Moto Morini Corsaro 1200 - Deel 10: Amici di Momo

Ik kan alleen maar zeggen: veel plezier en geluk op de Filipijnen. Maak er wat moois van en zorg dat je niet in de "Filistijnen" blijkt te zijn belandt.

Allerbelangrijkste: blijf uit de handen van Duterte!! Vriend van mij werkt in Manilla. Motorrijden is daar lastig, bijna onmogelijk, bijna! Gelukkig niet helemaal. In de weekenden rijdt hij nog wel eens met een 250cc off-the-road buiten de stad :]

Good luck en goede reis!
 
Ik kan alleen maar zeggen: veel plezier en geluk op de Filipijnen. Maak er wat moois van en zorg dat je niet in de "Filistijnen" blijkt te zijn belandt.

Allerbelangrijkste: blijf uit de handen van Duterte!! Vriend van mij werkt in Manilla. Motorrijden is daar lastig, bijna onmogelijk, bijna! Gelukkig niet helemaal. In de weekenden rijdt hij nog wel eens met een 250cc off-the-road buiten de stad :]

Good luck en goede reis!

Je bent aardig bekend daar , het zal wasarschijnlijk een off de road worden. rond de 750 cc , kijken daar wat goed in de markt ligt. ( onderdelen , dealer suport etc etc. )

Ik ben gestopt met "ROKEN" i.v.m. Duterte ( hij toont aan dat het ongezond is in een halve seconde O-) )

Maar wat ik al memoreerde eerst mijn huis kwijt !
Verkocht: G.T. Rietveldstraat 64 1333 LG Almere [funda]
 
Deze week een lekker weekje vakantie op de motor.
Eerst naar stelvio pass geweest. Daarna in Oostenrijk een paar daagjes genoten.

Helaas ging het in Oostenrijk sneeuwen dus uitgeweken naar Monaco waar het heerlijk weer was.

Woensdag weer naar huis en zondag naar de MoMo dag👍🏻

qwyqva.jpg
 
Als ik jou was zou ik zaterdag naar de momo dag gaan, anders zou het wel eens rustig kunne zijn als je aankomt. :)
 
Tja , ik zal de morini ook maar eens weer aanslingeren , tenminste als die het doet .
Van de winter ga ik de kop er af halen , kijken wat een ravage ik tegen kom , ik geloof de reperateur vanuit zwolle voor geen donder toen hij zij dat hij de kop er af heeft gehaald en dat de kleppen goed waren . Sindsdien alleen maar getik die langzaam erger word .
Ik ben dit zo zat , erg jammer want de morini is tot dusver de motor met de grootste grin factor .

Nu eerst beetje moed verzamelen .
 
Zaterdag 9 september Morini Dag in Zwolle
Aanvang 11:00 locatie Stretta Telfordstraat 16
Rondritje is gepland. Staat op een memorystick waarmee die in de zumo te laden is.
Bovendien aan dit bericht toegevoegd (als dat lukt)
Marc zorgt voor koffie en een hapje en een drankje.

tot zaterdag !
full
 
Tja , ik zal de morini ook maar eens weer aanslingeren , tenminste als die het doet .
Van de winter ga ik de kop er af halen , kijken wat een ravage ik tegen kom , ik geloof de reperateur vanuit zwolle voor geen donder toen hij zij dat hij de kop er af heeft gehaald en dat de kleppen goed waren . Sindsdien alleen maar getik die langzaam erger word .
Ik ben dit zo zat , erg jammer want de morini is tot dusver de motor met de grootste grin factor .

Nu eerst beetje moed verzamelen .


Heb ik wat gemist Bert?

Ik haal nooit zo maar koppen eraf, gaan nl nogal wat uurtjes in zitten, dus maak mij gek. Gr marc
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag 9 september Morini Dag in Zwolle
Aanvang 11:00 locatie Stretta Telfordstraat 16
Rondritje is gepland. Staat op een memorystick waarmee die in de zumo te laden is.
Bovendien aan dit bericht toegevoegd (als dat lukt)
Marc zorgt voor koffie en een hapje en een drankje.

tot zaterdag ! [afbeelding]
:t misschien een idee via wetransfer? Als het (overwegend) droog is tot zaterdag!
 
