De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Gisteren en vandaag naar de Tour de France gaan kijken met de motor.
Vandaag me voor Spa-Francorchamps opgesteld in de hoop om achter de bezemwagen mee het circuit op te glippen. :] :9

Jammer genoeg stonden de laatste motoragenten net te lang stil (nb om zelf foto's te maken hoe ze het circuit opreden), bij de toegangspoort waardoor de steward langs de kant doorhad dat ik niet bij de koers hoorde -O-

Wel gaaf om daarna via de N66 een motoragent nog net volgas de Eau Rouge te zien oprijden.
aansluitend nog even in Luxemburg gaan kijken en via de Oostkantons terug rijden.
Google Maps (leuke stuurwegen daar :Y )

Tip: als je naar de waterval van Rheinhardstein gaat kijken, kun je dat beter niet op motor schoenen doen als blijkt dat je over dit soort paadjes moet wandelen.
360.jpg


Vandaag bij de Roertunnel wel nog het voordeel van motorrijden ontdekt. De tunnel was dicht (alweer) ivm een te hoge vrachtwagen. Via de omroepinstallatie werd omgeroepen dat de chauffeur van de blauwe vrachtwagen te hoog was. De automobilisten hoorde de oproep waarschijnlijk niet, dus kon ik als motorrijder de poolse chauffeur met handen en voeten uitleggen dat hij te hoog was. |(
 
Laatst bewerkt:
Hoj Sjoerd hoe krijg ik die route op Base Camp
Ik ben niet zo handig met de laptop Ik ben wel ingelogd op base camp
Binnenkort zeker nog eens terug naar het Bergisches land.
Nu vind ik profwielrenwedstrijden gaaf om te zien maar heb ik (net als iedereen hier) een hekel aan toerfietsers.

Waar in Nederland en België de weg 10min. voor een wedstrijd gesloten wordt (en na het passeren van het laatste voertuig direct weer geopend), houden de duitsers na de profwedstrijd de weg nog een 1,5u dicht omdat men de toerfietsers ruimte wilt geven.
Kortom, niet veel kunnen toeren

Omgeving is beetje mix van zuid Limburg en de Eifel. Alleen stuk rustiger

[~[url="http://i1067.photobucket.com/albums/u432/Sjoerd102/IMG_20170611_130132_zpssab6zksw.jpg"]afbeelding~][/URL]

En voor de liefhebbers een link naar de route van rundum Köln door het Bergisches land
MyRoute-app: De #1 alles-in-een routetool
 
Nog iemand gevonden Nova Scotia?

Ik Moet toch eens wat minder kilometers maken. Dit jaar al bijna 10500 km in het zadel :X en dan gebruik ik hem nog niet eens voor woon/werk
 
Jup. Heb hem in verleden 1x volledig gereden. Erg leuke route. Daarom wil ik hem nog eens rijden. Afgelopen weekend toch niet meer gegaan. Dit weekend misschien zondagmiddag nog even een ritje
 
Laatst bewerkt:
Jup. Heb hem in verleden 1x volledig gereden. Erg leuke route. Daarom wil ik hem nog eens rijden. Afgelopen weekend toch niet meer gegaan. Dit weekend misschien zondagmiddag nog even een ritje

Heb hem maar even opgeslagen. Thx.

Dinsdag eindelijk naar sardinie :]
 
De Yamaha xs 650 club had mij benaderd voor een wens te vervullen van een dame van 88 jaar
De jongens hadden een te smal span en dat van mij is vrij breed daarom
De dame zit in een rolstoel, ze konden met kerstmis een wens doen en zij wilde eens in een span
Gisteren was het zo ver naar het verzorgingstehuis gereden en alle bewoners zaten al op ons te wachten
Ik had een mooie route naar het drielanden punt Vaals gemaakt
Ze heeft een heel mooie dag gehad en als ik eens gaste dan was er een smile dus als mogelijk dan gaf ik gas
Het was voor mij ook mooie dag zo zie maar er gaat niks boven driewielers
Zaterdag 16 sep is weer de MA run en hoop ik weer iemand blij te maken
 
IK had veel kleine wegen geen last van ladys tour gehad
In het weekend kom ik bijna nooit meer in het heuvelland veel sporters op de bike en ik heb er veel slechte ervaringen ze hoeven miet op het fietspad rotondes worden helemaal bereden ze pakken gewoon voorrang veel geschreeuw
Het ergste voor de mensen die er wonen.
 
Vandaag met mephobia de 5 landentour gereden.
Nouja hij dan 4,5 :P


Mooie route, al was het erg koud. Gelukkig genoeg cafeetjes onderweg waar we op temperatuur konden komen.
Schitterende gevarieerde route, die elke Limburger eens gereden moet hebben :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan