Honda cb400f project

Ik gebruik zelf een 6 ampere accu.
We zien vanzelf of die groot genoeg is.

Verder ivm vakantie niet zoveel kunnen doen. Zaterdag heb ik de velgjes kunnen ophalen. Het richten en spannen heb ik door een ander laten doen. De nieuwe bandjes liggen er ook op.

Komende week hoop ik het frame en de resterende onderdelen op te kunnen halen bij de poedercoater.


Tevens mezelf getrakteerd op een moto guzzi v50 nato, leuke combinatie met mijn V50c.
 
Gister het spul kunnen ophalen van de poedercoater. Erg mooi geworden!

full


Kon het niet laten om met het opbouwen te beginnen. Ivm afstuderen gaat het toch wat langer duren, maar dat maakt niet uit.
 
super netjes zeg..
En weinig aan het frame te hoeven doen zo te zien..

Kun je dat kontje zo standaard ergens bestellen?

Mooie kleur trouwens ook, Bij het zien van de kleurtjes waar je uit twijfelde dacht ik meteen: Pak a.u.b. die 2e. En dat is het dus ook geworden. Goede keuze
 
Haha laten we het niet hopen!

Kontje is een standaard street tracker kontje.
 
Lange tijd niet veel kunnen doen.

Ik heb een begin gemaakt aan de kabelboom, morgen maak ik hem af en zal ik gelijk enkele buitenfotos maken.

291e4d4.jpg


Dashboard ge3dprint

11rvm0w.jpg


De kabelboom troep


jihvnk.jpg


33mlc11.jpg



Gr Stijn
 
24yviqg.jpg


ekpymp.jpg


2agm72r.jpg


2i89b10.jpg




Bijna klaar! Ik wacht nog op de bobines, verlengkabel voor de startrelais en dan wat kleine zaakjes monteren/afstellen.

Met een beetje geluk heb ik het spul over twee weken aan het lopen :)
 
Laatst bewerkt:
Wat een mooi ding geworden!
Waar ik naar zat te kijken bij je voorwiel zit rechts zit de aandrijving voor de kmteller? Zit die niet ondersteboven? Ik vind het nu zo raar dat de kabel van de aandrijving van onder weer omhoog gaat. Komt er natuurlijk minder vuil in.........
 
Dat klopt, de aandrijving vd kilometer teller zit er nog los op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan