Hét MF Motorweekend 2018

Thnx Hans! Heb je een berichtje gestuurd met mijn mailadres. Als je de routes wil zippen en daarnaartoe sturen zou dat geweldig zijn!

Thnx! :}
 
Even een offtopic vraag aan de vrienden hier; Ik ben van plan om zelf as woensdag een paar dagen weer eens naar Gérardmèr te rijden en daar te touren. Heeft iemand de heen- en terugroutes nog voor mij van 2009 (toen we naar Wim in Barbey-Seroux gingen) en de heen- en terugroute van 2016 (Clerjus)?

Alvast bedankt!! :}


Overnachten doe je natuurlijk bij Jos :) http://www.motorhotel.eu/
 
Er is een nieuwe deelnemer! Een oudgediende.... het is even geleden maar ik weet zeker dat er nog zijn die hem kennen: Ectholian ofwel William

Welkom terug William!
 
Ja, we hadden het er ook al over in de WhatsAppgroep van dit weekend.
Een behoorlijk aantal mensen kennen hem nog van een eerdere deelname.
 
Als mensen wel belangstelling hebben kunnen ze toch naar de winter BBQ komen?
www.motor-forum.nl/forum/list_messages/430507/MF-Weekend-Winter-BBQ-2018-1.html

En in september 2018 naar de 'Aftermeet'. Die is altijd in het laatste weekend van september. Dit keer aan de Duitse kant, ter hoogte van Vianden (Luxemburg. Daar is nog geen topic over.

Ge-edit.
 
Laatst bewerkt:
Als mensen wel belangstelling hebben kunnen ze toch naar de winter BBQ komen?
www.motor-forum.nl/forum/list_messages/430507/MF-Weekend-Winter-BBQ-2018-1.html

En in september 2018 naar de 'Aftermeet'. Die is altijd in het laatste weekend van september. Dit keer aan de Duitse kant, ter hoogte van Vianden (Luxemburg. Daar is nog geen topic over.


Inderdaad!Bij de BBQ is -mits aangemeld- iedereen welkom!
 
Je mag mij doorstrepen, ik ga met een andere groep mee, naar Winterberg (althans een hotel in de buurt)
Heb wel vrij gekregen dus, maar de kans dat ik hier nog kon deelnemen was wel erg laag geworden.

Misschien op een ander moment in de toekomst weer, veel plezier allemaal!
 
Terug
Bovenaan Onderaan