ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Hoi allen....lees af en toe ook weer mee....vraagje: z1000 eddie lawson replica gespot samen met een zrx1100/1200 beide groen in Appelscha ergens halverwege Augustus...iemand van hier?.....stond te ver om alles goed op te nemen...gr uut Drenthe
 
Laatst bewerkt:
geen ervaring mee nee, motorbandenmarkt wel, reifen.de, zeelandbanden..

beter om een jetski aan te schaffen op het moment ;)
 
Vraagje, heeft iemand ervaring met de banden leverancier Bandenleader.nl

zo lig nog lekker in mijn nest,ik zou naar cochem gaan maar ff gecancelled.

leo waarom niet ff hierheen,voor en achterwiel eruit en ff naar horeon,die is ook niet echt duur met bandjes.
 
Omdat er enkele geinteresseerd zijn in m'n 1300 hier enkele fotos , rijden doet ie al nu nog de afwerking.

In de blauwe livrei wer ie opgehaald vanuit Frankrijk. En de zrx wordt ook niet vergeten
full

full

full

full

full
 
iik heb nog een setje grab rail blanks over in gebruikte staan, voor mensen die geen passagiers toestaan op de ZRX:

36442035094_eeea89971f_c.jpg


iemand interesse? kunnen wel een nieuw likje verg gebruiken maar verder mooi degelijk spul
 
Lijkt mij zo onhandig als die dingen er niet op zouden zitten......

Zet ook mijn helm vaak aan de hendels op slot....
 
Ben een weekje in Ouddorp zuidholland, maar dat is hier toch echt geen motor rijders walhalla
Bijna niks anders dan saaie wegen 😢
 
Ben een weekje in Ouddorp zuidholland, maar dat is hier toch echt geen motor rijders walhalla
Bijna niks anders dan saaie wegen 😢

Tenzij je van 90graden bochten houd is er inderdaad niet veel aan. Hier en daar een bijzonder bochtje of dijkje maar daar houdt het wel mee op :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan