Het Grote Yamaha R1 Topic - Deel 56: Laagvliegen

Eerste To-do kan van mijn lijst: Garmin houder :+
full
 
Kijk eens aan! Hele mooie fietsen!

Veel plezier ermee en veel veilige km's gewenst!

Al een to do verlanglijstje gemaakt? ;)

Nah niet echt.. tomtom erop, quickshifter erop en beeje rondkijken voor n setje dempers.

Eerste kneedown alweer mogen leggen op de tweede dag :+

Verder beetje kijken hoe en wat.. nu op vakantie en daarna de afsluiting van het race seizoen en dan moet die weer klaargemaakt worden voor volgend jaar.

Eerste wereld problemen :+
 
Zijn er trouwens nog meer mensen met nieuwe/dikke foto's? Of sterke en vet overdreven verhalen die het kunnen ondersteunen met beeldmateriaal? Ik mis een beetje leesvoer in het topic :P

In het kader van goed voorbeeld doet (soms) goed volgen, een kleine foto van mij. Is ongeveer 3 weken geleden gemaakt tijdens een circuittraining op het politiecircuit Lelystad.. Tempo lag redelijk laag maar zeker een geslaagde dag gehad met prima weer!

[afbeelding]


Heb nog wel een mooie foto van vorige circuitdag

MIvKQcU.jpg
 
Nah niet echt.. tomtom erop, quickshifter erop en beeje rondkijken voor n setje dempers.

Eerste kneedown alweer mogen leggen op de tweede dag :+

Verder beetje kijken hoe en wat.. nu op vakantie en daarna de afsluiting van het race seizoen en dan moet die weer klaargemaakt worden voor volgend jaar.

Eerste wereld problemen :+

Oh maar dat zijn al behoorlijke plannen!

En niet de goedkoopste ook :P

Ook een R1 voor in de race dan?
 
Oh maar dat zijn al behoorlijke plannen!

En niet de goedkoopste ook :P

Ook een R1 voor in de race dan?

Valt mee.. heb hiervoor een R6 gereden en de Qs En de tomtom kan ik zo overzetten. Dempers heb ik geen haast mee.

Waarschijnlijk maak ik me niet populair maar zeker geen R1/1000cc voor op het circuit. Lig er continu mee te steggelen dat ik ze in de weg rij op t rechte stuk en hun vervolgens mij in de bochten. Kon me er eerst ernstig aan storen dat deze rijders dan continu op t rechte stuk eigenwijs weer voorbij kwamen en dan vervolgens "in de weg" rijden in de bochten. Nu ik wat met n 1000 gereden heb snap ik t wel beter.. het rijd geweldig!! Voor circuit blijft mij voorlopig echter de R6. Zoieso tot ik tussen de 1:45/1:50 rijd.. dan misschien eens kijken
 
Overigens.. nogmaals ieder zn ding :+ wil niemand tegen zn schenen schoppen haha en ik ben zeker geen rossi ( al loop ik mogelijk wel net zo mank :+ )

Andersom is het misschien wel net zo irritant als je op t reche stuk sneller bent en van je lijn moet om n 600 in te halen om vervolgens weer te stoeien op de bochtige stukken
 
Te koop!

2 uitlaat systemen ( allebei full systems ) voor de 09-14.

allebei ongebruikt en compleet.

De ene kost normaal 3295,- en de ander 2400,-

zal ff kijken hoe ik de foto's in 1 post kan krijgen, ben namelijk een Noob in dat soort dingen.

deze is die van 1800,- ( originele prijs 3295,- ).

full
 
Laatst bewerkt:
deze is te koop voor de vraagprijs van €1795,- ( normale prijs €2400,- )

full
 
Laatst bewerkt:
Zijn er trouwens nog meer mensen met nieuwe/dikke foto's? Of sterke en vet overdreven verhalen die het kunnen ondersteunen met beeldmateriaal? Ik mis een beetje leesvoer in het topic :P

In het kader van goed voorbeeld doet (soms) goed volgen, een kleine foto van mij. Is ongeveer 3 weken geleden gemaakt tijdens een circuittraining op het politiecircuit Lelystad.. Tempo lag redelijk laag maar zeker een geslaagde dag gehad met prima weer!

[afbeelding]



full
 
Zijn er trouwens nog meer mensen met nieuwe/dikke foto's? Of sterke en vet overdreven verhalen die het kunnen ondersteunen met beeldmateriaal? Ik mis een beetje leesvoer in het topic :P

In het kader van goed voorbeeld doet (soms) goed volgen, een kleine foto van mij. Is ongeveer 3 weken geleden gemaakt tijdens een circuittraining op het politiecircuit Lelystad.. Tempo lag redelijk laag maar zeker een geslaagde dag gehad met prima weer!

[afbeelding]

Niet van de R1 helaash


full
 
R1/R6, mag er altijd graag naar kijken *D

Op welk circuit is dit?

Als het weer een beetje mee zit mag ik donderdag de baan weer op O-)


Assen idd.. ik lig nu met de ballen op t strand in tenerife.. 3 oktober Assen, 9 oktober seizoensafsluiter op Zolder.

Stiekem kan ik niet wachten en ken de vakantie zo voorbii zijn :+


Nog even wat anders. Toen ik de motor ( R1 ) ophaalde ben ik meteen gaan rondknorren ( zeikende regen en nieuwe banden
maja je wil wat )

Na een aantal km kwam het onvermijdelijke benzinelampje tevoorschijn en de bekende F-trip. Nu ken ik deze van de R6 en daar heb ik ooit nog 32 km op de ftrip gezet. Niet helemaal de bedoeling maar ik zocht t niet om in centrum eindhoven te tanken en dacht na de snelweg ( goeie 10km ) wel even te tanken.

De motor vond van niet :')

6.5 km op F-trip en het was over. GELUKKIG nog de afrit op kunnen sturen.. flink schudden en na een doorstart en 2 sec vol gas nog een heel eind gekomen om daarna nog n paar honderd meter te duwen.

Is dit normaal en zo nee waar ken dat in liggen? Denk dat ik t moet zoeken in de vlotter/brandstofpomp maar misschien dat hier meer geleerde zitten met ervaring
 
Terug
Bovenaan Onderaan