Binnenkort 1 met een kls quickshifter.
Gr marc

Zit te kijken naar een HM Plus. Stekkers van een Ducati model (dacht 1198) schijnen dezelfde te zijn als de Corsaro. Ik moet mij er nog wel een beetje in verdiepen of 'de rest' ook compatibel is.

Is die KLS plug and play voor de Corsaro?
 
Zit te kijken naar een HM Plus. Stekkers van een Ducati model (dacht 1198) schijnen dezelfde te zijn als de Corsaro. Ik moet mij er nog wel een beetje in verdiepen of 'de rest' ook compatibel is.

Is die KLS plug and play voor de Corsaro?

Niet echt. Moet alles op maat maken. Heb diverse modellen naast elkaar gehad en overal is wel wat mee. De kls heb ik vaker gemonteerd dus vandaar
 
Marc , ik heb geen vertrouwen meer in jouw sleutel kunsten dus laten we het daar maar op houden .

Jammer Bert, als ik werk uitbesteed en het zou niet goed zijn, ook al is het na 6 maand. Zou ik gewoon terug gaan. Dit werk komt uit 2015 zie ik. Heb met jouw net gesproken en begrijp dat van je dat er niets goeds gebeurd is. Heb de e-mails nog eens terug gelezen en zie dat er veelvuldig overleg is geweest tussen zaken die geconstateerd zijn en opgelost zijn en mochten. De afwijking die gecontateerd is ( langere ketting aan 1 cilinder) moest blijven zitten. De afwijking in de klepgeleiders zijn in overleg met jouw blijven zitten. Daarna liep op een olie lekkage de motor weer zeer mooi vermelde jij per mail.

Als jij desondanks dit alles, vind dat ik hier te kort bent geschoten zou ik graag met je willen praten om te kijken waar ik volgens jouw dan in te kort ben geschoten. Is denk ik beter dan de hoorn erop te gooien. Nu ben ik mij van geen kwaad bewust.

Kan mij trouwens ook niet herinneren dat je de laatste keer hier zo ontevreden bent weggegaan.

Maar Bert de koffie smaak nog altijd goed hier. Wie weet
 
We hadden er echt veel zin in, maar spijtig genoeg zit het Nederlandse weer niet echt mee en zie ik een lange natte heen en terugreis vanaf het zuiden niet zitten. Dus helaas ga ik me toch alsnog afmelden voor het treffen. :( Idem voor Downsider waar ik samen mee zou rijden.
 
Ik ga het misschien toch proberen,het is hier nu droog en de voorspellingen zijn redelijk
Ik wacht nog even en besluit dan :)
Als ik ga,dan zien jullie me wel verschijnen :]
 
Door het herfstweer van vandaag zie ik het ook niet zitten om naar Zwolle te komen. Vervelend voor Marc en Gerard die de moeite hebben genomen om deze meeting te organiseren.
 
Ik stel voor dat we nog een keer een herkansing gaan doen. Wil net voor de derde keer motor starten, maar het begint weer te regenen. En als ik zo kijk op de buienradars komt er rond 16:00 weer een rood stuk aan. Ik was graag gekomen, maar dit is me toch teveel van het goede.
 
Lekker kunnen rijden vandaag op de morini meeting? zag leuke foto's van marc voorbij komen op facebook.
Baal er echt van dat die van mij deels gedemonteerd staat door brand in het kontje, net nu er eens een meeting is :(

Is er misschien iemand die het stroomkring schema voor mij heeft?
moet het allemaal opnieuw gaan aanleggen, aangezien een deel van de bedrading allemaal is weg gesmolten, en er niet veel meer van op te maken is:(
In de manual kan ik niks van stroom tekeningen vinden. wel plaatjes van de kabelboom, maar daar heb ik niet zoveel aan:(
 
Terug
Bovenaan Onderaan