Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

Daar gaat nog 4500 km vanaf wat ik met de eerste Dunlop gereden heb. 9000 met de laatste en 11000 met die daarvoor. Lijkt wel of ze tijdens tripjes Eifel/ Dolomieten/Oostenrijk/Sauerland harder slijten dan hier :)

De laatste had nog wel 1000/1500 km meegekund met netjes rijden maar ga over 2 weken weer 5 dagen naar de Eifel dus een lekkere verse :)

Ah gelukkig, ik was al bang dat de PR4 qua levensduur net zo goed zou zijn dan de RS3 ;). Is wel algemeen bekend dat in het buitenland de banden harder slijten, meestal a.g.v. grover asfalt.

Bij mijn kilometrages zitten ook buitenland-tripjes inbegrepen trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier mensen die hun rem/schakelset vervangen hebben en de originele willen verkopen?
Ik zoek de rechtse schetsplaat + voetsteun,rempedaal mag er bij zitten maar hoeft niet.
Ook een originele rechtse spiegel is welkom.
Iemand die iets aan te bieden heeft aan een redelijke prijs kan het hier melden of een PB sturen.

PS:ik ben niet gevallen maar heb een Tracer met schuifschade bijgekocht.
 
Iemand hier Ohlins schokbrekers of de kennis van wat er op de veer staat? Ik heb geen idee of de veer geschikt is voor mijn gewicht hoe kom ik erachter? 31/95 L1216. Geen idee bij welk gewicht het hoort en wat het verder betekend?
 
Zijn er hier mensen die hun rem/schakelset vervangen hebben en de originele willen verkopen?
Ik zoek de rechtse schetsplaat + voetsteun,rempedaal mag er bij zitten maar hoeft niet.
Ook een originele rechtse spiegel is welkom.
Iemand die iets aan te bieden heeft aan een redelijke prijs kan het hier melden of een PB sturen.

PS:ik ben niet gevallen maar heb een Tracer met schuifschade bijgekocht.

Ik heb nog de originele spiegels liggen, maar zag op internet spiegels staan voor een bedrag waar ik de mijne niet voor weg doe: Vicma Spiegel Origineel voor Yamaha 900cc - MT-09 (2013-2015)

gr. Peter
 
Laatst bewerkt:
Over het algemeen zijn imitatie spiegels niet gelijk qua kwaliteit aan een originele. Heb het in het verleden wel eens meegemaakt dat de imitatie spiegel erg trilde, waardoor je er weinig in zag, totdat je de koppeling introk.
Dat heb ik ook al wel eens ondervonden,en ook dat de kleur/structuur/glans afwijkt waardoor je al 2 stuks moet kopen om geen verschil te zien.
En de originele spiegels kosten €41 waar dan nog 10% korting af gaat,dan koop ik zeker geen imitatie voor meer dan €30 + nog verzendkosten.
 
Wat is bij jullie de operating temperature (temperatuur koelvloeistof denk ik) als je gewoon aan het rijden bent? Ik vind die bij mij vrij laag. Ik reed gisteravond een stuk over de snelweg en toen zat het tussen de 68 en 70 graden, de motor die ik hiervoor had werd een stuk warmer op de snelweg.
 
Wat is bij jullie de operating temperature (temperatuur koelvloeistof denk ik) als je gewoon aan het rijden bent? Ik vind die bij mij vrij laag. Ik reed gisteravond een stuk over de snelweg en toen zat het tussen de 68 en 70 graden, de motor die ik hiervoor had werd een stuk warmer op de snelweg.

Is mij ook al eens opgevallen... hetzelfde verhaal hier.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, dat heb ik ook. Temperatuur gaat nogal heen en weer. Van zo´n 70graden op de snelweg naar zo´n 95 graden binnendoor.
 
Hey,

Ik weet niet over hier nog leven in zit. Maar dit is de enige die ik kon vinden met aardig wat reacties.

Dus ff voorstellen;

Ik ben matthijs, 34j en woonachtig in Emmeloord. Sinds afgelopen zaterdag trotse eigenaar van een MT 09 2017 night fluo. Hiervoor had ik een CB1000RA Xtreme wit met goud uitvoering.

MT 09;

full

full

full


CB1000RA;

full


Hopelijk is het niet zo dood als het lijkt :p
 
Hey,

Ik weet niet over hier nog leven in zit. Maar dit is de enige die ik kon vinden met aardig wat reacties.

Dus ff voorstellen;

Ik ben matthijs, 34j en woonachtig in Emmeloord. Sinds afgelopen zaterdag trotse eigenaar van een MT 09 2017 night fluo. Hiervoor had ik een CB1000RA Xtreme wit met goud uitvoering.

MT 09;

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

CB1000RA;

[afbeelding]

Hopelijk is het niet zo dood als het lijkt :p

:W geen mt maar wel uit Emmeloord ;)
 
En beter dan de Honda ?

Je hebt de juiste kleur *O*

Hey,

Moeilijk te zeggen eigenlijk nog maar 100km op gereden. Maar rijd wel heel fijn ietsje minder nerveuzer. En de Quickshifter is echt top. Wil niet meer zonder haha. Maar de honda was ook heel fijn als eerste motor
 
Hoelang heb je op die carbon moeten wachten?

Mijne staat vanaf 25 mei in bestelling en kreeg vd week (voor de 2e keer |( ) te horen dat hij misschien halverwege deze maand zou binnen komen voor mn mt07 -O-

Levertijd zou 10 werkdagen zijn _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan