Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Hoe kom jij aan die kennis :+~[/quote]

_O- _O- _O-

Foto vernaggeld en toen gegoogled via afbeeldingen. Kwam zo op de Atlantic Way in Ierland en zag daar die palen staan. Effe googlen op Pass en Naam weg .......... Nooit geweest in ierland, maar staat op plaats 3 van bucketlist 8-)
 
full


:] :? :]
 
Hoe kom jij aan die kennis :+\

_O- _O- _O-

Foto vernaggeld en toen gegoogled via afbeeldingen. Kwam zo op de Atlantic Way in Ierland en zag daar die palen staan. Effe googlen op Pass en Naam weg .......... Nooit geweest in ierland, maar staat op plaats 3 van bucketlist 8-)[/quote]
Doen, je weet een track wel te vinden he.. _O-
..en.. wat staat er in de top 2?
 
Laatst bewerkt:
ha, van die 7 Summits heb ik er 1 gehad :) Nooit geweten dat dit een bucketlistberg was. En waarom is dit iets van BMW?
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O-

@F-six : Zal er op letten, maar al was deze foto 10 x 10 dan zou jij daar nog genoeg aan moeten hebben als oude rot in dit topic :P
Nou, kreeg die foto echt niet groter zonder detail te verliezen. Kon de naam en telnummer niet lezen. Afijn, het lijkt Noorwegen, pechgevalletje zal je waarschijnlijk wel hebben gerapporteerd (idd Noorwegentopic) en dus denk ik dat het hier is:

Google Maps

:]

Ik vind het overigens wel leuk als er foto's worden gepost met een clou erin. Geeft niet dat ze geraden worden, da's de bedoeling van het spelletje.

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan