Dnepr MT-11

Goedemorgen! Excuus dat het zolang stil is geweest :+

Druk geweest met werk, dingen en verwegistan, tot 2 keer toe te koop gestaan ivm teveel dingen.... ik lijk net wel een wijf maar we zijn er weer!

We gaan hem afmaken en op kenteken zetten en scheuren maar! *O* :]

span gehaald, daarmee bezig geweest.

kabelboom heb ik uitgedokterd dat het gewoon allemaal kut is maar daar ga ik op het eind mee verder!!

Tussendoor naar militracks geweest naar BMW spannetjes kijken en met de goldwing naar duitsland geweest :P

Zijn er nog mensen in Zuid holland of clubs / verengingen of sleuteldagen in de buurt?

:9~



















Wingieeee :Y
 
Hier hetzelfde gedoe met Photofuckit.... B| Was eerst gratis, en nu willen ze dat ik $400 ga betalen omdat er teveel gehost word op andere fora.
Dat ga ik dus niet doen, je enige mogelijkheid is een andere host te zoeken, Imgur of zo.
Of direct hier plaatsen via de documentenlijst.
Succes ermee! :)
 
Ik zit even te testen met Imgur en het werkt goed allen nog alles door elkaar en moet even nog een handigheid erin krijgen maar wel te doen!
 
Het komt erop neer dat alle fotos eigenlijk opnieuw geupload moeten worden omdat die photobuckt klote werkt.
 
Ja, dat is zo, zelf heb ik mijn account daar beëindigd. Mag ik weer helemaal opnieuw beginnen, als complete noob met computers..... -O-
Maar jouw foto's staan er netjes, mooie fiets! :t
 
Vandaag de 302 carbs nieuw gemonteerd, even grof afgesteld en de begrens pinnen die in de carbs zitten nog even laten zitten, 2 keer kicken en hij draaide Mooi.

Rondje door de tuin gereden en achteruit ook en perfect!

 
Gisteren "das boot" kaal gemaakt, volgende keer breng ik hem naar de straler :slaan:

Volgende stap is schoon maken en ontvetten en dan de eerste laag primer er overheen.

uvIB52t.jpg
 
Goedemorgen!

na een gevecht met een primer welke een rare reactie gaf met de eind laag is het bakkie toch afgekomen.

sILjD8i.jpg


gbjYxF5.jpg


Smgt4Gq.jpg
 
Ik kreeg 'm niet goed op deze - breekbare- carbs.. ik kan je de k65 versie aanraden, naald 70mm onder de schuif en gaan!
 
Oh nog een tipje.. waarschijnlijk kun je de tandwieltjes van de oliepomp aan de asjes heen en weer bewegen.. demonteer het pompje en vlak het huis totdat de tandwieltjes juist vrij bewegen en je hebt veel betere oliedruk.
Het gaasfiltertje wegmikken en er een papierfiltertjes op het aanzuigbuisje aansluiten is ook een goed idee.. :Y
 
Na 2 weken in oost Duitsland geleefd te hebben, rond toeren op de blackwing ( volgende keer Dnepr ) hier wat diverse foto's ervan.

Veel offroad gereden, stad in geweest voor koopjes en verzamel items en verder veel voormalige WO2 kazernes bezocht welke later door de russen in gebruik is genomen tijdens de koude oorlog. Daarbij is er veel bij gebouwd en ook nog veel te vinden wat er is achter gebleven.

Zijn er hier nog meer mensen die een verzamel gekte hebben naast hun motor andere oostblok / DDR / oorlogse zaken?

psdGjxul.jpg

reUuTUkl.jpg

ZO4hlrPl.jpg

393CBBCl.jpg

9Mymq8pl.jpg

uCWnbjKl.jpg

1b4hQxyl.jpg

jJ4cD4pl.jpg

UTiOFfpl.jpg

j3fa0BMl.jpg

KBlCmZkl.jpg

9OzZTZHl.jpg

FOgk1vsl.jpg

M0MVmC4l.jpg

Yf7z9RFl.jpg
 
Leuke foto's!
Ik verzamel militaria uit WO1, naast mijn motor activiteiten, dus je bent niet de enige..
Er is best nog een hoop te vinden uit WO2 in het voormalige oostblok, maar van WO1 ook, als je gaat zoeken met de nodige kennis. Hier een kleine impressie van mijn gekte, :+
full

full

full

full

full

Fijne dag, :)
 
Schitterende gekte heb je daar Coert! Heel netjes!

momenteel nog geen ruimte om alles mooi uit te stallen maar ik zal binnenkort even snel er wat uittrekken.

Zeker op de rommelmarkten kan je ook veel spulletjes tegen komen!
 
Gaan we het over verzamelingen hebben? (misschien leuk off-topic ding?)
Ik verzamel mondharpjes (zitten veel russische tussen)
full
 
Ik vroeg me al een tijdje af wat dat nou was op je avatar afbeelding maar nu weet ik het *O* schitterende verzameling!
 
Dank je, het is een vrij verslavende hobby, steeds op zoek naar nieuwe geluiden.. exemplaren die niet zo bevallen gaan op marktplaats en maken weer plaats voor andere..
 
Dank je, het is een vrij verslavende hobby, steeds op zoek naar nieuwe geluiden.. exemplaren die niet zo bevallen gaan op marktplaats en maken weer plaats voor andere..
Leuke verzameling Sammie, :t
Ik wilde vroeger gitaar leren spelen, maar het bleek dat ik alleen met een luchtgitaar overweg kon. Totaal geen gevoel voor noten en accoorden, helaas.
Ben wel benieuwd naar wat voor geluid er uit zo'n mondharpje komt, ga even op You-tube kijken, zal er vast wel op staan denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan