het helaas veel te druk gehad om te reageren op geïnteresseerden voor mijn spulletjes. Excuses.

Ik heb nog wat spulletjes die teab in de komende tien dagen opgehaald kunnen worden in Oisterwijk bij vrienden van me. Anders wordt het weggegooid en dat is ook zonde.

O.a:
*Macna textiel jas, XL, grijs
*Diadora sport laarzen, maat 42
Spidi handschoenen zwart/rood, maat M
*Yec nokkenassen yamaha r6, licht vliegwiel en meer motordelen.
*Nieuwe pakkingen en zuigers aprilia RS250 (compleet topend revisie)
* race overall revit, maat 50. Geel met zwart, instructeurspak msl van 2008.

25,- voor alles
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan